Co Cię interesuje?

#gastrofaza w internetach – jak smakuje content kulinarny? Cz. I

Jest niedziela, więc wstawiasz rosół. Bulion delikatnie pyrkocze na gazie, bąbelki tłuszczu ze zdrowej kury pęcznieją, a włoszczyzna z ryneczku niesie zapach na całe osiedle. Nie wiadomo dlaczego, dorzucasz do parującej zupy kilka goździków, liść laurowy i karczochy, bo akurat je kupiłeś. Od kiedy bawisz się w kreatywne gotowanie? Sam właściwie nie wiesz. Od kiedy […]

Jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych – poradnik sprawnego content managera (cz. II)

Badanie polskiej branży content marketingowej1 pokazało, że aż 70% respondentów zalicza pomiar efektywności do najtrudniejszych wyzwań. Jest to niepokojący wynik, tym bardziej że firmy, które precyzują swoje cele i rozumieją na czym polega efektywność w content marketingu, osiągają też lepsze rezultaty. Dlatego zapraszam do kolejnej części mojego cyklu porad, dotyczących mierzenia efektywności kampanii content marketingowych. […]

Subiektywny przegląd prasy branżowej – sierpień 2016

W sierpniu, co trochę smutne, powiało już nieco jesiennym chłodem i słońca było jak na lekarstwo. Nie jest to jednak wiedza, którą zdołamy kogokolwiek zaskoczyć, ale mamy nieodparte wrażenie, że tak jak zmienna była w poprzednim miesiącu aura, tak zmienne były nastroje wszystkich osób obserwujących branżę marketingu internetowego i nie każdemu chciało się przeglądać prasówkę, […]

Złoty Pociąg do biedaszybów – trochę o marketingu miejsc z Wałbrzychem w tle

Jedne miasta przyciągają, inne zdają się odpychać. Nie chodzi tu o ładny ryneczek, uroczy kościółek czy odnowionych kilka kamieniczek. Każde miejsce przywołuje pewne skojarzenia, wszystkie te wyobrażenia i odczucia składają się zaś na budowę tego, co nazywamy marką miejsc, a dziedziną która się tym para, marketingiem miejsc. Miejsce wykracza jednak znacznie poza sam wizerunek i […]

Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w sierpniu 2016

W czerwcu mieliśmy EURO we Francji, w lipcu Światowe Dni Młodzieży w Krakowie, w sierpniu królowały zaś Igrzyska Olimpijskie w Rio. Tego ostatniego wydarzenia nie mogło rzecz jasna zabraknąć w internecie, podobnie jak największej perły świata, wywiadu ze zmarłym księdzem, cyfr arabskich, rekordów nie do pobicia i wakacji w Łebie. Oto ekspresowy przegląd najbardziej buzzowych publikacji […]

Content marketing po polsku i nie tylko – międzynarodowe badanie ICMF

Content marketing to Twoja codzienność? Świetnie! Z pewnością więc wiesz, że jednym z kluczowych elementów tworzenia strategii content marketingowej jest wiedza. Nie tylko ta ekspercka, dotycząca Twoich produktów czy usług. Także ta, która obrazuje stan branży, rynku, trendy, prognozy CM i jest wynikiem rzetelnych badań. Dzięki niej Ty i Twoja organizacja możecie wyprzedzić konkurencję. A […]

Kto jest królem contentu i dlaczego LEGO, kolego?

Pamiętam pierwszy zestaw LEGO w swoim domu. Jak na 5-letnią dziewczynkę była to poważna zabawka. Kosmiczny statek wydawał się nie-do-złożenia. Brat pomagał (pozdro!), bo to była tak naprawdę jego maszyna. Bardzo mu zazdrościłam tej góry klocków, z której wyczarowywał czaderskie konstrukcje. Dziś jestem już nieco starsza i wydawałoby się poważniejsza, a LEGO nadal wywołuje we […]

Subiektywny przegląd prasy branżowej – lipiec 2016

Ponieważ półmetek wakacji minął niepostrzeżenie, przypominamy – czas na zasłużony urlop! Dla zapracowanych (jeszcze) i dla opalonych lipcowym słońcem przygotowaliśmy kolejną porcję wartościowych tekstów, które być może przeoczyliście. Nawet jeśli nie, warto do nich wrócić, czy to w cieniu ogrodowej gruszki, czy tuż przed snem w objęciach poduszki 🙂 

Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w lipcu 2016

W lipcu dało się bez wątpienia odczuć popularność Pokemonów i szał związany z Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie. Wydaje się, że kluczową rolę w kończącym się właśnie miesiącu odegrało jednak przede wszystkim słońce. Intensywne promienie uderzyły do głowy niejednej osobie, dzięki czemu znów mogliśmy przekonać się, że internet bawi i uczy. Oto, co ciekawego działo […]
Strona 5 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies