Podsumowanie ogłoszonych VISUAL TRENDS 2019
Kiedy okazuje się, że masz dysk przepełniony szablonami grafik, firmowymi prezentacjami, formatkami ofert, infografikami, które nawet nigdy nie były publikowane, i zdajesz sobie sprawę, że nie masz co wrzucić na Fejsa, bo wszystko wydaje się już niemodne, nie w trendzie… Znaczy to, że rozpoczął się nowy rok. Wprawdzie już w grudniu zacząłeś używać dodatkowego koloru […]
Jak persony zwiększają sprzedaż w e-commerce
Personalizacja komunikatów marketingowych w e-commerce to konieczność. Aby działania sprzedażowe twojego e-sklepu były skuteczne, musisz wiedzieć kim są osoby, które mogą zainteresować się twoim produktem/usługą, jakie mają potrzeby i oczekiwania, jak wyglądają ich zachowania konsumenckie itp. Dzięki tej wiedzy możesz zbudować odpowiedni przekaz i trafiać z nim do właściwych osób – takich, które staną się […]
Content dla e-commerce – tworzyć samodzielnie czy zlecić agencji?
O tym, że content marketing przestał być tylko ciekawostką, świadczy rosnąca liczba zapytań w przeciągu ostatniego roku. Jeśli dodatkowo porównać je z zapytaniami, które pojawiały się 3, 4 lata temu – widać, jak bardzo zyskał na popularności. Podobnie wzrasta świadomość klienta – często już od pierwszego spotkania prowadzimy profesjonalny dialog, oparty na ściśle zdefiniowanych potrzebach. […]
Czym jest synergia SEO i CM i jak działa w praktyce?
Według danych z serwisu monetate.com, wyniki organiczne są trzecim najbardziej dochodowym kanałem sprzedaży sklepów internetowych. Aby odnieść sukces mierzony wysokimi pozycjami w wynikach organicznych, niezbędna jest rzetelna strategia, łącząca działania SEO i content marketingowe. Dziś, oprócz kreatywności, trzeba umieć integrować różne kanały promocji. Czym jest SEO i dlaczego to nie to samo, co pozycjonowanie? Żeby […]
Nowości w Social Media: zasięgnij inspiracji do tworzenia reklam na Facebooku, sprzedawaj prościej na Instagramie!
Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate! FACEBOOK – co nowego? #1 Facebook pomaga znaleźć pracę dzięki nowej platformie Nowa platforma Facebooka, Learn with Facebook, ma za zadanie pomóc w rozwijaniu umiejętności miękkich i twardych, które przydadzą się w znalezieniu pracy. Co ciekawe, inicjatywa […]
Krótka analiza spadku widoczności SEO sklepu Rossmann
Pomiędzy 1 a 27 listopada 2018 roku, sklep internetowy Rossmann.pl odnotował bardzo duży spadek liczby słów kluczowych, dla których jeszcze niedawno pojawiał się w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Skala zjawiska spowodowała, że przyjrzałem się tematowi nieco bliżej. Utraconych zostało: 29 537 słów kluczowych w TOP50 (83% widoczności) 6 871 słów kluczowych w TOP10 (82% widoczności) 2 374 […]
Nowości w Social Media: sprzedawaj dzięki Pinterestowi i twórz kreatywne transmisje na Facebooku
Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate! FACEBOOK – co nowego? #1 Facebook zaczyna walkę z nielegalnymi kopiami treści oraz clickbaitami Facebook zapowiada walkę z bezprawnie kopiowanym contentem. Skopiowane nielegalnie treści będą miały dużo niższy zasięg. Tym samym portal nie pozwala na czerpanie korzyści z […]
Nowości w Social Media: bądź bliżej klienta – wykorzystaj grupy na Facebooku
Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate! FACEBOOK – co nowego? #1 Oficjalne strony jako użytkownicy grup Po zmianie algorytmu mogliśmy zauważyć zwiększoną aktywność użytkowników w grupach, zamiast na głównym feedzie. Od dawna mówiło się, że Facebook zaczyna inwestować zasoby w ten właśnie rodzaj komunikacji. Aby […]
Lista najczęściej popełnianych błędów optymalizacyjnych w e-commerce. Sprawdź, czy je popełniasz
Istnieje kilkaset czynników rankingowych, które mają wpływ na widoczność i pozycje witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Zidentyfikowanie błędów oraz prawidłowo wprowadzona optymalizacja są kluczowymi działaniami w każdym projekcie SEO. Można powiedzieć, że audyt SEO jest pierwszym, priorytetowym krokiem, bez którego powodzenie projektu jest praktycznie niemożliwe. Poniżej lista najczęściej popełnianych błędów – nie tylko tych typowo […]
Nowości w social media: znajdź pracownika przez Facebooka, oznaczaj osoby w video na Instagramie i używaj wertykalnych reklam na YT
Teraz wszystko dzieje się online, a ten, kto wykorzystuje w komunikacji najnowsze trendy i funkcjonalności, zgarnia wszystko. Sprawdź nowości w narzędziach kanałów społecznościowych, które warto wykorzystać w promowaniu marki, zwiększaniu zaangażowania, a przede wszystkim sprzedaży! Dlaczego Twoja marka powinna istnieć w mediach społecznościowych? Dane z ostatniego raportu Hootsuite: We Are Social “Digital in 2018 […]