Co Cię interesuje?

Wielki powrót mody lat 90.? Quizy zdobywają serca contentowców

Content marketing – kochamy go między innymi za to, że przybiera najróżniejsze możliwe formy. CM to seria tekstów u wydawców zewnętrznych, CM to sprytnie zaprojektowana aplikacja mobilna, wreszcie CM to wysokobudżetowa produkcja rodem z Hollywood. Gdzieś między tymi wszystkimi narzędziami do komunikacji z klientem czai się tajna broń – na zachodzie wykorzystywana nader chętnie, w […]

Profil na INSTA w wersji PRO – polecane aplikacje dla Instagrama

Zdecydowanie, jestem fanką Instagrama. Poza swoim prywatnym kontem, prowadzę również dwa firmowe profile na tej platformie. Często więc poszukuję dodatków, ciekawostek, które pozwalają na urozmaicenie wizualnej komunikacji. Sam Instagram daje możliwość edycji zdjęć za pomocą 27 filtrów, a także zmiany kontrastu, nachylenia, jasności, struktury, nasycenia, koloru, zanikania, prześwietlenia, cieni, winiety, rozmycia, wyostrzenia, temperatury zdjęcia i […]

Dominatka: 10 sposobów na śpiącego copywritera

Dawno nas tutaj nie było, ale nie próżnowaliśmy ani chwili. W ostatnim czasie zauważyliśmy jednak dążenie do postawy śpiącej. Nie zamierzamy tłumaczyć go pogodą, zmianami ciśnienia ani też dymisją połowy rządu Ewy Kopacz. Postanowiliśmy z tym walczyć i wszystkim copywriterom (i nie tylko, bo poniższe wskazówki mogą przydać się też księgowym, posłom czy działaczom PZPN) […]

Infoshare 2015 – wrażenia z konferencji

Infoshare odbywa się w Gdańsku i jest największą darmową konferencją poświęconą technologiom i start-upom. A przy okazji – marketingowi. Jednocześnie była to moja pierwsza konferencja branżowa, więc podzielę się kilkoma uwagami ze wszystkimi, którzy mają tę przyjemność jeszcze przed sobą. JAK UŁATWIĆ SOBIE ŻYCIE NA KONFERENCJI? Zrób plan dnia. Rano zjedz pożywne śniadanko w hotelu, […]

„Ponad 1,7 mln w dwa miesiące”, czyli kilka słów o kanale Vine dla Codogara.pl

Vine w Polsce dopiero raczkuje. Moda na sześciosekundowe wideo jeszcze u nas nie zagościła na dobre. Być może dlatego niewiele jest polskich firm, które zdecydowały się na wystartowanie z kanałem na tym serwisie. Może to dobry czas, aby to zmienić? Najpierw był Instagram Na przełomie lutego i marca 2015 roku zaplanowaliśmy przygotowanie krótkich filmów poradnikowych o gotowaniu. Facebook, […]

Subiektywny przegląd prasy – maj 2015

Maj 2015 roku – czas wyborów, debat, polityki i w końcu nowego Wiedźmina, ale czy tylko? Przetaczające się w mediach sylwetki kandydatur PBK i AD mogły przysłonić ciekawe teksty branżowe, które ukazały się w ubiegłym miesiącu. Czas pokaże, że są bardziej wartościowe i prawdziwe niż wszystkie obietnice wyborcze wrzucone do jednego wora. A czy coś […]

Slide Share – niedoceniona i nieoceniona platforma dla visual contentu

Obecnie profil na Facebooku, stał się dla firm niemal tak samo ważny i konieczny,  jak posiadanie strony www.  Wiemy że klientowi trzeba się pokazać, zagadać i dać się polubić. Firmy pojawiają się więc wszędzie tam, gdzie chętnie przebywamy. Instagram, Twitter, Snapchat, Pinterest, Vine, YouTube… tu znajdziemy chętne do komunikowanie się marki.  O visual contencie krzyczymy […]

Jak się robi content marketing na The Huffington Post?

To już ostatnia odsłona trzyczęściowego minicyklu “Jak się robi content marketing na…”. Dwie poprzednie znajdziecie tutaj: BuzzFeed i The Independent. Dzisiaj natomiast zajmiemy się The Huffington Post, trzecim pod względem popularności serwisem newsowym w Stanach. Wyprzedzają go tylko Yahoo! News i Google News, z odpowiednio 175 000 000 i 150 000 000 unikalnych użytkowników (dane z kwietnia 2015). Na HP […]
Strona 10 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies