Co Cię interesuje?

Trendy w social media 2015

 Jak żyć, panie Zuckenberg? Podstawą budowania każdego kapitału jest dywersyfikacja ryzyka inwestycji. To samo można powiedzieć o prowadzeniu działań w internecie i budowaniu kapitału społecznego. Już na etapie analizy SWOT wymieniamy czynniki zewnętrzne, niezależne od nas, jako zagrożenia. A następnie opracowujemy opcję zabezpieczającą. Należy tu pomyśleć między innymi o kurczących się zasięgach postów na Facebooku. […]

Dominatka: Życzenia noworoczne

Grudzień miesiącem życzeń – słodkich, miłych, wrednych, zawistnych, głupich, życzliwych, wyolbrzymionych, nierealnych, ponad miarę – jakie tylko sobie wymyślicie. My przygotowaliśmy dla nas, copywriterów, całkiem pokaźną paczkę życzeń branżowych. Oby w tym nadchodzącym 2015 roku spełniły się wszystkie!

Jak zdobyliśmy 1-sze miejsce w konkursie na Blogi Firmowe Roku 2014

[Blog Firmowy Roku 2014]: Szanowna Komisja (której serdecznie dziękujemy) pod kierownictwem Dominika Kaznowskiego (pomysłodawcy) zbiera się raz w roku, w tym po raz szósty. Blogi są oceniane w kilku kategoriach: młode, dojrzałe, małych, średnich i dużych firm. Konkurencja? A jak myślicie? Zgadza się, niemała. W tym roku zgłoszono 191 projektów, w tym 73 należące do […]

10 przyczyn błędów językowych

Każdemu człowiekowi, któremu przyszło w życiu coś napisać, zdarzyło się popełnić językową gafę. Także dla nas, choć jesteśmy naprawdę dobrzy w swoim fachu, błędy językowe to codzienność. Nie dostrzegacie ich, ponieważ zanim zaczną żyć własnym życiem, zostają wyeliminowane przez nasze czujne, firmowe korektorskie oko. Niemniej jednak, kierowani własnym doświadczeniem oraz dowodami naukowymi, postanowiliśmy przemyśleć, dlaczego […]

Co trzeba czytać, żeby być na bieżąco?

Zainspirowana wpisem zaprzyjaźnionej agencji  postanowiłam zrobić listę moich ulubionych stron, które uznaję jako „must read” do porannej kawy. Ciekawych blogów powstało ostatnio dużo, ale ja regularnie wracam do tych opisanych poniżej. Pamiętajcie, że to mój subiektywny wybór, więc nie oczekujcie na tej liście wszystkich znanych i lubianych. Marketing internetowy:  1. Natalia Hatalska – ikona internetu sama […]

Monitoring marki w sieci cz.1. Czy jest nam potrzebny?

Czy znacie branżę, w której nie byłoby ciągle rosnącej konkurencji? Jak się na jej tle wybić? Pozytywnymi opiniami w sieci! Co piąty Polak w ciągu ostatnich miesięcy zdecydował się na zakup z polecenia znajomych lub rodziny. Roczna rezygnacja z produktów lub usług może dotyczyć nawet 5 mln Polaków. Aż 49 % osób sprawdza opinie na temat brandu w sieci. Opinie […]

7 sposobów na zainteresowanie dziennikarza tekstem

Czy wiesz, jak wygląda statek kosmiczny? Ja też nie, ale widziałam go w mediach. Moje wyobrażenie o statku kosmicznym jest wypadkową wszystkich wizerunków galaktycznego promu, jakie napotkałam w filmie, w wiadomościach, w gazetach. Z ludzkim wyobrażeniem o Twojej firmie jest podobnie. Poza tym, co mówią o niej przyjaciele potencjalnego klienta, ważne jest też to, co […]
Strona 12 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies