Co Cię interesuje?

Subiektywny przegląd prasy branżowej – listopad 2016

Jeśli zastanawiacie się, czy to właściwy czas, aby zapaść w sen zimowy, podpowiadamy – absolutnie nie!  Powód jest prosty i oczywisty. Ludzie marketingu wciąż mają wiele do powiedzenia i nie zmienił tego nawet szaro-złoto-bury listopad. Tak jak obficie spadały liście z drzew, tak przez cały miesiąc mieliśmy co czytać. To, co najciekawsze, mamy dla was jak […]

Czy Twoja kampania odniosła sukces? Poradnik sprawnego content managera (cz. IV)

Wraz ze zbliżającym się końcem roku, kończę cykl artykułów, które dotyczyły mierzenia skuteczności działań content marketingowych. Jest to idealna pora, by omówić temat ostatniego etapu analizy kampanii. Jak więc sprawdzić, czy ostatecznie spełniła ona założone cele i jednocześnie była opłacalna? Z artykułu dowiesz się: jak sprawdzić, czy kampania odniosła sukces czym jest ROI jak policzyć, […]

Jak dobrać KPI w kampaniach content marketingowych i kiedy je kontrolować – poradnik sprawnego content managera (cz. III)

W poprzednim artykule pisałam o mierzeniu skuteczności działań content marketingowych. Podkreśliłam w nim znaczenie kluczowych wskaźników efektywności (KPI). Dzisiaj szerzej opisuję to zagadnienie. Z artykułu dowiesz się: do czego służą kluczowe wskaźniki efektywności jakie KPI stosuje się w content marketingu jak możemy je podzielić jak odpowiednio dobrać wskaźniki dlaczego, przy wyborze KPI, znajomość określonych celów […]

7 kroków do dobrego long-formu

Jakość jest ważniejsza niż ilość – to wiadomo w marketingu treści, odkąd roboty Google’a odmówiły preclom pierwszych miejsc w wyszukiwarkach. Teraz osoby tworzące content mają inne dylematy. Czy jest sens tworzyć long-form, gdy pokutuje pogląd, że nikt w Internecie nie czyta rozbudowanych artykułów i nie ogląda długich filmów? A jeśli już zabierać się za „grubszy […]

Jeremi Przybora – poeta jesiennej, szeleszczącej polszczyzny

No to lecimy. A jeśli połowę bagażu podręcznego zajmuje książka, musi być to pozycja wybrana starannie, bo kosztem miejsca na inne niezbędne w czasie jesiennej podniebnej podróży przedmioty. Taką jest drugi tom Dzieł (niemal) wszystkich Jeremiego Przybory, który ukazał się zaledwie miesiąc temu. To kopalnia pomysłów i mistrzowskiego użycia języka, lektura obowiązkowa i przyjemna dla […]
Strona 4 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies