Nowości w Social Media: zasięgnij inspiracji do tworzenia reklam na Facebooku, sprzedawaj prościej na Instagramie!
Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate! FACEBOOK – co nowego? #1 Facebook pomaga znaleźć pracę dzięki nowej platformie Nowa platforma Facebooka, Learn with Facebook, ma za zadanie pomóc w rozwijaniu umiejętności miękkich i twardych, które przydadzą się w znalezieniu pracy. Co ciekawe, inicjatywa […]
Nowości w Social Media: sprzedawaj dzięki Pinterestowi i twórz kreatywne transmisje na Facebooku
Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate! FACEBOOK – co nowego? #1 Facebook zaczyna walkę z nielegalnymi kopiami treści oraz clickbaitami Facebook zapowiada walkę z bezprawnie kopiowanym contentem. Skopiowane nielegalnie treści będą miały dużo niższy zasięg. Tym samym portal nie pozwala na czerpanie korzyści z […]
Nowości w Social Media: bądź bliżej klienta – wykorzystaj grupy na Facebooku
Sprawdź, co ważnego mogło Cię ominąć w świecie Social Media od czasu ostatniej aktualizacji Whatsupdate! FACEBOOK – co nowego? #1 Oficjalne strony jako użytkownicy grup Po zmianie algorytmu mogliśmy zauważyć zwiększoną aktywność użytkowników w grupach, zamiast na głównym feedzie. Od dawna mówiło się, że Facebook zaczyna inwestować zasoby w ten właśnie rodzaj komunikacji. Aby […]
Nowości w social media: znajdź pracownika przez Facebooka, oznaczaj osoby w video na Instagramie i używaj wertykalnych reklam na YT
Teraz wszystko dzieje się online, a ten, kto wykorzystuje w komunikacji najnowsze trendy i funkcjonalności, zgarnia wszystko. Sprawdź nowości w narzędziach kanałów społecznościowych, które warto wykorzystać w promowaniu marki, zwiększaniu zaangażowania, a przede wszystkim sprzedaży! Dlaczego Twoja marka powinna istnieć w mediach społecznościowych? Dane z ostatniego raportu Hootsuite: We Are Social “Digital in 2018 […]
Wszystko co musisz wiedzieć o emoji, by sprawnie komunikować się w internecie
Jak to jest, że gdy rozmawiamy z kimś za pomocą komunikatora, nieużywanie emotikon i emoji odbierane jest jako zły humor lub po prostu foch? „Emotikon i emoji”? To nie to samo? Ano nie.
Mniej trudne sprawy, czyli CM w służbie NGO – cz. II przykłady
Zamiast czytać akapit wstępu, obejrzyj poniższy klip. Po jakimś czasie zrozumiesz, dlaczego ta reklama go zastąpiła. A może nie. W każdym razie przygotuj się, bo niekoniecznie będzie miło, łatwo i przyjemnie.
Jak prowadzić profil firmowy i osobisty na LinkedIn?
LinkedIn to Twoje CV w wersji „real time”. Zakładasz konto w momencie poszukiwania pierwszej pracy i przydaje Ci się ono aż do emerytury. Całą swoją działalność w tym serwisie możesz przyrównać do historii swojego konta bankowego, która jest przeglądana przed udzieleniem decyzji o przyznaniu kredytu. HR-owcy chętnie sprawdzają profile kandydatów do pracy, bo przecież firmę tworzą ludzie. Czy […]
Dzień z życia administratora fanpage’a
Co powoduje największą nerwicę dla social media managera? Czy Facebook może się znudzić? Czy social media zasypiają? W tym felietonie postaram się rozwiać kilka wątpliwości. I pamiętajcie, żebyście mogli pić Waszą poranną kawę z uśmiechem na ustach, ktoś poprzedniego dnia przepracował kilka godzin… Uczcijcie tych SM content managerów minutą nicnierobienia. Mówi się, że social media nigdy nie śpią, ale […]
Profil na INSTA w wersji PRO – polecane aplikacje dla Instagrama
Zdecydowanie, jestem fanką Instagrama. Poza swoim prywatnym kontem, prowadzę również dwa firmowe profile na tej platformie. Często więc poszukuję dodatków, ciekawostek, które pozwalają na urozmaicenie wizualnej komunikacji. Sam Instagram daje możliwość edycji zdjęć za pomocą 27 filtrów, a także zmiany kontrastu, nachylenia, jasności, struktury, nasycenia, koloru, zanikania, prześwietlenia, cieni, winiety, rozmycia, wyostrzenia, temperatury zdjęcia i […]
„Ponad 1,7 mln w dwa miesiące”, czyli kilka słów o kanale Vine dla Codogara.pl
Vine w Polsce dopiero raczkuje. Moda na sześciosekundowe wideo jeszcze u nas nie zagościła na dobre. Być może dlatego niewiele jest polskich firm, które zdecydowały się na wystartowanie z kanałem na tym serwisie. Może to dobry czas, aby to zmienić? Najpierw był Instagram Na przełomie lutego i marca 2015 roku zaplanowaliśmy przygotowanie krótkich filmów poradnikowych o gotowaniu. Facebook, […]