Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Co Cię interesuje?

Snapchat: spal po przeczytaniu

Czy kilkudziesięcioletni panowie w garniturach, szefowie dużych firm, mogą zrozumieć pokolenie gimnazjalistów ze wzrokiem w smartfonie? Wbrew pozorom, mogą. Kiedyś ta forma komunikacji nazywała się „spal liścik po przeczytaniu”, a teraz rozwój technologiczny ubrał ją w formę aplikacji Snapchat. Jak widać, potrzeba przekazywania tajemnych i ulotnych wiadomości istniała od zawsze, bo wpisuje się w ludzką naturę. Gimnazjaliści nie […]

Trendy w social media 2015

 Jak żyć, panie Zuckenberg? Podstawą budowania każdego kapitału jest dywersyfikacja ryzyka inwestycji. To samo można powiedzieć o prowadzeniu działań w internecie i budowaniu kapitału społecznego. Już na etapie analizy SWOT wymieniamy czynniki zewnętrzne, niezależne od nas, jako zagrożenia. A następnie opracowujemy opcję zabezpieczającą. Należy tu pomyśleć między innymi o kurczących się zasięgach postów na Facebooku. […]

Monitoring marki w sieci cz.1. Czy jest nam potrzebny?

Czy znacie branżę, w której nie byłoby ciągle rosnącej konkurencji? Jak się na jej tle wybić? Pozytywnymi opiniami w sieci! Co piąty Polak w ciągu ostatnich miesięcy zdecydował się na zakup z polecenia znajomych lub rodziny. Roczna rezygnacja z produktów lub usług może dotyczyć nawet 5 mln Polaków. Aż 49 % osób sprawdza opinie na temat brandu w sieci. Opinie […]

Brand heroes – nadal modni czy już nudni?

Gdy po raz pierwszy Jack Trout wypowiedział zdanie „Wyróżnij się, albo zgiń”, nie wiedział, że zrobi ono taką furorę, dzisiaj należy do kanonu reklamy. Żadna marka nie chce być bezpłciowa (chyba, że produkuje pampersy) i szuka sposobu na wyróżnienie się. Niektóre marki próbują kontrowersyjnych reklam, inne współpracują ze znanymi gwiazdami (np. seria reklam bank BZ […]

7 rzeczy, których nie powinno się dodawać na Instagramie!

Instagram staje się coraz bardziej popularny, zwłaszcza wśród młodszych użytkowników internetu.Z niecierpliwości czekam na jakieś najnowsze podsumowanie statystyk Instagrama w Polsce. W tym momencie jest tam ponad 1,5 mln użytkowników. Coraz więcej firm zauważa potencjał i możliwości reklamowe tej społecznościówki. Pamiętajmy, że to co jest w internecie, zostaje tam na zawsze. Czy na pewno nie […]

Reklamy na Instagramie… Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o kasę…

Czy oto doszliśmy do momentu, gdy wszystkie najpopularniejsze społecznościówki zaczynają się monetyzować? Nie oszukujmy się, do tego momentu musiało dojść, choć nie podejrzewałam, że aż tak szybko… Zaledwie kilka dni temu czytaliśmy o wejściu Twittera na giełdę, ta informacja wzbudziła w hard userach zaniepokojenie. Taka decyzja powoduje, że i Twitter musi zacząć zarabiać „na poważnie”. […]

7 ciekawych akcji na Instagramie made in Poland

Kilka dni temu zostaliśmy poinformowani o przekroczeniu przez Instagram 1 miliona użytkowników w Polsce. Szacuje się, że z aplikacji na komórce korzysta około pół miliona osób. Mimo tego, nadal stosunkowo niewiele firm decyduje się na wykorzystanie możliwości portalu do promocji swoich marek. Większość nie kojarzy akcji, które zostały przeprowadzone na tej platformie społecznościowej, a jeżeli […]

Twoja firma – typowy samotnik czy dusza towarzystwa?

Ludzie są różni. Możesz być samotnikiem, który na imprezach siedzi sam lub rozmawia tylko ze znanymi sobie osobami albo wpadać na salony z wielkim „boom” zdobywając masę znajomych, z czasem także przyjaciół, a na pewno kontakty, które możesz wykorzystać w przyszłości. Tak może być również z firmami. Zastanawiałeś się jak Twoja firma wygląda w mediach […]

Hashtag hashtagowi nierówny!

Dzisiaj na łamach naszego firmowego bloga debiutuje nasza nowa pracowniczka, Izabela Norek. Powie Wam trochę o hashtagach na Twitterze i Facebooku, a jak się okazuje… hashtag hashtagowi nierówny! Hashtagi mają spełniać we wszystkich społecznościówkach podobne funkcje, ale w każdej z nich różnią się swoją przejrzystością i użytecznością.Nie zaskakuje fakt, że najbardziej rozwinięte są na Twitterze, […]
Strona 2 z 3

CONTENT SOLUTIONS

WROCŁAW

biuro@adcookie.pl

ADRES:

ul. Ruska 37/38

50-079 Wrocław

Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Przejdź do adCookie

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies