Co Cię interesuje?

Jak prowadzić profil firmowy i osobisty na LinkedIn?

LinkedIn to Twoje CV w wersji „real time”. Zakładasz konto w momencie poszukiwania pierwszej pracy i przydaje Ci się ono aż do emerytury. Całą swoją działalność w tym serwisie możesz przyrównać do historii swojego konta bankowego, która jest przeglądana przed udzieleniem decyzji o przyznaniu kredytu. HR-owcy chętnie sprawdzają profile kandydatów do pracy, bo przecież firmę tworzą ludzie. Czy […]

YouTube SEO, część 2: Poradnik optymalizacji filmu

Oto kolejny post z serii wpisów na temat SEO na YouTube. Tym razem przedstawię praktyczne tricki pozwalające na optymalizację twoich filmów na największym serwisie wideo. Tytuł Dobry tytuł możesz stworzyć z pomocą narzędzia Keyword Planner od Google. Zostało ono stworzone do planowania kampanii reklamowych AdWords. Aby z niego skorzystać musisz posiadać konto w serwisie Google […]

Subiektywny przegląd prasy – wrzesień 2015

Wakacyjne, morskie fale powoli przemieniają się w dyskusje o fali, ale uchodźców. Aby nie utonąć w tych głębinach, podrzucamy lekką, branżową tratwę, dzięki której rozruszacie się w pracy i sprawnie wypłyniecie na jesienne wody. Podsumowanie i raport o internecie rzeczy Internet rzeczy (Internet of Things, czyli IoT) to jedno z coraz popularniejszych pojęć. Koncepcję tę stworzył w […]

7 grzechów głównych osób wysyłających CV

Dziś nie będzie contentowo, reklamowo, choć marketingowo – trochę tak. Głównie będzie o tym jak się skutecznie sprzedać, choć raczej należałoby powiedzieć – jak nie próbować się sprzedać. Jestem właśnie w trakcie rekrutacji, szukam ludzi do powiększenia zespołu. W związku z tym przez ostatnie kilka dni spływało do mnie duuuużo zgłoszeń. Rzecz jasna specjalistą od […]

Subiektywny przegląd prasy branżowej – sierpień 2015

Druga część wakacji przygniotła nas falą upału i wiecznego oczekiwania na deszcz. Zanim na dobre lunęło, zdążyliśmy się doczekać publikacji wielu treściwych artykułów, które mogły ominąć Wasze oczy, zmrużone przed ciągle świecącym słońcem. Dlatego ubrani w odbijającą światło folię, w goglach na głowie osłoniętej bejzbolówką z napisem ZW (Złoty Wałbrzych), wybraliśmy to, co nie powinno […]

Designerze, sprawdź swojego skilla – 10 gier dla projektantów

Jest piątek, do weekendu bliżej niż dalej, oczywiście nie zrobimy już nic konstruktywnego więęęeccccc… proponuję kreatywną rozrywkę sprawdzającą podstawowe, designerskie skille. Challenge accepted? 1. PEN TOOL Gra przygotowana przez Adobe, idealna do wprawienia się w posługiwaniu krzywymi Béziera.   2. KOLOR Gra z polskim akcentem. Zasada jest jedna i bardzo prosta, musisz odgadnąć What KOLOR is this? […]

Dominatka: Copywriter w trakcie lata

Wakacje są fajne, kiedy są. Jak ich nie ma, to jesteśmy źli – my copywriterzy. Kiedy są, to też jesteśmy niepocieszeni. A jak już były, to mamy podwójną depresję. Wakacje w naszej pracy bywają wyjątkowo długie. Branża nie lubi się specjalnie przemęczać od czerwca do września. Jednych męczy brak klimatyzacji, innych to, że klima jest. […]

Dzień z życia administratora fanpage’a

Co powoduje największą nerwicę dla social media managera? Czy Facebook może się znudzić? Czy social media zasypiają? W tym felietonie postaram się rozwiać kilka wątpliwości. I pamiętajcie, żebyście mogli pić Waszą poranną kawę z uśmiechem na ustach, ktoś poprzedniego dnia przepracował kilka godzin… Uczcijcie tych SM content managerów minutą nicnierobienia. Mówi się, że social media nigdy nie śpią, ale […]

YouTube SEO, część 1: Poradnik optymalizacji filmu

Tym postem rozpoczynam serię wpisów na temat SEO na YouTube. Spróbuję przedstawić teorię oraz praktykę „wyszukiwarkowych” tricków na najpopularniejszym serwisie wideo na świecie. Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie „Jak znaleźć się na szczycie listy wyszukiwań ze swoim filmem?”, jesteś w odpowiednim miejscu. Dzień dobry wieczór! W tym wpisie postaram się przedstawić najważniejsze zagadnienia teoretyczne, dotyczące optymalizacji […]
Strona 9 z 18

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies