Co Cię interesuje?

Jak przygotować dobry film – YouTube SEO, część 3

W trzeciej części YouTube SEO powiem Ci , jak przygotować dobry film i o czym trzeba pamiętać podczas jego produkcji. Research To prawdopodobnie najdłuższa i najbardziej czasochłonna czynność, jakiej musisz dokonać przed nagraniem swojego filmu. Przygotowując swój program popularnonaukowy „90.sekund”, zawsze musiałem mieć pewność, że mówię prawdę i priorytetem było dla mnie dogłębne sprawdzenie tematu. […]

Nowa Koncepcja SEO – co to oznacza?

Od dawna już wiadomo, że content marketingu nie wolno utożsamiać ze słabymi tekstami po złotówce za 1000 znaków. Teraz specjaliści SEO starają się, by działania pod ogólną nazwą „SEO” były realizowane na wielu płaszczyznach i niosły ze sobą coś więcej niż tradycyjne formy pozycjonowania. Ma temu służyć między innymi projekt Nowa Koncepcja SEO realizowany przez WhitePress, […]

Subiektywny przegląd prasy branżowej – listopad

Listopad niczym późnojesiennymi liśćmi zasypał nas ciekawymi publikacjami, z których wyłowiliśmy najbardziej kolorowe i kształtne. Jeśli nawet w przelocie napotkaliście na którąś z nich, a czas nie pozwolił na dokładne jej się przyjrzenie, pora to nadrobić i poznać wszystkie. Warto! Social Media 2010-2015-2020 – nowymarketing.pl Aby wiedzieć, co w Social Mediach piszczy, zdecydowanie warto zajrzeć do e-booka przygotowanego […]

Słowniczek marketingu cz.1: ATL, BTL, Personal Branding

Język polski należy do dziesięciu najtrudniejszych języków świata. To mniej więcej oznacza tyle, że nawet osoba, która uważa, że nic sobą nie reprezentuje, może poczuć dumę z nauczenia się bardzo trudnej mowy. Kiedy jednak Polak zamierza aktywnie promować swój biznes, czy to samodzielnie, czy za pośrednictwem agencji, napotyka na zbiór nieznanego słownictwa. Ono jest często wyrażane skrótami, […]

Long-form – co to jest i dlaczego warto go wykorzystać?

Tl;dr – czyli ze slangu: too long, didn’t read. Takie komentarze można często spotkać pod wpisami, które wymagają poświęcenia paru minut. Dużo mówi się o tym, że treści powinny być łatwo przyswajalne, atrakcyjne wizualnie, a najlepiej, żeby komunikat trafiał do odbiorcy bez wysiłku z jego strony. Gdyby tak faktycznie było, rację bytu straciłyby artykuły długie […]

Hejty i propsy, czyli najbardziej emocjonujące projekty logo polskich miast i województw

Trzeba przyznać, że niemal cały internet był w szoku, kiedy Słupsk pochwalił się swoją nową identyfikacją. Dlaczego? Bo nie bardzo było co hejtować… z dysproporcją wagi sygnetu do typografii się zgodzę, ale poza tym, nic. I jeszcze na dodatek… Nowa strona www została stworzona przez pracowników Urzędu Miasta, nie ponieśliśmy więc dodatkowo żadnych kosztów. […] Jak to!? Bez […]

Dominatka: A czy ty, masz swoją cenę za 1000 znaków?

Dominatka to dość specyficzny twór. Brzydzi się wyceną, ale kocha być ceniona. Nie lubi liczb, ale pieniądze przyjmuje z otwartymi kieszeniami. Kiedy klient pyta ją o to, ile kosztuje, z grymasem odpowiada: będzie pan zadowolony. Talentu i weny nie można kupić i sprzedać − mawia. Dlatego widząc ofertę z kluczowym pytaniem o 1000 znaków wie, […]
Strona 8 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies