Content Solutions sp. z o.o. sp. k. dla projektu 

Castorama Polska – lider branży home & garden w Polsce

CASTORAMA lider branzy cose study

Współpracę z Castorama Polska rozpoczęliśmy w 2014 roku. Naszym zadaniem jest ciągła dbałość o zwiększanie ruchu organicznego, podnoszenie i utrzymanie pozycji dla najważniejszych słów kluczowych oraz rozszerzanie widoczności serwisu o nowe słowa kluczowe. Działania realizujemy wykorzystując bezpieczne i naturalne techniki SEO, content marketing oraz możliwości jakie daje platforma Magento.

Wyniki roczne: ruch organiczny:

2014 – 2015 = wzrost o 22,53%

2015 – 2016 = wzrost o 50,11%

2016 (do września) – 2017 (do września) = wzrost o 40,30%

W bieżącym roku ponownie staramy się przełożyć nasze kompetencje na sukces Castorama Polska.

 

CELE GŁÓWNE:

  • zwiększenie niebrandowego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania Google
  • podniesienie pozycji dla najważniejszych słów kluczowych
  • rozszerzenie widoczności serwisu o nowe słowa kluczowe

 

CELE POŚREDNIE:

  • zmniejszenie dystansu wobec największego konkurenta

 

 

Nadrzędnym celem, który obraliśmy na początku współpracy, jest wzrost ruchu z organicznych wyników wyszukiwania w Google. Cel ten realizujemy poprzez nieustanną optymalizację serwisu oraz jego rozbudowę o kolejne podstrony wypełnione jakościowym contentem. Działamy w dynamicznym środowisku, pracując nad podniesieniem pozycji różnych grup słów kluczowych w kolejnych miesiącach – w takich warunkach współpraca z Content Solutions układa się bardzo dobrze, o czym świadczą osiągane rok do roku rezultaty.

 

Michał Russak, Internet Technologies Development Director/Head of Digital w Castorama Polska

WYZWANIE

Każdego roku stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pokonanie naszych własnych osiągnięć z roku poprzedniego. Jest to dla nas wielka motywacja, by stale szukać nowych rozwiązań i badać ich skuteczność.

 

ROZWIĄZANIE

W tym roku ponownie skupiamy się w głównej mierze na usprawnieniach technicznej optymalizacji SEO dla całego serwisu, a także dalszej rozbudowie sekcji contentowej.

Położyliśmy również bardzo duży nacisk na optymalizację samych treści i podstron docelowych, tak aby lepiej trafiały w potrzeby użytkowników i dostarczały im wyczerpujących odpowiedzi.

 

REZULTATY – CELE GŁÓWNE

Porównując statystyki z września 2017 względem stycznia 2017 roku:

Zwiększyliśmy liczbę słów kluczowych w Top50 o 152 672 nowe słowa, co stanowi wzrost na poziomie 88%

 

Zwiększyliśmy liczbę słów kluczowych w Top10 o 46 773, co stanowi wzrost na poziomie 125%

Zwiększyliśmy szacowany ruch o 573 205 wizyt, co stanowi wzrost na poziomie 83%

REZULTATY – CELE POŚREDNIE

W przypadku liczby słów kluczowych w Top50, zbliżyliśmy się do głównego konkurenta o 81 014 fraz

Dla wyników w Top10, zbliżyliśmy się do naszego konkurenta o 34 163 słowa kluczowe

Dystans w przypadku estymowanego ruchu, pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania Google, zmniejszyliśmy o 655 833 wizyty.

Dla Ciebie też możemy to zrobić. Napisz do nas

14 + 10 =

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close