Artykuły

Tekst to wciąż główny nośnik informacji w internecie a opublikowane treści są jednym z najważniejszych wyznaczników oceny Twojej strony przez roboty i algorytmy Google. Dlatego tak ważny jest wartościowy content.

Bądź blisko swoich klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej

Artykuły opublikowane na Twojej stronie to zaproszenie dla konsumenta poszukującego ważnych dla niego informacji. Czy z tego zaproszenia skorzysta – zależy od jakości opublikowanych tekstów oraz od tego, czy spełniają one wymogi Google, bo to jeden z czynników determinujących pozycję witryny w wyszukiwarce. Dzięki dobrej strategii contentowej możesz przeprowadzić internautę przez cały lejek zakupowy i przeobrazić niezdecydowanego konsumenta w swojego lojalnego klienta. Jak to zrobić?

Za pomocą odpowiednich treści możesz dotrzeć także do ukrytych i niezdefiniowanych potrzeb oraz je kreować – to świetnie rozwiązanie np. przy wprowadzeniu nowego produktu do oferty, ale nie tylko.

Dzięki opiece nad konsumentem na każdym etapie jego ścieżki zakupowej, jesteś odbierany jako partner, nie akwizytor. Nawiązujesz dialog, badasz potrzeby, by na koniec zaoferować rozwiązanie problemu trapiącego konsumenta. Wnosisz wartość do życia potencjalnego klienta – dając wiedzę, eksperckość, produkt lub usługę jakiej nie ma nikt inny albo swoją obsługą klienta. Jak myślisz – u kogo zakupu dokona osoba, która została otoczona przez Ciebie wzorową opieką? Istnieje ogromna szansa, że właśnie w Twoim sklepie. Jak udowadniają badania, konsumenci często są skłonni zapłacić więcej, żeby czuć satysfakcję z całego procesu zakupu.

Przemyślana strategia contentowa pozwoli Ci również zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach. Artykuły rozwiązujące problemy czytelników, edukujące oraz odpowiadające na ich potrzeby przyciągną ich do Twojego sklepu, zapoznają z asortymentem oraz wzbudzą potrzebę zakupu.

 

Artykuły w liczbach

 

47% kupujących w sieci czyta od trzech do pięciu artykułów zanim podejmie decyzję zakupową.

Przeszło 50% firm zwiększyła w ostatnich latach budżety na content marketing. Jak myślisz, dlaczego?

 

Artykuł Szpachlowanie i gładzenie ścian – krok po kroku to jeden z przykładów realizacji strategii, którą wdrożyliśmy wraz z Content Solutions. Dzięki niej rok do roku realizujemy swój cel, notując regularny wzrost widoczności.

Michał Russak, Internet Technologies Development Director/Head of Digital w Castorama Polska

 

Dla naszych klientów, m.in. Castorama, Euro RTV AGD, Tagomago, NN Investments i ING Navidom napisaliśmy już setki tysięcy artykułów – od prostych artykułów sprzedażowych, po wymagające eksperckie long-formy.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies