Co Cię interesuje?

Co wpływa na skuteczność content marketingu? Na przykładzie kampanii branded content od Volvo.

Jeśli branded content kojarzy ci się z nachalną ekspozycją marki lub jej produktu, to chyba czas, aby zweryfikować ten pogląd. W odpowiedzi na wszędobylską reklamę, natłok komunikatów oraz rosnącą świadomość konsumenta, marketerzy muszą wykazać się dziś większą kreatywnością niż kiedykolwiek wcześniej. Być może rozwiązaniem, które stanie się niebawem standardem w branży, będzie podejście, które Volvo […]

Jak legalnie wykorzystywać czyjeś zdjęcia? Słów kilka o prawie autorskim i licencjach Creative Commons

Jak legalnie wykorzystywać czyjeś zdjęcia? Stacja telewizyjna przytacza czyjś filmik z YouTube’a. Co podaje jako źródło? YouTube! Drastyczniejszym przypadkiem jest „źródło zdjęcia: internet” (koniecznie zajrzyj na ten fanpage! :)). To jest oczywiście nieprawidłowe, bo źródła nie powinno się rozumieć jako miejsca, skąd materiał został pobrany (a tym bardziej aż tak ogólnie wskazanego). Kiedy zły przykład […]

Złota Szpachla – content marketingowe case study

Jedną z najważniejszych cech, jakie powinien posiadać dobry marketingowiec, jest umiejętność wyjścia z roli i zbadania, jak myśli konsument. Ja postanowiłem zrobić podobnie. Spróbowałem pobawić się w odgadnięcie, co mogli pomyśleć odbiorcy na wieść, że artykuł „Szpachlowanie i gładzenie ścian – krok po kroku”, opublikowany na stronie Castorama.pl, zdobył Złote Pióro w swojej kategorii. Zapraszam na […]

TOP 10 – najchętniej czytane artykuły z naszego bloga

Na naszym firmowym blogu, rok 2016 zamknęliśmy małym podsumowaniem. Opublikowaliśmy ponad 40 wpisów (głównie o content marketingu i SEO), a w grudniu zdobyliśmy aż 5 nagród w konkursie Pióra Roku. Planujemy i zastanawiamy się, co nam przyniesie kolejny rok. Tymczasem przedstawiamy listę 10 artykułów, które w 2016 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników. Na pewno znajdziesz […]

Czy Twoja kampania odniosła sukces? Poradnik sprawnego content managera (cz. IV)

Wraz ze zbliżającym się końcem roku, kończę cykl artykułów, które dotyczyły mierzenia skuteczności działań content marketingowych. Jest to idealna pora, by omówić temat ostatniego etapu analizy kampanii. Jak więc sprawdzić, czy ostatecznie spełniła ona założone cele i jednocześnie była opłacalna? Z artykułu dowiesz się: jak sprawdzić, czy kampania odniosła sukces czym jest ROI jak policzyć, […]

Jak dobrać KPI w kampaniach content marketingowych i kiedy je kontrolować – poradnik sprawnego content managera (cz. III)

W poprzednim artykule pisałam o mierzeniu skuteczności działań content marketingowych. Podkreśliłam w nim znaczenie kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Dzisiaj szerzej opisuję to zagadnienie. Z artykułu dowiesz się: do czego służą kluczowe wskaźniki efektywności jakie KPI stosuje się w content marketingu jak możemy je podzielić jak odpowiednio dobrać wskaźniki dlaczego, przy wyborze KPI, znajomość określonych celów […]

7 kroków do dobrego long-formu

Jakość jest ważniejsza niż ilość – to wiadomo w marketingu treści, odkąd roboty Google’a odmówiły preclom pierwszych miejsc w wyszukiwarkach. Teraz osoby tworzące content mają inne dylematy. Czy jest sens tworzyć long-form, gdy pokutuje pogląd, że nikt w Internecie nie czyta rozbudowanych artykułów i nie ogląda długich filmów? A jeśli już zabierać się za „grubszy […]

#gastrofaza w internetach – jak smakuje content kulinarny? Cz. I

Jest niedziela, więc wstawiasz rosół. Bulion delikatnie pyrkocze na gazie, bąbelki tłuszczu ze zdrowej kury pęcznieją, a włoszczyzna z ryneczku niesie zapach na całe osiedle. Nie wiadomo dlaczego, dorzucasz do parującej zupy kilka goździków, liść laurowy i karczochy, bo akurat je kupiłeś. Od kiedy bawisz się w kreatywne gotowanie? Sam właściwie nie wiesz. Od kiedy […]
Strona 2 z 6

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies