Co Cię interesuje?

Jak persony zwiększają sprzedaż w e-commerce

Personalizacja komunikatów marketingowych w e-commerce to konieczność. Aby działania sprzedażowe twojego e-sklepu były skuteczne, musisz wiedzieć kim są osoby, które mogą zainteresować się twoim produktem/usługą, jakie mają potrzeby i oczekiwania, jak wyglądają ich zachowania konsumenckie itp. Dzięki tej wiedzy możesz zbudować odpowiedni przekaz i trafiać z nim do właściwych osób – takich, które staną się […]

Złoty Pociąg do biedaszybów – trochę o marketingu miejsc z Wałbrzychem w tle

Jedne miasta przyciągają, inne zdają się odpychać. Nie chodzi tu o ładny ryneczek, uroczy kościółek czy odnowionych kilka kamieniczek. Każde miejsce przywołuje pewne skojarzenia, wszystkie te wyobrażenia i odczucia składają się zaś na budowę tego, co nazywamy marką miejsc, a dziedziną która się tym para, marketingiem miejsc. Miejsce wykracza jednak znacznie poza sam wizerunek i […]

Słowniczek marketingu cz.1: ATL, BTL, Personal Branding

Język polski należy do dziesięciu najtrudniejszych języków świata. To mniej więcej oznacza tyle, że nawet osoba, która uważa, że nic sobą nie reprezentuje, może poczuć dumę z nauczenia się bardzo trudnej mowy. Kiedy jednak Polak zamierza aktywnie promować swój biznes, czy to samodzielnie, czy za pośrednictwem agencji, napotyka na zbiór nieznanego słownictwa. Ono jest często wyrażane skrótami, […]

Real time marketing – na czym polega?

Real time marketing, czyli reklama w czasie rzeczywistym, to branżowy oddział anestezjologiczny. Przy walce o zaangażowanie fanów w social media liczy się każda minuta. W związku z prawidłowością krótkiego żywota newsa w internecie, im dalej od określonego wydarzenia, tym mniejsze emocje ono budzi. Na przygotowanie kreacji mamy w zasadzie od kilku minut do maksimum kilku godzin. […]

7 sposobów na zainteresowanie dziennikarza tekstem

Czy wiesz, jak wygląda statek kosmiczny? Ja też nie, ale widziałam go w mediach. Moje wyobrażenie o statku kosmicznym jest wypadkową wszystkich wizerunków galaktycznego promu, jakie napotkałam w filmie, w wiadomościach, w gazetach. Z ludzkim wyobrażeniem o Twojej firmie jest podobnie. Poza tym, co mówią o niej przyjaciele potencjalnego klienta, ważne jest też to, co […]

Prankvertising – o co kaman?

Minęły już czasy, w których do skutecznego zareklamowania produktu wystarczyła obecność celebryty, czy wykorzystanie chwytliwego hasła. Wyzwanie przed markami staje się coraz większe i by zadowolić dotychczasowego klienta (oraz zyskać nowego) trzeba posunąć się o krok dalej. Mieć dobry pomysł tu i teraz. Czy jest nim prankvertising?

„Piękne zdjęcie! Idealnie pasuje do mojego wpisu” – czyli o prawach autorskich do grafik znalezionych w internecie

Ciekawy tydzień przed nami. Dziś, czyli 23. kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich, 26. kwietnia Światowy Dzień Własności Intelektualnej, a na deser w sobotę 27. kwietnia Światowy Dzień Grafika. Dlaczego o tym wspominam? Bo tematyka niniejszego wpisu w pewnien sposób nawiązuje do każdego z tych dni. Każdy, kto prowadzi bloga, fanpage’a czy stronę […]

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies