Inspirujące treści branżowe – kwiecień 2017
Pominiemy milczeniem aurę kwietniową, która miała niewiele wspólnego z klimatem songu Wiosna, ach to ty. Zaprawdę, warto było oddać się lekturze tekstów branżowych, byle tylko nie wychodzić z domu. Poniżej prezentujemy wybór najciekawszych – jeśli w kwietniu większość czasu spędziliście na topieniu Marzanny, mogły ujść Waszej uwadze. Warto do nich zajrzeć!
Inspirujące treści branżowe – marzec 2017
Z okazji wiosny zaczynamy bez owijania w bawełnę: kolejny przegląd prasy przed Wami! A w nim jak zwykle inspirujące treści z branży – oczywiście tylko te najlepsze. Oto co mamy dla Was tym razem!
Wszystko co musisz wiedzieć o emoji, by sprawnie komunikować się w internecie
Jak to jest, że gdy rozmawiamy z kimś za pomocą komunikatora, nieużywanie emotikon i emoji odbierane jest jako zły humor lub po prostu foch? „Emotikon i emoji”? To nie to samo? Ano nie.
Jak legalnie wykorzystywać czyjeś zdjęcia? Słów kilka o prawie autorskim i licencjach Creative Commons
Jak legalnie wykorzystywać czyjeś zdjęcia? Stacja telewizyjna przytacza czyjś filmik z YouTube’a. Co podaje jako źródło? YouTube! Drastyczniejszym przypadkiem jest „źródło zdjęcia: internet” (koniecznie zajrzyj na ten fanpage! :)). To jest oczywiście nieprawidłowe, bo źródła nie powinno się rozumieć jako miejsca, skąd materiał został pobrany (a tym bardziej aż tak ogólnie wskazanego). Kiedy zły przykład […]
Inspirujące treści branżowe – luty 2017
Choć luty to najkrótszy miesiąc w roku, nie mogliśmy narzekać na brak wartościowych publikacji. W prasie, którą przewertowaliśmy, znaleźliśmy wielu życzliwych autorów, którzy dzielili się swoją nieocenioną wiedzą, za co ich ogromnie szanujemy. A to wszystko zupełnie za darmo. Aż grzech nie skorzystać. Zapraszamy do lektury!
Inspirujące treści branżowe – styczeń 2017
W branży marketingowej styczeń jest miesiącem o specjalnym statusie, kiedy działania są finalizowane, a karty czekają na nowe rozdanie. Jeśli zmagacie się z nadmiarem wolnego czasu lub macie dosyć raportowania, przygotowaliśmy wybór najciekawszych naszych zdaniem tekstów z prasy branżowej. Ich jakość dobrze wróży całemu 2017 rokowi, przekonajcie się!
Złota Szpachla – content marketingowe case study
Jedną z najważniejszych cech, jakie powinien posiadać dobry marketingowiec, jest umiejętność wyjścia z roli i zbadania, jak myśli konsument. Ja postanowiłem zrobić podobnie. Spróbowałem pobawić się w odgadnięcie, co mogli pomyśleć odbiorcy na wieść, że artykuł „Szpachlowanie i gładzenie ścian – krok po kroku”, opublikowany na stronie Castorama.pl, zdobył Złote Pióro w swojej kategorii. Zapraszam na […]
TOP 10 – najchętniej czytane artykuły z naszego bloga
Na naszym firmowym blogu, rok 2016 zamknęliśmy małym podsumowaniem. Opublikowaliśmy ponad 40 wpisów (głównie o content marketingu i SEO), a w grudniu zdobyliśmy aż 5 nagród w konkursie Pióra Roku. Planujemy i zastanawiamy się, co nam przyniesie kolejny rok. Tymczasem przedstawiamy listę 10 artykułów, które w 2016 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników. Na pewno znajdziesz […]
Subiektywny przegląd prasy branżowej – grudzień 2016
Minął grudzień, a razem z nim święta, Sylwester i najkrótszy dzień w roku. Chociaż teoretycznie zima dopiero się zaczęła, już niedługo będziemy wypatrywać pierwszych oznak wiosny. Zanim to nastąpi, zasypani śniegiem i owiani mroźnym wiatrem zajrzyjcie do naszego noworocznego, jak zwykle na czas i jak zwykle subiektywnego, przeglądu prasy.
Obrośnięci w piórka, czyli Qantum zdobywa aż 5 nagród w konkursie Pióra Roku 2016
Na półkę dumy i chwały w naszej agencji (gdzie już stoją nagrody z takich branżowych konkursów jak Szpalty Roku czy Blog Firmowy Roku) trafiły właśnie kolejne. A właściwie to aż 5. Za jednym zamachem! Polerujemy właśnie ramy na nowe dyplomy – z Piór Roku 2016. O konkursie Pióra Roku organizowane są od 2012 roku przez […]