Co Cię interesuje?

Jak przygotować dobry film – YouTube SEO, część 3

W trzeciej części YouTube SEO powiem Ci , jak przygotować dobry film i o czym trzeba pamiętać podczas jego produkcji. Research To prawdopodobnie najdłuższa i najbardziej czasochłonna czynność, jakiej musisz dokonać przed nagraniem swojego filmu. Przygotowując swój program popularnonaukowy „90.sekund”, zawsze musiałem mieć pewność, że mówię prawdę i priorytetem było dla mnie dogłębne sprawdzenie tematu. […]

Nowa Koncepcja SEO – co to oznacza?

Od dawna już wiadomo, że content marketingu nie wolno utożsamiać ze słabymi tekstami po złotówce za 1000 znaków. Teraz specjaliści SEO starają się, by działania pod ogólną nazwą „SEO” były realizowane na wielu płaszczyznach i niosły ze sobą coś więcej niż tradycyjne formy pozycjonowania. Ma temu służyć między innymi projekt Nowa Koncepcja SEO realizowany przez WhitePress, […]

YouTube SEO, część 2: Poradnik optymalizacji filmu

Oto kolejny post z serii wpisów na temat SEO na YouTube. Tym razem przedstawię praktyczne tricki pozwalające na optymalizację twoich filmów na największym serwisie wideo. Tytuł Dobry tytuł możesz stworzyć z pomocą narzędzia Keyword Planner od Google. Zostało ono stworzone do planowania kampanii reklamowych AdWords. Aby z niego skorzystać musisz posiadać konto w serwisie Google […]

YouTube SEO, część 1: Poradnik optymalizacji filmu

Tym postem rozpoczynam serię wpisów na temat SEO na YouTube. Spróbuję przedstawić teorię oraz praktykę „wyszukiwarkowych” tricków na najpopularniejszym serwisie wideo na świecie. Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytanie „Jak znaleźć się na szczycie listy wyszukiwań ze swoim filmem?”, jesteś w odpowiednim miejscu. Dzień dobry wieczór! W tym wpisie postaram się przedstawić najważniejsze zagadnienia teoretyczne, dotyczące optymalizacji […]

Test SEO: Linkowanie nofollow exact match anchor

Od początku września do 20 stycznia, firma Qantum przeprowadzała test związany z linkowaniem – stworzonej na potrzeby testu – strony. Tematyka serwisu to CV, rozmowy o pracę, a przede wszystkim assessment center pod które chcieliśmy ją pozycjonować. Na początek utworzyliśmy prostego bloga na platformie WordPress. Użyliśmy darmowego stylu, kod i treść strony odchudziliśmy na tyle […]

Zdjęcie filtra to nie wszystko

Jeszcze jakiś czas temu czytaliśmy wiele porad o tym, jak należy zrzekać się linków, jak unikać kary od Google oraz jak spektakularne efekty osiągniemy po wyjściu z filtra. W międzyczasie aktualizacja Panda została zintegrowana z procesem indeksacji, weszła aktualizacja Hummingbird i poprawka Penguin 2.1, a temat zdejmowania filtrów został odsunięty na bok. Czy zdjęcie filtra […]

Jak posprzątać duplicate content – Darmowe narzędzie do scrapowania SERPów

Inspiracją do stworzenia poniższego skryptu była walka z duplicate content, który wkradł się do jednego ze sklepów naszego Klienta. Popularny sklep IAI-shop nie zadbał o to, aby po uruchomieniu oficjalnej wersji sklepu zablokować dostęp dla robotów i przekierować roboczy adres theavenue.iai-shop.com do oficjalnego adresu sklepu theavenue.pl. Z tego powodu Googlebot zaindeksował obie wersje i wygląda […]

Krótka relacja z festiwalu SEO w Katowicach

W piątek odbył się w Oku Miasta na katowickim Rondzie pierwszy polski festiwal SEO. Na Facebooku do wydarzenia zapisało się ponad 250 osób i tyle też przyszło. Nie mogło więc też zabraknąć ekipy z Qantum. Powiem Wam, że branża SEO wcale nie jest taka mała, bo naprawdę w pewnym momencie było aż tłoczno (w dobrym […]
Strona 2 z 4

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies