BRAND HEROES DAWNIEJ I DZIŚ

04.02.2015

Wiedzieliście, że Fioletowa Krowa ma już 42 lata, a ludzik Michelin powstał pod koniec XIX wieku!!!!??? Równocześnie, gdy nasze polskie maskotki nudzą się nam po około 3 latach, nie potrafimy wyobrazić sobie M&M’sów bez ich spersonalizowanych postaci, a McDonald’sa bez [nadal trochę psychodelicznego] clowna siedzącego na ławce z nogą opartą o kolano.

To jak z logo Coca-Coli czy Google’a. Pokazane w poniższej grafice Brand Heroes już na samym początku sprawdziły się tak dobrze, że na przestrzeni wielu lat, potrzebne były im jedynie kosmetyczne poprawki, najczęściej wynikające po prostu ze zmiany technik projektowania.

Czy Serce i Rozum, Żubr lub Mały Głód zestarzeją się pozostając cały czas na topie? A może po prostu w którymś momencie znikną, jak Świstak, który zawijał w te sreberka  [pamiętacie dla której marki?;)] albo Henio, który wyleciał z Tesco.

Jestem bardzo ciekawa.

infografika brand heros ciekawostki23

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies