Co Cię interesuje?

Podsumowanie ogłoszonych VISUAL TRENDS 2019

Kiedy okazuje się, że masz dysk przepełniony szablonami grafik, firmowymi prezentacjami, formatkami ofert, infografikami, które nawet nigdy nie były publikowane, i zdajesz sobie sprawę, że nie masz co wrzucić na Fejsa, bo wszystko wydaje się już niemodne, nie w trendzie… Znaczy to, że rozpoczął się nowy rok. Wprawdzie już w grudniu zacząłeś używać dodatkowego koloru […]

Jak persony zwiększają sprzedaż w e-commerce

Personalizacja komunikatów marketingowych w e-commerce to konieczność. Aby działania sprzedażowe twojego e-sklepu były skuteczne, musisz wiedzieć kim są osoby, które mogą zainteresować się twoim produktem/usługą, jakie mają potrzeby i oczekiwania, jak wyglądają ich zachowania konsumenckie itp. Dzięki tej wiedzy możesz zbudować odpowiedni przekaz i trafiać z nim do właściwych osób – takich, które staną się […]

Content dla e-commerce – tworzyć samodzielnie czy zlecić agencji?

O tym, że content marketing przestał być tylko ciekawostką, świadczy rosnąca liczba zapytań w przeciągu ostatniego roku. Jeśli dodatkowo porównać je z zapytaniami, które pojawiały się 3, 4 lata temu – widać, jak bardzo zyskał na popularności. Podobnie wzrasta świadomość klienta – często już od pierwszego spotkania prowadzimy profesjonalny dialog, oparty na ściśle zdefiniowanych potrzebach. […]

Czym jest synergia SEO i CM i jak działa w praktyce?

Według danych z serwisu monetate.com, wyniki organiczne są trzecim najbardziej dochodowym kanałem sprzedaży sklepów internetowych. Aby odnieść sukces mierzony wysokimi pozycjami w wynikach organicznych, niezbędna jest rzetelna strategia, łącząca działania SEO i content marketingowe. Dziś, oprócz kreatywności, trzeba umieć integrować różne kanały promocji. Czym jest SEO i dlaczego to nie to samo, co pozycjonowanie? Żeby […]

Nowości w Social Media: zasięgnij inspiracji do tworzenia reklam na Facebooku, sprzedawaj prościej na Instagramie!

Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate!     FACEBOOK – co nowego?   #1 Facebook pomaga znaleźć pracę dzięki nowej platformie Nowa platforma Facebooka, Learn with Facebook, ma za zadanie pomóc w rozwijaniu umiejętności miękkich i twardych, które przydadzą się w znalezieniu pracy. Co ciekawe, inicjatywa […]

Krótka analiza spadku widoczności SEO sklepu Rossmann

Pomiędzy 1 a 27 listopada 2018 roku, sklep internetowy Rossmann.pl odnotował bardzo duży spadek liczby słów kluczowych, dla których jeszcze niedawno pojawiał się w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Skala zjawiska spowodowała, że przyjrzałem się tematowi nieco bliżej.   Utraconych zostało: 29 537 słów kluczowych w TOP50 (83% widoczności) 6 871 słów kluczowych w TOP10 (82% widoczności) 2 374 […]

Nowości w Social Media: sprzedawaj dzięki Pinterestowi i twórz kreatywne transmisje na Facebooku

Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate!   FACEBOOK – co nowego?   #1 Facebook zaczyna walkę z nielegalnymi kopiami treści oraz clickbaitami Facebook zapowiada walkę z bezprawnie kopiowanym contentem. Skopiowane nielegalnie treści będą miały dużo niższy zasięg. Tym samym portal nie pozwala na czerpanie korzyści z […]

Nowości w Social Media: bądź bliżej klienta – wykorzystaj grupy na Facebooku

Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate!     FACEBOOK – co nowego?   #1 Oficjalne strony jako użytkownicy grup Po zmianie algorytmu mogliśmy zauważyć zwiększoną aktywność użytkowników w grupach, zamiast na głównym feedzie. Od dawna mówiło się, że Facebook zaczyna inwestować zasoby w ten właśnie rodzaj komunikacji. Aby […]

Lista najczęściej popełnianych błędów optymalizacyjnych w e-commerce. Sprawdź, czy je popełniasz

Istnieje kilkaset czynników rankingowych, które mają wpływ na widoczność i pozycje witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Zidentyfikowanie błędów oraz prawidłowo wprowadzona optymalizacja są kluczowymi działaniami w każdym projekcie SEO. Można powiedzieć, że audyt SEO jest pierwszym, priorytetowym krokiem, bez którego powodzenie projektu jest praktycznie niemożliwe. Poniżej lista najczęściej popełnianych błędów – nie tylko tych typowo […]

Nowości w social media: znajdź pracownika przez Facebooka, oznaczaj osoby w video na Instagramie i używaj wertykalnych reklam na YT

Teraz wszystko dzieje się online, a ten, kto wykorzystuje w komunikacji najnowsze trendy i funkcjonalności, zgarnia wszystko. Sprawdź nowości w narzędziach kanałów społecznościowych, które warto wykorzystać w promowaniu marki, zwiększaniu zaangażowania, a przede wszystkim sprzedaży!   Dlaczego Twoja marka powinna istnieć w mediach społecznościowych? Dane z ostatniego raportu Hootsuite: We Are Social “Digital in 2018 […]
Strona 1 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies