analiza widocznosci ikona

Czy wiesz, na jakie słowa kluczowe jest widoczna Twoja strona? A może chciałbyś się dowiedzieć, w którym miesiącu Twoja witryna ma największy potencjał ruchu z wyszukiwarki? Badanie pozycji serwisu – obecne oraz w nawiązaniu historycznym, jest bardzo ważne. Pozwala zauważyć pewne zależności, które mogą wystąpić bezpośrednio po określonych akcjach promocyjnych, zmianach na stronie, czy u konkurencji.

Analiza widoczności to okazja do tego, by dowiedzieć się, które witryny z Twojej branży cieszą się największą widocznością w organicznych wynikach wyszukiwania. Raport, który przygotowujemy, składa się z kilku elementów: analizy widoczności badanej strony oraz analizy konkurencji.

W ten sposób wyselekcjonujesz frazy najbardziej opłacalne biznesowo. Zestawiając dane z raportami Google Analytics, możesz uzyskać zamierzone cele kampanii, którą aktualnie opracowujesz.

untitled-2

 

Przegląd obecnej sytuacji

Daje to wartościową wiedzę o tym, na które słowa kluczowe rankuje Twoja witryna i dlaczego oraz jak poszerzyć swoje dotychczasowe działania, by zakres słów kluczowych będących w TOP 3 i TOP 10 był większy. Dowiesz się też, czy i jakie błędy popełniasz, nie wykorzystując potencjału poszczególnych grup słów kluczowych.

 

Analiza konkurencji

Jest najlepszym sposobem na odnalezienie szans/zagrożeń oraz okazji do poszerzenia widoczności witryny. Konkurencja może wskazywać te rozwiązania, o których zapomniałeś lub nie wykorzystałeś. Analiza pozwala odnaleźć słowa kluczowe, dla których warto ściągnąć dodatkowy ruch w odniesieniu do wyszczególnionych podstron, a które obecnie rankują niżej niż oczekujesz.

Tak zebrane dane będą szczególnie przydatne w sytuacji, gdy wchodzisz na rynek z nowym produktem lub usługą i chcesz szybko sprawdzić, jakie słowa kluczowe są wspólne dla Twoich konkurentów.

Diagnozowanie filtrów algorytmicznych

Czy zauważyłeś w ostatnim czasie znaczny spadek pozycji dla określonych podstron w wynikach wyszukiwania? Jednym z tego powodów mogły być kary algorytmiczne nałożone na Twoją stronę za nienaturalny profil linków lub inne działania uznane za naruszenie zasad Google. W przeprowadzanej analizie wskażemy powody takich zmian, z jednoczesną informacją o możliwościach szybkiego reagowania.

Analiza spadków

Spadek pozycji wybranych słów kluczowych może być spowodowany wieloma czynnikami. Niektóre ze spadków mogą wpłynąć bardzo mocno na dochody z Twojej działalności oraz widoczność witryny. Analiza czynników obniżających pozycje na Twoje kluczowe frazy pomoże zminimalizować straty finansowe.

Analiza widoczności to:

  • możliwość szybkiego reagowania na spadki pozycji
  • odpowiedź na kluczowe pytania, dotyczące działań promocyjnych – co zrobiłeś dobrze, a nad czym powinieneś popracować
  • jak inni widzą Twoją witrynę i czy w ogóle ją widzą

NEWSLETTER

Świeża porcja aktualności

ZAPISZ MNIE!


Zobacz, jak jeszcze pomożemy Ci w budowaniu widoczności w wyszukiwarkach

 

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close