Case Study SEO: 30 tysięcy sesji w 7 miesięcy w branży ubezpieczeniowej
Współpracę z internetową porównywarką ubezpieczeń rozpoczęliśmy w październiku 2018 roku, czyli niespełna dwa miesiące po ostatniej aktualizacji algorytmu potocznie zwaną aktualizacją Google Medic, która drastycznie wpłynęła na ranking wielu witryn zaliczanych do YMYL. Finanse (kredyty, podatki i ubezpieczenia) uważane są za jedną z najtrudniejszych i najbardziej konkurencyjnych branż. Co więcej, Google zwraca szczególną uwagę na strony […]
Zwiększ ruch i sprzedaż dzięki dywersyfikacji ruchu SEO – Case Study
Przedsiębiorcy prowadzącemu sklep internetowy zależy przede wszystkim na nieustannym zwiększaniu tematycznego ruchu, a ostatecznie – wzroście sprzedaży. W przypadku e-commerce, aspekty SEO związane z kategoriami i asortymentem mają rzecz jasna duże znaczenie, jednak w poniższym artykule skupimy się na barierach, a także sposobie na dywersyfikację pozyskiwania ruchu organicznego, w którym bardzo często tkwi znaczny potencjał. […]
Jak, wykorzystując efekt synergii content marketingu i SEO, stworzyliśmy z marki Castorama Polska lidera e-commerce w polskiej branży home&garden?
429% wzrostu ruchu organicznego na całej stronie, 832% wzrostu ruchu organicznego w sekcji produktowej i 7166% wzrostu ruchu organicznego w sekcji contentowej. Takie wyniki zapewniliśmy Castoramie. Jak to zrobiliśmy?
Jak dzięki społeczności zwiększyć ruch w serwisie contentowym? Case study kampanii, która zdobyła Złoty Spinacz 2017
Content dopasowany do grupy docelowej to klucz do osiągnięcia sukcesu mierzonego liczbą wejść na serwis. Jak sprawdziliśmy, jakich treści oczekują osoby, które chce pozyskać nasz Klient? Zastosowaliśmy innowacyjny sposób na dostarczenie insightów i badanie zainteresowań internautów – testy A/B dostępne w aplikacji Qute. Zobacz rezultaty.
Sekcja contentowa w e-commerce – must have, jeśli chcesz zostać liderem
Dla kosmetycznego sklepu internetowego Tagomago pozyskaliśmy dodatkowy ruch wspierający sprzedaż oraz konsumentów znajdujących się przede wszystkim na początkowym etapie ścieżki zakupowej. Stworzona i prowadzona przez nas sekcja contentowa bardzo szybko sprowadziła cenny ruch organiczny (słowa kluczowe w TOP3,10 i 50), a użytkownicy chętnie przechodzili z niej dalej - do stron produktów w e-sklepie.
Castorama Polska – w drodze na szczyt kategorii home & garden
Kolejny rok współpracy z Castorama Polska to usprawnienia technicznej optymalizacji SEO dla całego serwisu, a także dalsza rozbudowa sekcji contentowej, której treści mają jak najpełniej odpowiadać na potrzeby użytkowników. Jak nasze działania przełożyły się na oczekiwane przez Klienta rezultaty?
HOME & GARDEN 55 tys. fanów w 7 dni
W lutym 2017 roku, w ramach dywersyfikacji kanałów dystrybucji, uruchomiliśmy na Facebooku dodatkowy fanpage dla prowadzonego przez nas serwisu z branży home&garden. Jego głównym zadaniem było dotarcie do użytkowników interesujących się treściami z branży aranżacyjnej, wydanymi w mniej formalnej, nieobrandowanej postaci.
Jak generować leady dzięki artykułom eksperckim i ich dystrybucji – czyli wzrost o 30% w 6 miesięcy dla Hekko.pl
Dla Hekko tworzyliśmy techniczne artykuły eksperckie, których celem było pozyskanie nowych leadów. Zajmowaliśmy się też ich dystrybucją. Po 6 miesiącach poprawiliśmy konwersję z bloga o ok. 30% oraz wciągnęliśmy w interakcję czytelników, uzyskując polubienia, udostępnienia w kanałach społecznościowych oraz komentarze wskazujące na zaangażowanie.
LIDER ANIMATOR Strategia content marketingowa
Strategia content marketingowa dla projektu Obudź Swoje Ciało, wspieranego przez Coca-Colę oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki - jak nasze działania pomogły pozyskać oczekiwaną liczbę uczestników i zaangażować społeczność w social media? Przeczytaj case study ze strategii nagrodzonej w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing.
CASTORAMA Zwiększenie ruchu organicznego
W rok zapewniliśmy 232% wzrost ruchu organicznego w sekcji poradnikowej Castoramy. W tym samym czasie ruch w sekcji produktowej podnieślimy o 82%. Jednocześnie zmniejszył się współczynnik odrzuceń dla całej sekcji o 46%. Zobacz, jak nasz content wspomógł uzyskanie takich wyników.