Case studies

W ciągu 10 lat działalności przyczyniliśmy się do marketingowego sukcesu wielu Klientów. Mieliśmy przyjemność wspomóc marki z różnych branż - tworząc i realizując dla nich strategie content marketingowe oraz SEO. Zobacz przegląd niektórych z naszych działań, poznaj statystki i opinie Klientów. Dla Ciebie też możemy to zrobić!

Sekcja contentowa w e-commerce – must have, jeśli chcesz zostać liderem

Dla kosmetycznego sklepu internetowego Tagomago pozyskaliśmy dodatkowy ruch wspierający sprzedaż oraz konsumentów znajdujących się przede wszystkim na początkowym etapie ścieżki zakupowej. Stworzona i prowadzona przez nas sekcja contentowa bardzo szybko sprowadziła cenny ruch organiczny (słowa kluczowe w TOP3,10 i 50), a użytkownicy chętnie przechodzili z niej dalej - do stron produktów w e-sklepie.

Castorama Polska – w drodze na szczyt kategorii home & garden

Kolejny rok współpracy z Castorama Polska to usprawnienia technicznej optymalizacji SEO dla całego serwisu, a także dalsza rozbudowa sekcji contentowej, której treści mają jak najpełniej odpowiadać na potrzeby użytkowników. Jak nasze działania przełożyły się na oczekiwane przez Klienta rezultaty?

HOME & GARDEN 55 tys. fanów w 7 dni

W lutym 2017 roku, w ramach dywersyfikacji kanałów dystrybucji, uruchomiliśmy na Facebooku dodatkowy fanpage dla prowadzonego przez nas serwisu z branży home&garden. Jego głównym zadaniem było dotarcie do użytkowników interesujących się treściami z branży aranżacyjnej, wydanymi w mniej formalnej, nieobrandowanej postaci.

Jak generować leady dzięki artykułom eksperckim i ich dystrybucji – czyli wzrost o 30% w 6 miesięcy dla Hekko.pl

Dla Hekko tworzyliśmy techniczne artykuły eksperckie, których celem było pozyskanie nowych leadów. Zajmowaliśmy się też ich dystrybucją. Po 6 miesiącach poprawiliśmy konwersję z bloga o ok. 30% oraz wciągnęliśmy w interakcję czytelników, uzyskując polubienia, udostępnienia w kanałach społecznościowych oraz komentarze wskazujące na zaangażowanie.

LIDER ANIMATOR Strategia content marketingowa

Strategia content marketingowa dla projektu Obudź Swoje Ciało, wspieranego przez Coca-Colę oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki - jak nasze działania pomogły pozyskać oczekiwaną liczbę uczestników i zaangażować społeczność w social media? Przeczytaj case study ze strategii nagrodzonej w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing.

CASTORAMA Zwiększenie ruchu organicznego

W rok zapewniliśmy 232% wzrost ruchu organicznego w sekcji poradnikowej Castoramy. W tym samym czasie ruch w sekcji produktowej podnieślimy o 82%. Jednocześnie zmniejszył się współczynnik odrzuceń dla całej sekcji o 46%. Zobacz, jak nasz content wspomógł uzyskanie takich wyników.

E-COMMERCE Kampania wiralowa

Virale w wykonaniu Content Solutions dla branży RTV&AGD oraz home&garden: artykuł z 21 000 unikalnych odsłon w ciągu 1 tygodnia i video dla Leroy Merlin, które wygenerowało w tym samym czasie 20 tysięcy odsłon. Zobacz, jak to zrobiliśmy!

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies