Co Cię interesuje?

Content dla e-commerce – tworzyć samodzielnie czy zlecić agencji?

O tym, że content marketing przestał być tylko ciekawostką, świadczy rosnąca liczba zapytań w przeciągu ostatniego roku. Jeśli dodatkowo porównać je z zapytaniami, które pojawiały się 3, 4 lata temu – widać, jak bardzo zyskał na popularności. Podobnie wzrasta świadomość klienta – często już od pierwszego spotkania prowadzimy profesjonalny dialog, oparty na ściśle zdefiniowanych potrzebach. […]

Czym jest synergia SEO i CM i jak działa w praktyce?

Według danych z serwisu monetate.com, wyniki organiczne są trzecim najbardziej dochodowym kanałem sprzedaży sklepów internetowych. Aby odnieść sukces mierzony wysokimi pozycjami w wynikach organicznych, niezbędna jest rzetelna strategia, łącząca działania SEO i content marketingowe. Dziś, oprócz kreatywności, trzeba umieć integrować różne kanały promocji. Czym jest SEO i dlaczego to nie to samo, co pozycjonowanie? Żeby […]

Krótka analiza spadku widoczności SEO sklepu Rossmann

Pomiędzy 1 a 27 listopada 2018 roku, sklep internetowy Rossmann.pl odnotował bardzo duży spadek liczby słów kluczowych, dla których jeszcze niedawno pojawiał się w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Skala zjawiska spowodowała, że przyjrzałem się tematowi nieco bliżej.   Utraconych zostało: 29 537 słów kluczowych w TOP50 (83% widoczności) 6 871 słów kluczowych w TOP10 (82% widoczności) 2 374 […]

Lista najczęściej popełnianych błędów optymalizacyjnych w e-commerce. Sprawdź, czy je popełniasz

Istnieje kilkaset czynników rankingowych, które mają wpływ na widoczność i pozycje witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Zidentyfikowanie błędów oraz prawidłowo wprowadzona optymalizacja są kluczowymi działaniami w każdym projekcie SEO. Można powiedzieć, że audyt SEO jest pierwszym, priorytetowym krokiem, bez którego powodzenie projektu jest praktycznie niemożliwe. Poniżej lista najczęściej popełnianych błędów – nie tylko tych typowo […]

SEO to nie pozycjonowanie – Wrocław o tym wie!

Prowadzisz biznes online? To super! Obecność Twojej firmy w sieci jest bardzo ważna, jeżeli chcesz osiągnąć sukces. Musisz jednak wiedzieć, że bez wsparcia SEO ciężko będzie Ci zaistnieć w Internecie. Liczba internautów w Polsce cały czas rośnie. W grudniu 2018 roku z samej wyszukiwarki Google skorzystało ponad 26 mln. To chyba wystarczający argument, żeby przyjrzeć […]

Złota Szpachla – content marketingowe case study

Jedną z najważniejszych cech, jakie powinien posiadać dobry marketingowiec, jest umiejętność wyjścia z roli i zbadania, jak myśli konsument. Ja postanowiłem zrobić podobnie. Spróbowałem pobawić się w odgadnięcie, co mogli pomyśleć odbiorcy na wieść, że artykuł „Szpachlowanie i gładzenie ścian – krok po kroku”, opublikowany na stronie Castorama.pl, zdobył Złote Pióro w swojej kategorii. Zapraszam na […]

7 kroków do dobrego long-formu

Jakość jest ważniejsza niż ilość – to wiadomo w marketingu treści, odkąd roboty Google’a odmówiły preclom pierwszych miejsc w wyszukiwarkach. Teraz osoby tworzące content mają inne dylematy. Czy jest sens tworzyć long-form, gdy pokutuje pogląd, że nikt w Internecie nie czyta rozbudowanych artykułów i nie ogląda długich filmów? A jeśli już zabierać się za „grubszy […]
Strona 1 z 4

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies