Jak persony zwiększają sprzedaż w e-commerce
Personalizacja komunikatów marketingowych w e-commerce to konieczność. Aby działania sprzedażowe twojego e-sklepu były skuteczne, musisz wiedzieć kim są osoby, które mogą zainteresować się twoim produktem/usługą, jakie mają potrzeby i oczekiwania, jak wyglądają ich zachowania konsumenckie itp. Dzięki tej wiedzy możesz zbudować odpowiedni przekaz i trafiać z nim do właściwych osób – takich, które staną się […]
Złoty Pociąg do biedaszybów – trochę o marketingu miejsc z Wałbrzychem w tle
Jedne miasta przyciągają, inne zdają się odpychać. Nie chodzi tu o ładny ryneczek, uroczy kościółek czy odnowionych kilka kamieniczek. Każde miejsce przywołuje pewne skojarzenia, wszystkie te wyobrażenia i odczucia składają się zaś na budowę tego, co nazywamy marką miejsc, a dziedziną która się tym para, marketingiem miejsc. Miejsce wykracza jednak znacznie poza sam wizerunek i […]
Blog modowy czy skuteczny personal branding – jak z popularności korzysta Maffashion?
#Sobotarano (dzień, w którym pisze się najlepiej). Można wstać i nic nie robić. Można wstać, napić się kawy, a potem z #pytanienasniadanie upewnić się, że Twoja sobota nie będzie tak fajna, jak Kingi Rusin czy Marceliny Zawadzkiej. W sobotę można zrobić wiele, a przez cały weekend nawet odmienić swoje życie. Jedno jest pewne – nawet […]
Słowniczek marketingu cz.1: ATL, BTL, Personal Branding
Język polski należy do dziesięciu najtrudniejszych języków świata. To mniej więcej oznacza tyle, że nawet osoba, która uważa, że nic sobą nie reprezentuje, może poczuć dumę z nauczenia się bardzo trudnej mowy. Kiedy jednak Polak zamierza aktywnie promować swój biznes, czy to samodzielnie, czy za pośrednictwem agencji, napotyka na zbiór nieznanego słownictwa. Ono jest często wyrażane skrótami, […]
Real time marketing – na czym polega?
Real time marketing, czyli reklama w czasie rzeczywistym, to branżowy oddział anestezjologiczny. Przy walce o zaangażowanie fanów w social media liczy się każda minuta. W związku z prawidłowością krótkiego żywota newsa w internecie, im dalej od określonego wydarzenia, tym mniejsze emocje ono budzi. Na przygotowanie kreacji mamy w zasadzie od kilku minut do maksimum kilku godzin. […]
7 sposobów na zainteresowanie dziennikarza tekstem
Czy wiesz, jak wygląda statek kosmiczny? Ja też nie, ale widziałam go w mediach. Moje wyobrażenie o statku kosmicznym jest wypadkową wszystkich wizerunków galaktycznego promu, jakie napotkałam w filmie, w wiadomościach, w gazetach. Z ludzkim wyobrażeniem o Twojej firmie jest podobnie. Poza tym, co mówią o niej przyjaciele potencjalnego klienta, ważne jest też to, co […]
Prankvertising – o co kaman?
Minęły już czasy, w których do skutecznego zareklamowania produktu wystarczyła obecność celebryty, czy wykorzystanie chwytliwego hasła. Wyzwanie przed markami staje się coraz większe i by zadowolić dotychczasowego klienta (oraz zyskać nowego) trzeba posunąć się o krok dalej. Mieć dobry pomysł tu i teraz. Czy jest nim prankvertising?
E-mail marketing czyli jak najdalej od ślepoty reklamowej
Codzienne sprawdzanie nowych powiadomień na tablicy facebooka oraz skrzynki firmowej i prywatnej to, jak się okazuje reguła spośród wszystkich czynności, jakie wykonujemy po włączeniu komputera przenośnego lub stacjonarnego (a także wyszukiwarki w telefonie).
„Piękne zdjęcie! Idealnie pasuje do mojego wpisu” – czyli o prawach autorskich do grafik znalezionych w internecie
Ciekawy tydzień przed nami. Dziś, czyli 23. kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich, 26. kwietnia Światowy Dzień Własności Intelektualnej, a na deser w sobotę 27. kwietnia Światowy Dzień Grafika. Dlaczego o tym wspominam? Bo tematyka niniejszego wpisu w pewnien sposób nawiązuje do każdego z tych dni. Każdy, kto prowadzi bloga, fanpage’a czy stronę […]