Co Cię interesuje?

Jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych – poradnik sprawnego content managera (cz. II)

Badanie polskiej branży content marketingowej1 pokazało, że aż 70% respondentów zalicza pomiar efektywności do najtrudniejszych wyzwań. Jest to niepokojący wynik, tym bardziej że firmy, które precyzują swoje cele i rozumieją na czym polega efektywność w content marketingu, osiągają też lepsze rezultaty. Dlatego zapraszam do kolejnej części mojego cyklu porad, dotyczących mierzenia efektywności kampanii content marketingowych. […]

Content marketing po polsku i nie tylko – międzynarodowe badanie ICMF

Content marketing to Twoja codzienność? Świetnie! Z pewnością więc wiesz, że jednym z kluczowych elementów tworzenia strategii content marketingowej jest wiedza. Nie tylko ta ekspercka, dotycząca Twoich produktów czy usług. Także ta, która obrazuje stan branży, rynku, trendy, prognozy CM i jest wynikiem rzetelnych badań. Dzięki niej Ty i Twoja organizacja możecie wyprzedzić konkurencję. A […]

Kto jest królem contentu i dlaczego LEGO, kolego?

Pamiętam pierwszy zestaw LEGO w swoim domu. Jak na 5-letnią dziewczynkę była to poważna zabawka. Kosmiczny statek wydawał się nie-do-złożenia. Brat pomagał (pozdro!), bo to była tak naprawdę jego maszyna. Bardzo mu zazdrościłam tej góry klocków, z której wyczarowywał czaderskie konstrukcje. Dziś jestem już nieco starsza i wydawałoby się poważniejsza, a LEGO nadal wywołuje we […]

Quiz w służbie content marketingu

Zastanawiałeś się kiedyś, jakim kolorem jesteś, albo który Smurf najlepiej odpowiada Twojej osobowości? Nie? A gdybyś zobaczył, że Maciek, z którym chodziłeś do liceum jest Marudą, a jego charakterowi najbliższy jest odcień brązowy, skusiłbyś się na wykonanie podobnego testu? Może nie każdego przekonują tego typu rozrywki, ale istnieje naprawdę spora grupa ludzi chętnie wykonujących quizy […]

Estymacja wyników kampanii content marketingowej? Pokazujemy, jak to zrobić! – poradnik sprawnego content managera (cz. I)

Kiedy mowa o content marketingu, wciąż słyszy się o dostarczaniu wartościowych treści. Tymczasem ich kreacja i dystrybucja nie są ani początkiem, ani końcem kampanii content marketingowej. O ile oczywistym dziś jest mierzenie skuteczności zrealizowanych działań, to wstępna analiza i bieżące monitorowanie trwającej kampanii nie są wszechobecną praktyką. A solidny marketer zacznie od analizy i na […]

Trudne sprawy, czyli jak CM może czynić dobro w służbie NGO – cz. I

Wydawałoby się, że prowadzenie biznesu w dobrej wierze to bułka z masłem, a sukces w nim powinien przyjść właściwie sam – wraz z rzeszą osób zainteresowanych zmienianiem świata na lepsze. Ale nie wystarczy pomysł, wsparcie samorządów, zespół pracowitych wolontariuszy i dobre chęci. Trzeba być widocznym i wiedzieć, jak i do kogo kierować swoją działalność.

Czy content marketing w branży dziecięcej procentuje? Zobacz, jak to robią znane marki

Program 500+ nabiera rumieńców, a wzrost wskaźników rynku produktów dla dzieci nabiera rozpędu. Bo chociaż Polska tkwi w niżu demograficznym (vide infografika), to na dzieciach się nie oszczędza. Jak można wykorzystać content marketing, by zyskać akceptację grupy trzymającej portfel? Przyjrzyjmy się działaniom skierowanym do rodziców najmłodszych dzieci.
Strona 3 z 6

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies