Co Cię interesuje?

Quiz w służbie content marketingu

Zastanawiałeś się kiedyś, jakim kolorem jesteś, albo który Smurf najlepiej odpowiada Twojej osobowości? Nie? A gdybyś zobaczył, że Maciek, z którym chodziłeś do liceum jest Marudą, a jego charakterowi najbliższy jest odcień brązowy, skusiłbyś się na wykonanie podobnego testu? Może nie każdego przekonują tego typu rozrywki, ale istnieje naprawdę spora grupa ludzi chętnie wykonujących quizy […]

Estymacja wyników kampanii content marketingowej? Pokazujemy, jak to zrobić! – poradnik sprawnego content managera (cz. I)

Kiedy mowa o content marketingu, wciąż słyszy się o dostarczaniu wartościowych treści. Tymczasem ich kreacja i dystrybucja nie są ani początkiem, ani końcem kampanii content marketingowej. O ile oczywistym dziś jest mierzenie skuteczności zrealizowanych działań, to wstępna analiza i bieżące monitorowanie trwającej kampanii nie są wszechobecną praktyką. A solidny marketer zacznie od analizy i na […]

Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w czerwcu 2016

Mieliśmy obudzić się w półfinale, obudziliśmy się w dumnej Polsce. Dumnej z piłkarzy nożnych. To uczucie odosobnione lub zapomniane dla większości z nas, tak samo jak nieczynny internet. A co działo się w sieci w czerwcu? Jak nietrudno się domyślić, głównym tematem było właśnie EURO 2016 we Francji. Ludzi ogarnęła totalna #Eurogłupawka, nieporównywalna w skali z […]

Trudne sprawy, czyli jak CM może czynić dobro w służbie NGO – cz. I

Wydawałoby się, że prowadzenie biznesu w dobrej wierze to bułka z masłem, a sukces w nim powinien przyjść właściwie sam – wraz z rzeszą osób zainteresowanych zmienianiem świata na lepsze. Ale nie wystarczy pomysł, wsparcie samorządów, zespół pracowitych wolontariuszy i dobre chęci. Trzeba być widocznym i wiedzieć, jak i do kogo kierować swoją działalność.

Czy content marketing w branży dziecięcej procentuje? Zobacz, jak to robią znane marki

Program 500+ nabiera rumieńców, a wzrost wskaźników rynku produktów dla dzieci nabiera rozpędu. Bo chociaż Polska tkwi w niżu demograficznym (vide infografika), to na dzieciach się nie oszczędza. Jak można wykorzystać content marketing, by zyskać akceptację grupy trzymającej portfel? Przyjrzyjmy się działaniom skierowanym do rodziców najmłodszych dzieci.

Subiektywny przegląd prasy branżowej – maj 2016

Nie wiedzieliście, w co włożyć ręce? Nie mieliście czasu na szukanie godnych polecenia pozycji do przeczytania? Spokojnie, od tego macie nas. Jak co miesiąc, śledziliśmy bacznie to, co piszczało w tematyce visualu, dystrybucji, SEO i content marketingu. Nie zabrakło też oczywiście ważnych raportów i case study. Do wyboru, do poczytania! Zanim zaczniecie, przypominamy raz jeszcze, […]

Buzzfeedowy przegląd sieci, czyli co żarło w maju 2016

To był maj. Internet zaskoczył Polaków. Mimo dwóch długich weekendów w tym miesiącu był czynny non stop. I było z tego wiele radości, wiele ciekawego i do poczytania, i do pooglądania, i do powspominania. A wszystko to, co było warte sprawdzenia przez ostatnie 4 tygodnie, znajdziecie naturalnie poniżej. To znowu ja i znowu zapraszam, nie […]
Strona 6 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies