Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Co Cię interesuje?

Podsumowanie ogłoszonych VISUAL TRENDS 2019

Kiedy okazuje się, że masz dysk przepełniony szablonami grafik, firmowymi prezentacjami, formatkami ofert, infografikami, które nawet nigdy nie były publikowane, i zdajesz sobie sprawę, że nie masz co wrzucić na Fejsa, bo wszystko wydaje się już niemodne, nie w trendzie… Znaczy to, że rozpoczął się nowy rok. Wprawdzie już w grudniu zacząłeś używać dodatkowego koloru […]

Jak persony zwiększają sprzedaż w e-commerce

Personalizacja komunikatów marketingowych w e-commerce to konieczność. Aby działania sprzedażowe twojego e-sklepu były skuteczne, musisz wiedzieć kim są osoby, które mogą zainteresować się twoim produktem/usługą, jakie mają potrzeby i oczekiwania, jak wyglądają ich zachowania konsumenckie itp. Dzięki tej wiedzy możesz zbudować odpowiedni przekaz i trafiać z nim do właściwych osób – takich, które staną się […]

Content dla e-commerce – tworzyć samodzielnie czy zlecić agencji?

O tym, że content marketing przestał być tylko ciekawostką, świadczy rosnąca liczba zapytań w przeciągu ostatniego roku. Jeśli dodatkowo porównać je z zapytaniami, które pojawiały się 3, 4 lata temu – widać, jak bardzo zyskał na popularności. Podobnie wzrasta świadomość klienta – często już od pierwszego spotkania prowadzimy profesjonalny dialog, oparty na ściśle zdefiniowanych potrzebach. […]

Czym jest synergia SEO i CM i jak działa w praktyce?

Według danych z serwisu monetate.com, wyniki organiczne są trzecim najbardziej dochodowym kanałem sprzedaży sklepów internetowych. Aby odnieść sukces mierzony wysokimi pozycjami w wynikach organicznych, niezbędna jest rzetelna strategia, łącząca działania SEO i content marketingowe. Dziś, oprócz kreatywności, trzeba umieć integrować różne kanały promocji. Czym jest SEO i dlaczego to nie to samo, co pozycjonowanie? Żeby […]

Nowości w Social Media: zasięgnij inspiracji do tworzenia reklam na Facebooku, sprzedawaj prościej na Instagramie!

Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate!     FACEBOOK – co nowego?   #1 Facebook pomaga znaleźć pracę dzięki nowej platformie Nowa platforma Facebooka, Learn with Facebook, ma za zadanie pomóc w rozwijaniu umiejętności miękkich i twardych, które przydadzą się w znalezieniu pracy. Co ciekawe, inicjatywa […]

Krótka analiza spadku widoczności SEO sklepu Rossmann

Pomiędzy 1 a 27 listopada 2018 roku, sklep internetowy Rossmann.pl odnotował bardzo duży spadek liczby słów kluczowych, dla których jeszcze niedawno pojawiał się w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Skala zjawiska spowodowała, że przyjrzałem się tematowi nieco bliżej.   Utraconych zostało: 29 537 słów kluczowych w TOP50 (83% widoczności) 6 871 słów kluczowych w TOP10 (82% widoczności) 2 374 […]

Nowości w Social Media: sprzedawaj dzięki Pinterestowi i twórz kreatywne transmisje na Facebooku

Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate!   FACEBOOK – co nowego?   #1 Facebook zaczyna walkę z nielegalnymi kopiami treści oraz clickbaitami Facebook zapowiada walkę z bezprawnie kopiowanym contentem. Skopiowane nielegalnie treści będą miały dużo niższy zasięg. Tym samym portal nie pozwala na czerpanie korzyści z […]

Nowości w Social Media: bądź bliżej klienta – wykorzystaj grupy na Facebooku

Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate!     FACEBOOK – co nowego?   #1 Oficjalne strony jako użytkownicy grup Po zmianie algorytmu mogliśmy zauważyć zwiększoną aktywność użytkowników w grupach, zamiast na głównym feedzie. Od dawna mówiło się, że Facebook zaczyna inwestować zasoby w ten właśnie rodzaj komunikacji. Aby […]

Lista najczęściej popełnianych błędów optymalizacyjnych w e-commerce. Sprawdź, czy je popełniasz

Istnieje kilkaset czynników rankingowych, które mają wpływ na widoczność i pozycje witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Zidentyfikowanie błędów oraz prawidłowo wprowadzona optymalizacja są kluczowymi działaniami w każdym projekcie SEO. Można powiedzieć, że audyt SEO jest pierwszym, priorytetowym krokiem, bez którego powodzenie projektu jest praktycznie niemożliwe. Poniżej lista najczęściej popełnianych błędów – nie tylko tych typowo […]

Nowości w social media: znajdź pracownika przez Facebooka, oznaczaj osoby w video na Instagramie i używaj wertykalnych reklam na YT

Teraz wszystko dzieje się online, a ten, kto wykorzystuje w komunikacji najnowsze trendy i funkcjonalności, zgarnia wszystko. Sprawdź nowości w narzędziach kanałów społecznościowych, które warto wykorzystać w promowaniu marki, zwiększaniu zaangażowania, a przede wszystkim sprzedaży!   Dlaczego Twoja marka powinna istnieć w mediach społecznościowych? Dane z ostatniego raportu Hootsuite: We Are Social “Digital in 2018 […]
Strona 1 z 18

CONTENT SOLUTIONS

WROCŁAW

biuro@adcookie.pl

ADRES:

ul. Ruska 37/38

50-079 Wrocław

Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Przejdź do adCookie

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies