Subiektywny przegląd prasy branżowej – listopad 2016
Jeśli zastanawiacie się, czy to właściwy czas, aby zapaść w sen zimowy, podpowiadamy – absolutnie nie! Powód jest prosty i oczywisty. Ludzie marketingu wciąż mają wiele do powiedzenia i nie zmienił tego nawet szaro-złoto-bury listopad. Tak jak obficie spadały liście z drzew, tak przez cały miesiąc mieliśmy co czytać. To, co najciekawsze, mamy dla was jak […]
Czy Twoja kampania odniosła sukces? Poradnik sprawnego content managera (cz. IV)
Wraz ze zbliżającym się końcem roku, kończę cykl artykułów, które dotyczyły mierzenia skuteczności działań content marketingowych. Jest to idealna pora, by omówić temat ostatniego etapu analizy kampanii. Jak więc sprawdzić, czy ostatecznie spełniła ona założone cele i jednocześnie była opłacalna? Z artykułu dowiesz się: jak sprawdzić, czy kampania odniosła sukces czym jest ROI jak policzyć, […]
Subiektywny przegląd prasy branżowej – październik 2016
Październik skończył się stanowczo za wcześnie. Tekstów branżowych ważnych i treściwych ukazało się tyle, że miesiąc to mało na ich uważną lekturę. Wybór tych naj- był wyjątkowo trudny, a oznacza to jedno: poniżej przedstawiamy crème de la crème jesiennych artykułów marketingowych.
Subiektywny przegląd prasy branżowej – październik 2016
Październik skończył się stanowczo za wcześnie. Tekstów branżowych ważnych i treściwych ukazało się tyle, że miesiąc to mało na ich uważną lekturę. Wybór tych naj- był wyjątkowo trudny, a oznacza to jedno: poniżej przedstawiamy crème de la crème jesiennych artykułów marketingowych.
Real time Penguin – małe podsumowanie
Kilka informacji o nowym Penguinie oraz tym dlaczego „brak kontroli nad linkami jest fatalnym pomysłem„, który może zatrzymać i zniszczyć działania SEO.
Jak dobrać KPI w kampaniach content marketingowych i kiedy je kontrolować – poradnik sprawnego content managera (cz. III)
W poprzednim artykule pisałam o mierzeniu skuteczności działań content marketingowych. Podkreśliłam w nim znaczenie kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Dzisiaj szerzej opisuję to zagadnienie. Z artykułu dowiesz się: do czego służą kluczowe wskaźniki efektywności jakie KPI stosuje się w content marketingu jak możemy je podzielić jak odpowiednio dobrać wskaźniki dlaczego, przy wyborze KPI, znajomość określonych celów […]
7 kroków do dobrego long-formu
Jakość jest ważniejsza niż ilość – to wiadomo w marketingu treści, odkąd roboty Google’a odmówiły preclom pierwszych miejsc w wyszukiwarkach. Teraz osoby tworzące content mają inne dylematy. Czy jest sens tworzyć long-form, gdy pokutuje pogląd, że nikt w Internecie nie czyta rozbudowanych artykułów i nie ogląda długich filmów? A jeśli już zabierać się za „grubszy […]
Jeremi Przybora – poeta jesiennej, szeleszczącej polszczyzny
No to lecimy. A jeśli połowę bagażu podręcznego zajmuje książka, musi być to pozycja wybrana starannie, bo kosztem miejsca na inne niezbędne w czasie jesiennej podniebnej podróży przedmioty. Taką jest drugi tom Dzieł (niemal) wszystkich Jeremiego Przybory, który ukazał się zaledwie miesiąc temu. To kopalnia pomysłów i mistrzowskiego użycia języka, lektura obowiązkowa i przyjemna dla […]
Subiektywny przegląd prasy branżowej – wrzesień 2016
Kolejna kartka z kalendarza zniknęła w czeluściach pojemników na papier, a do worków na odpady zielone trafią zaraz opadłe liście. My nie mamy jednak czasu na sentymenty, bo najwyższy czas zaprezentować kolejny, już nie letni, ale jeszcze nie całkiem jesienny, przegląd prasy.
Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło we wrześniu 2016
Dzieci wróciły do szkół, a większość dorosłych cieszyła się ostatnimi dniami urlopu, przez co mieliśmy ogromne korki od Zadaru do Katowic. W internecie było równie tłoczno i niebezpiecznie i bez szwanku wyszli tylko ci najbardziej pomysłowi. I to oni są bohaterami wrześniowego przeglądu sieci. Poznajcie ich czym prędzej.