Co Cię interesuje?

Snapchat: spal po przeczytaniu

Czy kilkudziesięcioletni panowie w garniturach, szefowie dużych firm, mogą zrozumieć pokolenie gimnazjalistów ze wzrokiem w smartfonie? Wbrew pozorom, mogą. Kiedyś ta forma komunikacji nazywała się „spal liścik po przeczytaniu”, a teraz rozwój technologiczny ubrał ją w formę aplikacji Snapchat. Jak widać, potrzeba przekazywania tajemnych i ulotnych wiadomości istniała od zawsze, bo wpisuje się w ludzką naturę. Gimnazjaliści nie […]

O KRÓLU VISUALU! – Najważniejsze praktyki visual contentowe w 2015 roku [WSTĘP]

We are Visual Culture, Visual Marketing, Visual Language, Make it Visual, Visual Storytelling, Visual Content is King!, coraz częściej spotykam się z tymi frazami. Nie trzeba być prorokiem, żeby wiedzieć (widzieć), że 2015 będzie [i już jest] rokiem, w którym wszelkie formy visual contentu będą wiodły prym. Już teraz stanowią one centralną oś strategii content marketingowych. […]

Jak się robi content marketing na The Independent?

Trochę ponad miesiąc temu na blogu przyglądałem się, jak funkcjonuje content marketing w wydaniu amerykańskiego BuzzFeedu. To naprawdę interesujące patrzeć, jak CM w kształcie – nazwijmy to roboczo – tradycyjnym robi się za oceanem. Dzisiaj palcem po mapie wędrujemy trochę bliżej, bo do Wielkiej Brytanii. Na tapetę poszło tym razem internetowe wydanie dziennika The Independent. Czy […]

Rodzaje copywriterów

Z Copywriterami jest jak z pierogami z kerfa – nigdy nie wiesz na co trafisz. Oto subiektywny (i lekko przesuszony) przegląd rodzajów copywriterów – znacie, zetknęliście się, jesteście nimi?

Dominatka: Aaaaaby teksty, czyli copywriter szuka pracy

Aktualnie możesz: poszukiwać pracy, mieć pracę, chcieć zmienić obecną na nową. Możesz szukać i znaleźć lub nie szukać i znaleźć albo też szukać i nie znaleźć. Dużo zależy od ciebie. Od tego, co potrafisz, czego oczekujesz i w jakiej dziedzinie chcesz się zatrudnić. W zawodzie copywritera pracy nie brakuje, a mimo to nie każdy ją […]

Real time marketing – na czym polega?

Real time marketing, czyli reklama w czasie rzeczywistym, to branżowy oddział anestezjologiczny. Przy walce o zaangażowanie fanów w social media liczy się każda minuta. W związku z prawidłowością krótkiego żywota newsa w internecie, im dalej od określonego wydarzenia, tym mniejsze emocje ono budzi. Na przygotowanie kreacji mamy w zasadzie od kilku minut do maksimum kilku godzin. […]

BRAND HEROES DAWNIEJ I DZIŚ

Wiedzieliście, że Fioletowa Krowa ma już 42 lata, a ludzik Michelin powstał pod koniec XIX wieku!!!!??? Równocześnie, gdy nasze polskie maskotki nudzą się nam po około 3 latach, nie potrafimy wyobrazić sobie M&M’sów bez ich spersonalizowanych postaci, a McDonald’sa bez [nadal trochę psychodelicznego] clowna siedzącego na ławce z nogą opartą o kolano. To jak z […]
Strona 11 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies