Współpracę z Castorama Polska rozpoczęliśmy w 2014 roku. Naszym zadaniem jest ciągła dbałość o zwiększanie ruchu organicznego, podnoszenie i utrzymanie pozycji dla najważniejszych słów kluczowych oraz rozszerzanie widoczności serwisu o nowe słowa kluczowe. Działania realizujemy wykorzystując bezpieczne i naturalne techniki SEO, content marketing oraz możliwości jakie daje platforma Magento.
Wyniki roczne: ruch organiczny:
2014 – 2015 = wzrost o 22,53%
2015 – 2016 = wzrost o 50,11%
2016 (do września) – 2017 (do września) = wzrost o 40,30%
W bieżącym roku ponownie staramy się przełożyć nasze kompetencje na sukces Castorama Polska.
CELE GŁÓWNE:
- zwiększenie niebrandowego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania Google
- podniesienie pozycji dla najważniejszych słów kluczowych
- rozszerzenie widoczności serwisu o nowe słowa kluczowe
CELE POŚREDNIE:
- zmniejszenie dystansu wobec największego konkurenta
Nadrzędnym celem, który obraliśmy na początku współpracy, jest wzrost ruchu z organicznych wyników wyszukiwania w Google. Cel ten realizujemy poprzez nieustanną optymalizację serwisu oraz jego rozbudowę o kolejne podstrony wypełnione jakościowym contentem. Działamy w dynamicznym środowisku, pracując nad podniesieniem pozycji różnych grup słów kluczowych w kolejnych miesiącach – w takich warunkach współpraca z Content Solutions układa się bardzo dobrze, o czym świadczą osiągane rok do roku rezultaty.
Michał Russak, Internet Technologies Development Director/Head of Digital w Castorama Polska
WYZWANIE
Każdego roku stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pokonanie naszych własnych osiągnięć z roku poprzedniego. Jest to dla nas wielka motywacja, by stale szukać nowych rozwiązań i badać ich skuteczność.
ROZWIĄZANIE
W tym roku ponownie skupiamy się w głównej mierze na usprawnieniach technicznej optymalizacji SEO dla całego serwisu, a także dalszej rozbudowie sekcji contentowej.
Położyliśmy również bardzo duży nacisk na optymalizację samych treści i podstron docelowych, tak aby lepiej trafiały w potrzeby użytkowników i dostarczały im wyczerpujących odpowiedzi.
REZULTATY – CELE GŁÓWNE
Porównując statystyki z września 2017 względem stycznia 2017 roku:
Zwiększyliśmy liczbę słów kluczowych w Top50 o 152 672 nowe słowa, co stanowi wzrost na poziomie 88%
Zwiększyliśmy liczbę słów kluczowych w Top10 o 46 773, co stanowi wzrost na poziomie 125%
Zwiększyliśmy szacowany ruch o 573 205 wizyt, co stanowi wzrost na poziomie 83%
REZULTATY – CELE POŚREDNIE
W przypadku liczby słów kluczowych w Top50, zbliżyliśmy się do głównego konkurenta o 81 014 fraz
Dla wyników w Top10, zbliżyliśmy się do naszego konkurenta o 34 163 słowa kluczowe
Dystans w przypadku estymowanego ruchu, pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania Google, zmniejszyliśmy o 655 833 wizyty.