Co Cię interesuje?

Visual content marketing – trendy na 2018 rok

Visual content to wszelkiego rodzaju treści wizualne służące komunikacji, czyli przekazywaniu informacji. Aby komunikat był skuteczny, należy dostosować jego formę do odbiorcy. Należy więc wyjść od pytania; do kogo będziemy mówić w roku 2018?   Jakie trendy z 2017 będą wciąż żywe w 2018 Jak kolor roku wg Pantone determinuje kreacje Jaki rodzaj contentu najskuteczniej […]

SEO to nie pozycjonowanie – Wrocław o tym wie!

Prowadzisz biznes online? To super! Obecność Twojej firmy w sieci jest bardzo ważna, jeżeli chcesz osiągnąć sukces. Musisz jednak wiedzieć, że bez wsparcia SEO ciężko będzie Ci zaistnieć w Internecie. Liczba internautów w Polsce cały czas rośnie. W grudniu 2018 roku z samej wyszukiwarki Google skorzystało ponad 26 mln. To chyba wystarczający argument, żeby przyjrzeć […]

Strategia content marketingowa w 6 krokach

Strategia content marketingowa – brzmi poważnie. Dla wielu zbyt poważnie, żeby w ogóle zechcieć o niej pomyśleć, a co dopiero wdrożyć. Często błędnie utożsamiana z planem contentowym, czy kalendarzem publikacji. Czas rozwiać wątpliwości! Strategię content marketingową można stworzyć w 6 krokach. Na początek fundamentalne pytanie: PO CO CI STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA? Najprostsza odpowiedź brzmi: żeby […]

Prawdy na temat content marketingu. Case studies

Poprzednio nasza COO, Katarzyna Sowicka, rozprawiła się z kilkoma mitami dotyczącymi content marketingu. Tymczasem proponuję spojrzeć na ten temat z innej perspektywy. Zamiast o mitach, opowiem o prawdach, o których jeszcze mogłeś nie słyszeć. A żeby nie być gołosłownym, poprę je kontekstowymi case studies. 1. Strategia content marketingowa naprawdę pomaga IAB Polska, podsumowując rok 2016, […]

To nie są TYLKO zdjęcia – dlaczego visual content jest tak samo ważny, jak content tekstowy

Jeżeli wychodzisz z założenia, że zdjęcia i grafiki są jedynie pauzą w konsumowaniu treści artykułu na twojej stronie bądź też “uładnieniem” [jazz up] i urozmaiceniem konkursowego landingpage’a, to tracisz 80% istotnego komunikatu, który mógłby zapamiętać twój odbiorca po wyjściu ze strony. Założę się, że już wiele razy słyszałeś, że w krótkim czasie mózg człowieka o […]

Co wpływa na skuteczność content marketingu? Na przykładzie kampanii branded content od Volvo.

Jeśli branded content kojarzy ci się z nachalną ekspozycją marki lub jej produktu, to chyba czas, aby zweryfikować ten pogląd. W odpowiedzi na wszędobylską reklamę, natłok komunikatów oraz rosnącą świadomość konsumenta, marketerzy muszą wykazać się dziś większą kreatywnością niż kiedykolwiek wcześniej. Być może rozwiązaniem, które stanie się niebawem standardem w branży, będzie podejście, które Volvo […]

Inspirujące treści branżowe – maj 2017

Oto kolejny subiektywny przegląd prasy – inspirujących publikacji znów nie brakuje, a ponieważ jesteśmy grzeczni, mili i uczynni również tym razem z chęcią dzielimy się z Wami naszymi znaleziskami. Jeśli macie ochotę poczytać o karmieniu dzieci, jednorożcach, wyzwiskach i terroryzmie, to wydanie przeglądu z pewnością Wam się spodoba. Uprzedzamy jednak – to nie wszystko, co […]
Strona 2 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies