Co Cię interesuje?

TOP 10 – najchętniej czytane artykuły z naszego bloga

Na naszym firmowym blogu, rok 2016 zamknęliśmy małym podsumowaniem. Opublikowaliśmy ponad 40 wpisów (głównie o content marketingu i SEO), a w grudniu zdobyliśmy aż 5 nagród w konkursie Pióra Roku. Planujemy i zastanawiamy się, co nam przyniesie kolejny rok. Tymczasem przedstawiamy listę 10 artykułów, które w 2016 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników. Na pewno znajdziesz […]

Content marketing po polsku i nie tylko – międzynarodowe badanie ICMF

Content marketing to Twoja codzienność? Świetnie! Z pewnością więc wiesz, że jednym z kluczowych elementów tworzenia strategii content marketingowej jest wiedza. Nie tylko ta ekspercka, dotycząca Twoich produktów czy usług. Także ta, która obrazuje stan branży, rynku, trendy, prognozy CM i jest wynikiem rzetelnych badań. Dzięki niej Ty i Twoja organizacja możecie wyprzedzić konkurencję. A […]

Kreatywność do kwadratu, czyli warsztaty Loesje w Qantum

Co wolicie znaleźć pod choinką? Prezent, który postawicie na półce lub włożycie do szuflady, czy prezent, który wykorzystacie w praktyce? Nasz szef postawił na drugą opcję i zaprosił do Qantum Emilię z Loesje Polska, która przeprowadziła z zespołem warsztaty kreatywności. Tak jak szachiści ćwiczą sprawność umysłową poza szachownicą, tak i specjaliści od content marketingu mogli poćwiczyć pracę […]

Dominatka: A czy ty, masz swoją cenę za 1000 znaków?

Dominatka to dość specyficzny twór. Brzydzi się wyceną, ale kocha być ceniona. Nie lubi liczb, ale pieniądze przyjmuje z otwartymi kieszeniami. Kiedy klient pyta ją o to, ile kosztuje, z grymasem odpowiada: będzie pan zadowolony. Talentu i weny nie można kupić i sprzedać − mawia. Dlatego widząc ofertę z kluczowym pytaniem o 1000 znaków wie, […]

Dominatka: Copywriter w trakcie lata

Wakacje są fajne, kiedy są. Jak ich nie ma, to jesteśmy źli – my copywriterzy. Kiedy są, to też jesteśmy niepocieszeni. A jak już były, to mamy podwójną depresję. Wakacje w naszej pracy bywają wyjątkowo długie. Branża nie lubi się specjalnie przemęczać od czerwca do września. Jednych męczy brak klimatyzacji, innych to, że klima jest. […]

Dominatka: 10 sposobów na śpiącego copywritera

Dawno nas tutaj nie było, ale nie próżnowaliśmy ani chwili. W ostatnim czasie zauważyliśmy jednak dążenie do postawy śpiącej. Nie zamierzamy tłumaczyć go pogodą, zmianami ciśnienia ani też dymisją połowy rządu Ewy Kopacz. Postanowiliśmy z tym walczyć i wszystkim copywriterom (i nie tylko, bo poniższe wskazówki mogą przydać się też księgowym, posłom czy działaczom PZPN) […]

Infoshare 2015 – wrażenia z konferencji

Infoshare odbywa się w Gdańsku i jest największą darmową konferencją poświęconą technologiom i start-upom. A przy okazji – marketingowi. Jednocześnie była to moja pierwsza konferencja branżowa, więc podzielę się kilkoma uwagami ze wszystkimi, którzy mają tę przyjemność jeszcze przed sobą. JAK UŁATWIĆ SOBIE ŻYCIE NA KONFERENCJI? Zrób plan dnia. Rano zjedz pożywne śniadanko w hotelu, […]

Rodzaje copywriterów

Z Copywriterami jest jak z pierogami z kerfa – nigdy nie wiesz na co trafisz. Oto subiektywny (i lekko przesuszony) przegląd rodzajów copywriterów – znacie, zetknęliście się, jesteście nimi?
Strona 1 z 2

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies