Co Cię interesuje?

Nowy News Feed = Facebook to nie zabawa już…

Wszyscy mówią o zupełnie nowym wyglądzie News Feedu. Jedni zwracają uwagę na podobieństwo do Google+, inni o tym, że ma przypominać gazetę etc – i tak się zastanawiam… czemu tak niewiele mówi się o zmianach, które mogą mieć wpływ na content serwowany nam przez marki lub na efektywność reklam? Większe zdjęcia = większe reklamy? To […]

Pozycjonowanie stron kancelarii adwokackich i radców prawnych – etyczne czy nie?

Adwokat i radca prawny to zawody zaufania publicznego, należy więc zakładać, że wszelkie informacje na ich temat będą rzetelne i prawdziwe.  Dlatego też marketing i promocja tych zawodów znalazła się pod lupą Naczelnej Rady Adwokackiej i Krajowej Izby Radców Prawnych już dawno. Pozycjonowanie jednak to usługa, która nie jest jednoznacznie marketingowa. Zatem czy pozycjonowanie strony […]

WordPress – 8 ciekawych i darmowych szablonów à la Pinterest

Ostatnio z dużym zapałem szukałam w sieci szablonów, których układ nie będzie przypominał typowo blogowego, za to świetnie sprawdzi się w przypadku blogów kulinarnych i modowych. Rozwiązań typu „Pinterest-like” jest sporo – ładnie wyglądają na podglądzie, ale w rzeczywistości już takie funkcjonalne nie są. Z obszernej listy wybrałam 8, które wydają mi się szczególnie warte […]

Grafika bez kolorów jest jak…

  Z okazji „PIĄTUNIA” – mniej do czytania, więcej do oglądania. Rzeczy przyjemne, smaczne, a także przydatne. Pod grafiką linki – można się pobawić i pooglądać.       A tu proszę linki [bo przecież, kto wpisuje adresy ręcznie]: https://color.hailpixel.com/ https://kuler.adobe.com/ https://prettyip.meetstrange.com/ https://chic-artistic.com/#pantonroll/ https://www.alisonanselot.com/?gallery=pantone-2

Głośna, zabawna, znaleziona. Co? Typografia

Tydzień temu napisałam artykuł, w którym pojawiły się podstawowe informacje na temat typografii. Sztuka ta, będąca jednym z podstawowych elementów projektowania graficznego, przez cały czas ewoluuje. Wszystko dzięki projektantom, którzy nie przestają z pismem eksperymentować. Kilka z tych „eksperymentów” było na tyle udanych, iż śmiało można powiedzieć, że zmieniły projektowanie graficzne. Przymiotniki, które znalazły się […]

Rewolucja social media wg Michała Sadowskiego

O książce Michała Sadowskiego dowiedziałam się w momencie, w którym jeszcze nie wiedział, jakie loga sponsorów trzeba będzie wydrukować na okładce. Pomyślałam sobie – „wow, skoro to gość, który robi internety, w dodatku takie internety” to książka będzie strzałem w dziesiątkę. Ok, trafiła do druku, trafiła do dystrybucji i odniosłam wrażenie, że to kolejny strzał, […]

Typografia – obrazy malowane literami

Na początku było słowo! (Z tym logo, to wyszło małe bluźnierstwo). A słowo należało zapisać, z pełnym szacunkiem dla jego sensu, lub tak, by w pełni oddać jego charakter. Typografią nazywamy proces, w jakim zorganizowane są zestawy liter tworzących wyraz, wyrazów tworzących zdania, zdań składających się na akapity, akapitów tworzących strony tekstu i tak aż […]
Strona 16 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies