Jak persony zwiększają sprzedaż w e-commerce
Personalizacja komunikatów marketingowych w e-commerce to konieczność. Aby działania sprzedażowe twojego e-sklepu były skuteczne, musisz wiedzieć kim są osoby, które mogą zainteresować się twoim produktem/usługą, jakie mają potrzeby i oczekiwania, jak wyglądają ich zachowania konsumenckie itp. Dzięki tej wiedzy możesz zbudować odpowiedni przekaz i trafiać z nim do właściwych osób – takich, które staną się […]
Content dla e-commerce – tworzyć samodzielnie czy zlecić agencji?
O tym, że content marketing przestał być tylko ciekawostką, świadczy rosnąca liczba zapytań w przeciągu ostatniego roku. Jeśli dodatkowo porównać je z zapytaniami, które pojawiały się 3, 4 lata temu – widać, jak bardzo zyskał na popularności. Podobnie wzrasta świadomość klienta – często już od pierwszego spotkania prowadzimy profesjonalny dialog, oparty na ściśle zdefiniowanych potrzebach. […]
Lista najczęściej popełnianych błędów optymalizacyjnych w e-commerce. Sprawdź, czy je popełniasz
Istnieje kilkaset czynników rankingowych, które mają wpływ na widoczność i pozycje witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Zidentyfikowanie błędów oraz prawidłowo wprowadzona optymalizacja są kluczowymi działaniami w każdym projekcie SEO. Można powiedzieć, że audyt SEO jest pierwszym, priorytetowym krokiem, bez którego powodzenie projektu jest praktycznie niemożliwe. Poniżej lista najczęściej popełnianych błędów – nie tylko tych typowo […]
7 powodów, dla których budujemy sekcje contentowe – 3 x case study
Właściciele sklepów internetowych opierają proces budowania widoczności w głównej mierze o zapytania użytkowników, które są ściśle powiązane z popularnymi nazwami ich brandów, kategoriami produktowymi i samymi nazwami produktów, jakie oferują.
Jak tworzyć opisy marketingowe?
Stworzenie opisu marketingowego to nie lada wyzwanie – ale skoro tutaj trafiłeś, to pewnie już o tym wiesz. Nie ma jednego przepisu na stworzenie dobrego tekstu reklamowego, ale to kolejny truizm. Postaram się jednak zebrać najważniejsze informacje, które dotyczą tej formy contentu i zgrabnie je wypunktować.
SEO friendly CMS-y dla ekomersów [INFOGRAFIKA]
Postanowiliśmy przeprowadzić analizę najpopularniejszych skryptów sklepów internetowych pod kątem pozycjonowania. Wzięliśmy pod uwagę tylko te, które można zainstalować na swoim serwerze. Nie wszystkie dane byliśmy w stanie zweryfikować samodzielnie i polegaliśmy na informacjach uzyskanych od supportu poszczególnych skryptów. Odpowiednią strukturę nagłówków badaliśmy na przykładzie domyślnej skórki (więc jest to informacja orientacyjna, więcej zależy od szablonu). […]