Audyt optymalizacji seo

audyt optymalizacji seo

Audyt optymalizacji SEO to rozbudowana usługa, której celem jest optymalizacja danej witryny pod określone wytyczne Google. W audycie znajdziesz zalecenia, porady i wskazówki proponowane do wdrożenia. Po ich wdrożeniu Twoja strona zyska lepszą widoczność w wyszukiwarkach internetowych.

Analiza badanej witryny obejmuje: przegląd istotnych z punktu widzenia SEO elementów składowych strony, a także ocenę obecnej sytuacji przy określeniu mocnych oraz słabych stron serwisu. Celem pogłębionej analizy jest również dopasowanie witryny pod kątem wytycznych dla Webmasterów.

W rezultacie, po wdrożeniu wszystkich wskazówek i zaleceń zawartych w audycie, stworzysz witrynę nie tylko przyjazną dla użytkowników, ale przede wszystkim ukierunkujesz zawartość strony na sygnały rankingowe, za pomocą których algorytm nalicza pozycje dla określonych słów kluczowych.

audyt-optymalizacji-seo

Dobrze wykonany audyt jest podstawą do przeprowadzania kolejnych zmian optymalizacyjnych, a w późniejszym czasie do wzrostu ruchu na witrynie oraz jej widoczności w wyszukiwarce. Wdrożenie zmian optymalizacyjnych ułatwi również pozycjonowanie oraz zmniejszy koszty poniesione na promocję w internecie.

Audyt SEO można i warto przeprowadzić na różnych etapach rozwoju witryny – przede wszystkim po to, by wspomóc programistów dodatkową wiedzą o budowie podstron tak, by mogli oni stworzyć witrynę, która będzie dobrze zoptymalizowana pod wyszukiwarki. Audyt to także pierwszy krok do rozpoczęcia pozycjonowania witryny. Powinieneś o nim pomyśleć również w sytuacji nagłego spadku ruchu organicznego.

 

Ważnymi elementami audytu SEO są:

  • tytuły stron – poprawność konstrukcji, powtarzalność w obrębie witryny
  • opisy meta title i description – czy są unikalne i poprawnie skonfigurowane
  • hierarchia nagłówków H1-H6 – prawidłowe zastosowanie w witrynie
  • konstrukcja adresów URL – kolejność danych, przekierowania oraz duplikacja
  • instrukcje dla robotów – mapa witryny oraz pliki robots.txt
  • szybkość ładowania strony
  • poprawność działania wersji mobilnej strony
  • grafiki i pliki multimedialne – odpowiednie oznaczenie
  • treść zamieszczona w witrynie – unikalność, zawartość słów kluczowych

 

Poszukiwanie problemów

Dzięki audytowi uzyskasz informację o błędach, brakach oraz pominiętych elementach, niezamieszczonych w strukturze witryny, a wpływających na jej widoczność w wyszukiwarce. Po wdrożeniu zmian strona będzie prawidłowo zaindeksowana, aby osiągać wysokie pozycje na wybrane słowa kluczowe. Systematycznie wprowadzane zmiany wpłyną na pozyskanie ruchu organicznego.

Dowiesz się, jak działa Twoja konkurencja, a o czym Ty zapomniałeś!

 

Analiza szans i okazji

W niektórych przypadkach Twoja witryna, nawet pomimo rzetelnie prowadzonego link buildingu, nie zyskuje wysokich pozycji na wybrane słowa kluczowe. Jej widoczność w wyszukiwarce nie zmienia się. Audyt pozwoli przeanalizować szanse oraz okazje na otrzymanie dodatkowego ruchu na frazy z długiego ogona.

W audycie zobaczysz również jakie techniki pozycjonowania oraz dobór słów kluczowych posiada konkurencja. Tym samym będziesz mógł wykonać te same działania, które będą miały na celu dorównanie innym podmiotom z branży.

Audyt pozwoli wykorzystać szanse, które tracisz źle dopasowaną treścią oraz strukturą witryny!

 

Podstrony niskiej jakości

Mogą wpływać negatywnie na ocenę Twojej witryny w odniesieniu do algorytmów Google. Roboty indeksujące witrynę obniżają strony niskiej jakości w wynikach wyszukiwania, podmieniając je na strony z unikalną zawartością. W audycie otrzymasz listę podstron z błędami lub takie, które szkodzą witrynie.

Wyeliminujesz te podstrony, które działają na Twoją niekorzyść!

 

Audyt treści

To analiza treści strony, czyli ocena poprawności zawartości dla poszczególnych podstron, a także dopasowanie jej zgodności dla grupy naszych użytkowników. W analizie treści ważnym aspektem jest również uwzględnienie poprawności nagłówków, znaczników oraz słów kluczowych.

Audyt SEO wpływa na:

  • wyższe pozycje i/ lub utrzymanie obecnie stabilnej sytuacji witryny
  • zwiększenie ruchu organicznego
  • polepszenie nawigacji strony oraz widoczności na wybrane słowa kluczowe
  • szybsze ładowanie zawartości serwisu, poprawne działanie podstron

 


 

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies