Co Cię interesuje?

Slide Share – niedoceniona i nieoceniona platforma dla visual contentu

Obecnie profil na Facebooku, stał się dla firm niemal tak samo ważny i konieczny,  jak posiadanie strony www.  Wiemy że klientowi trzeba się pokazać, zagadać i dać się polubić. Firmy pojawiają się więc wszędzie tam, gdzie chętnie przebywamy. Instagram, Twitter, Snapchat, Pinterest, Vine, YouTube… tu znajdziemy chętne do komunikowanie się marki.  O visual contencie krzyczymy […]

Jak się robi content marketing na The Huffington Post?

To już ostatnia odsłona trzyczęściowego minicyklu “Jak się robi content marketing na…”. Dwie poprzednie znajdziecie tutaj: BuzzFeed i The Independent. Dzisiaj natomiast zajmiemy się The Huffington Post, trzecim pod względem popularności serwisem newsowym w Stanach. Wyprzedzają go tylko Yahoo! News i Google News, z odpowiednio 175 000 000 i 150 000 000 unikalnych użytkowników (dane z kwietnia 2015). Na HP […]

O KRÓLU VISUALU! – Najważniejsze praktyki visual contentowe w 2015 roku [WSTĘP]

We are Visual Culture, Visual Marketing, Visual Language, Make it Visual, Visual Storytelling, Visual Content is King!, coraz częściej spotykam się z tymi frazami. Nie trzeba być prorokiem, żeby wiedzieć (widzieć), że 2015 będzie [i już jest] rokiem, w którym wszelkie formy visual contentu będą wiodły prym. Już teraz stanowią one centralną oś strategii content marketingowych. […]

Jak się robi content marketing na The Independent?

Trochę ponad miesiąc temu na blogu przyglądałem się, jak funkcjonuje content marketing w wydaniu amerykańskiego BuzzFeedu. To naprawdę interesujące patrzeć, jak CM w kształcie – nazwijmy to roboczo – tradycyjnym robi się za oceanem. Dzisiaj palcem po mapie wędrujemy trochę bliżej, bo do Wielkiej Brytanii. Na tapetę poszło tym razem internetowe wydanie dziennika The Independent. Czy […]

POKAZAĆ/PRZEKAZAĆ INFORMACJE – rodzaje infografik

Infografiki – popularny sposób na przekazywanie informacji, od tych łatwych, prostych i przyjemnych, po trudne i zawiłe. W jaki sposób? Przede wszystkim zapadający w pamięć. Infografika to narzędzie niezwykle uniwersalne, którym posłużyć możemy się w niemal każdej dziedzinie. Z powodzeniem przekażemy za jej pomocą informacje na temat preferencji zakupowych kobiet, jak i zobrazujemy działanie silnika […]
Strona 5 z 6

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies