audyt optymalizacji seo

Audyt optymalizacji SEO to rozbudowana usługa, której celem jest optymalizacja danej witryny pod określone wytyczne Google. W audycie znajdziesz zalecenia, porady i wskazówki proponowane do wdrożenia. Po ich wdrożeniu Twoja strona zyska lepszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych.

Analiza badanej witryny obejmuje: przegląd istotnych z punktu widzenia SEO elementów składowych strony, a także ocenę obecnej sytuacji przy określeniu mocnych oraz słabych stron serwisu. Celem pogłębionej analizy jest również dopasowanie witryny pod kątem wytycznych dla Webmasterów.

W rezultacie, po wdrożeniu wszystkich wskazówek i zaleceń zawartych w audycie, stworzysz witrynę nie tylko przyjazną dla użytkowników, ale przede wszystkim ukierunkujesz zawartość strony na sygnały rankingowe, za pomocą których algorytm nalicza pozycje dla określonych słów kluczowych.

audyt-optymalizacji-seo

Dobrze wykonany audyt jest podstawą do przeprowadzania kolejnych zmian optymalizacyjnych, a w późniejszym czasie do wzrostu ruchu na witrynie oraz jej widoczności w wyszukiwarce. Wdrożenie zmian optymalizacyjnych ułatwi również pozycjonowanie oraz zmniejszy koszty poniesione na promocję w internecie.

Audyt SEO można i warto przeprowadzić na różnych etapach rozwoju witryny – przede wszystkim po to, by wspomóc programistów dodatkową wiedzą o budowie podstron tak, by mogli oni stworzyć witrynę, która będzie dobrze zoptymalizowana pod wyszukiwarki. Audyt to także pierwszy krok do rozpoczęcia pozycjonowania witryny. Powinieneś o nim pomyśleć również w sytuacji nagłego spadku ruchu organicznego.

 

Ważnymi elementami audytu SEO są:

  • tytuły stron – poprawność konstrukcji, powtarzalność w obrębie witryny
  • opisy meta title i description – czy są unikalne i poprawnie skonfigurowane
  • hierarchia nagłówków H1-H6 – prawidłowe zastosowanie w witrynie
  • konstrukcja adresów URL – kolejność danych, przekierowania oraz duplikacja
  • instrukcje dla robotów – mapa witryny oraz pliki robots.txt
  • szybkość ładowania strony
  • poprawność działania wersji mobilnej strony
  • grafiki i pliki multimedialne – odpowiednie oznaczenie
  • treść zamieszczona w witrynie – unikalność, zawartość słów kluczowych

 

Poszukiwanie problemów

Dzięki audytowi uzyskasz informację o błędach, brakach oraz pominiętych elementach, niezamieszczonych w strukturze witryny, a wpływających na jej widoczność w wyszukiwarce. Po wdrożeniu zmian strona będzie prawidłowo zaindeksowana, aby osiągać wysokie pozycje na wybrane słowa kluczowe. Systematycznie wprowadzane zmiany wpłyną na pozyskanie ruchu organicznego.

Dowiesz się, jak działa Twoja konkurencja, a o czym Ty zapomniałeś!

 

Analiza szans i okazji

W niektórych przypadkach Twoja witryna, nawet pomimo rzetelnie prowadzonego link buildingu, nie zyskuje wysokich pozycji na wybrane słowa kluczowe. Jej widoczność w wyszukiwarce nie zmienia się. Audyt pozwoli przeanalizować szanse oraz okazje na otrzymanie dodatkowego ruchu na frazy z długiego ogona.

W audycie zobaczysz również jakie techniki pozycjonowania oraz dobór słów kluczowych posiada konkurencja. Tym samym będziesz mógł wykonać te same działania, które będą miały na celu dorównanie innym podmiotom z branży.

Audyt pozwoli wykorzystać szanse, które tracisz źle dopasowaną treścią oraz strukturą witryny!

 

Podstrony niskiej jakości

Mogą wpływać negatywnie na ocenę Twojej witryny w odniesieniu do algorytmów Google. Roboty indeksujące witrynę obniżają strony niskiej jakości w wynikach wyszukiwania, podmieniając je na strony z unikalną zawartością. W audycie otrzymasz listę podstron z błędami lub takie, które szkodzą witrynie.

Wyeliminujesz te podstrony, które działają na Twoją niekorzyść!

 

Audyt treści

To analiza treści strony, czyli ocena poprawności zawartości dla poszczególnych podstron, a także dopasowanie jej zgodności dla grupy naszych użytkowników. W analizie treści ważnym aspektem jest również uwzględnienie poprawności nagłówków, znaczników oraz słów kluczowych.

Audyt SEO wpływa na:

  • wyższe pozycje i/ lub utrzymanie obecnie stabilnej sytuacji witryny
  • zwiększenie ruchu organicznego
  • polepszenie nawigacji strony oraz widoczności na wybrane słowa kluczowe
  • szybsze ładowanie zawartości serwisu, poprawne działanie podstron

NEWSLETTER

Świeża porcja aktualności

ZAPISZ MNIE!


Zobacz, jak jeszcze pomożemy Ci w budowaniu widoczności w wyszukiwarkach

 

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close