Co Cię interesuje?

Darmowe czy płatne? O szablonach do WordPressa

Całkiem niedawno swoją premierę miał kolejny domyślny szablon WordPressa – Twenty Twelve. Spotkał się z uznaniem wśród społeczności WordPressa głównie ze względu na responsywny, nowoczesny design, który nijak się ma do swoich poprzedników. Jednak nie o nim będzie ten artykuł, a o dylemacie, na który napotykają się zwłaszcza początkujący użytkownicy tego CMS-a, a mianowicie – […]

Responsive Design – Bezkrwawe wyjście z mobilnej rewolucji

Gdy w 2007 roku firma Apple pokazała światu iPhona, nawet sam Steve nie spodziewał się jaki z tego będzie raban. W 2012 roku zastajemy rzeczywistość, w której wyobraźnią przeciętnego Kowalskiego zawładnęły smartfony, tablety, jabłuszka, roboty – niesamowite. Mamy z nimi częstszy kontakt intymny niż ze swoimi bliskimi. Badając statystyki wejść na strony naszych klientów, widzę […]

Logo – historia prawdziwa. Coca-Cola i Nike

W poprzednim artykule pisałam o tym, jakie cechy charakteryzują genialne logo. Wspomniałam pokrótce o logo najsłynniejszych marek, takich jak Google, Nike, BP. Dziś bardziej szczegółowo przedstawię historię powstania dwóch najbardziej znanych logo na świecie. Logo z najwyższej półki, których cena nie przekroczyła 35 dolarów.

16 najlepszych wtyczek do WordPressa*

Wordpess jest jednym z popularniejszych systemów CMS – z powodzeniem można postawić na nim bloga, sprawdza się również przy tworzeniu całkiem rozbudowanych stron internetowych – przykłady można zobaczyć np. tutaj. Aby jednak strona oparta na WordPressie wyglądała dobrze i była funkcjonalna, trzeba ją nieco wzbogacić dodatkowymi wtyczkami. Artykuł ma na celu zebranie najpotrzebniejszych i przydatnych […]

SEO friendly CMS-y dla ekomersów [INFOGRAFIKA]

Postanowiliśmy przeprowadzić analizę najpopularniejszych skryptów sklepów internetowych pod kątem pozycjonowania. Wzięliśmy pod uwagę tylko te, które można zainstalować na swoim serwerze. Nie wszystkie dane byliśmy w stanie zweryfikować samodzielnie i polegaliśmy na informacjach uzyskanych od supportu poszczególnych skryptów. Odpowiednią strukturę nagłówków badaliśmy na przykładzie domyślnej skórki (więc jest to informacja orientacyjna, więcej zależy od szablonu). […]

EdgeRank, zasięg postów, News Feed – co dzieje się z Facebookiem?

Wielu social mediowców zostało zaskoczonych ograniczeniem zasięgu postów i, jak się okazuje, część z nich nie umie przystosować się do nowego ładu. Pojawiły się oskarżenia pod adresem Facebooka, według których ograniczenie zasięgu jest zmuszeniem firm do zapłaty za reklamy, by móc dotrzeć do wszystkich fanów. Dla insidefacebook.com wypowiedział się w tej sprawie product manager Facebooka, […]

Google wprowadza nową funkcjonalność

Dawno nie pisaliśmy, ale za to już nadrabiamy kolejnym newsem. Otóż Google chce jak najbardziej uatrakcyjnić swoją wyszukiwarkę i sprawić, aby była jeszcze bardziej funkcjonalna, przez co wprowadziła rozkłady lotów. Do wprowadzenia tej zmiany zmotywowała Google statystyka, że wyszukiwanie lotów należy do czynności, którą w sieci wykonuje się się bardzo często. Dlatego też, od niedawna, […]

Jak w praktyce działa długi ogon?

Technikę pozycjonowania „long tail” stosuje się na stronach o znacznej ilości podstron lub produktów w ofercie. Stąd najczęściej pozycjonowane w ten sposób są sklepy i katalogi internetowe. Dalsza część wpisu tłumaczy na czym konkretnie to polega i co z tego wynika dla Klienta :). Załóżmy, że mamy sklep internetowy z komputerami we Wrocławiu, posiadający 3000 […]

Co to jest zaplecze?

Dzisiejszy wpis może się wydawać banalny dla wszystkich, którzy mają lub mieli do czynienia z pozycjonowaniem. Dla innych zaplecze może się kojarzyć z pomieszczeniem za kuchnią w restauracji, w której można się przebrać lub trzymać worki z ziemniakami. Jeśli mowa o pozycjonowaniu, to to klasyczne pojęcie nie jest wcale aż takie mylne. Zaplecze pozycjonerskie również […]

Metody pozyskiwania linków

Nie jest nowością, że w pozycjonowaniu liczy się budowanie linków. Im więcej linków przychodzących do naszej witryny, tym pozycja strony jest wyższa. Pozostaje jeszcze kwestia wartościowości tych linków. Oczywiście, że lepiej, aby pochodziły one z  najlepszych stron, ale mimo to mówi się, że „link to link” i każdy się liczy. Mówi się, że treść to […]
Strona 17 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies