Artykuły

Tekst to wciąż główny nośnik informacji w internecie a opublikowane treści są jednym z najważniejszych wyznaczników oceny Twojej strony przez roboty i algorytmy Google. Dlatego tak ważny jest wartościowy content.

Bądź blisko swoich klientów na każdym etapie ścieżki zakupowej

Artykuły opublikowane na Twojej stronie to zaproszenie dla konsumenta poszukującego ważnych dla niego informacji. Czy z tego zaproszenia skorzysta – zależy od jakości opublikowanych tekstów oraz od tego, czy spełniają one wymogi Google, bo to jeden z czynników determinujących pozycję witryny w wyszukiwarce. Dzięki dobrej strategii contentowej możesz przeprowadzić internautę przez cały lejek zakupowy i przeobrazić niezdecydowanego konsumenta w swojego lojalnego klienta. Jak to zrobić?

Za pomocą odpowiednich treści możesz dotrzeć także do ukrytych i niezdefiniowanych potrzeb oraz je kreować – to świetnie rozwiązanie np. przy wprowadzeniu nowego produktu do oferty, ale nie tylko.

Dzięki opiece nad konsumentem na każdym etapie jego ścieżki zakupowej, jesteś odbierany jako partner, nie akwizytor. Nawiązujesz dialog, badasz potrzeby, by na koniec zaoferować rozwiązanie problemu trapiącego konsumenta. Wnosisz wartość do życia potencjalnego klienta – dając wiedzę, eksperckość, produkt lub usługę jakiej nie ma nikt inny albo swoją obsługą klienta. Jak myślisz – u kogo zakupu dokona osoba, która została otoczona przez Ciebie wzorową opieką? Istnieje ogromna szansa, że właśnie w Twoim sklepie. Jak udowadniają badania, konsumenci często są skłonni zapłacić więcej, żeby czuć satysfakcję z całego procesu zakupu.

Przemyślana strategia contentowa pozwoli Ci również zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach. Artykuły rozwiązujące problemy czytelników, edukujące oraz odpowiadające na ich potrzeby przyciągną ich do Twojego sklepu, zapoznają z asortymentem oraz wzbudzą potrzebę zakupu.

 

Artykuły w liczbach

 

47% kupujących w sieci czyta od trzech do pięciu artykułów zanim podejmie decyzję zakupową.

Przeszło 50% firm zwiększyła w ostatnich latach budżety na content marketing. Jak myślisz, dlaczego?

 

Artykuł Szpachlowanie i gładzenie ścian – krok po kroku to jeden z przykładów realizacji strategii, którą wdrożyliśmy wraz z Content Solutions. Dzięki niej rok do roku realizujemy swój cel, notując regularny wzrost widoczności.

Michał Russak, Internet Technologies Development Director/Head of Digital w Castorama Polska

 

Dla naszych klientów, m.in. Castorama, Euro RTV AGD, Tagomago, NN Investments i ING Navidom napisaliśmy już setki tysięcy artykułów – od prostych artykułów sprzedażowych, po wymagające eksperckie long-formy.

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies