Castorama Polska – w drodze na szczyt kategorii home & garden

Współpracę z Castorama Polska rozpoczęliśmy w 2014 roku. Naszym zadaniem jest ciągła dbałość o zwiększanie ruchu organicznego, podnoszenie i utrzymanie pozycji dla najważniejszych słów kluczowych oraz rozszerzanie widoczności serwisu o nowe słowa kluczowe. Działania realizujemy wykorzystując bezpieczne i naturalne techniki SEO, content marketing oraz możliwości jakie daje platforma Magento.

Wyniki roczne: ruch organiczny:

2014 – 2015 = wzrost o 22,53%

2015 – 2016 = wzrost o 50,11%

2016 (do września) – 2017 (do września) = wzrost o 40,30%

W bieżącym roku ponownie staramy się przełożyć nasze kompetencje na sukces Castorama Polska.

 

CELE GŁÓWNE:

  • zwiększenie niebrandowego ruchu z organicznych wyników wyszukiwania Google
  • podniesienie pozycji dla najważniejszych słów kluczowych
  • rozszerzenie widoczności serwisu o nowe słowa kluczowe

 

CELE POŚREDNIE:

  • zmniejszenie dystansu wobec największego konkurenta

 

 

Nadrzędnym celem, który obraliśmy na początku współpracy, jest wzrost ruchu z organicznych wyników wyszukiwania w Google. Cel ten realizujemy poprzez nieustanną optymalizację serwisu oraz jego rozbudowę o kolejne podstrony wypełnione jakościowym contentem. Działamy w dynamicznym środowisku, pracując nad podniesieniem pozycji różnych grup słów kluczowych w kolejnych miesiącach – w takich warunkach współpraca z Content Solutions układa się bardzo dobrze, o czym świadczą osiągane rok do roku rezultaty.

 

Michał Russak, Internet Technologies Development Director/Head of Digital w Castorama Polska

 

WYZWANIE

Każdego roku stajemy przed wyzwaniem, jakim jest pokonanie naszych własnych osiągnięć z roku poprzedniego. Jest to dla nas wielka motywacja, by stale szukać nowych rozwiązań i badać ich skuteczność.

 

ROZWIĄZANIE

W tym roku ponownie skupiamy się w głównej mierze na usprawnieniach technicznej optymalizacji SEO dla całego serwisu, a także dalszej rozbudowie sekcji contentowej.

Położyliśmy również bardzo duży nacisk na optymalizację samych treści i podstron docelowych, tak aby lepiej trafiały w potrzeby użytkowników i dostarczały im wyczerpujących odpowiedzi.

 

REZULTATY – CELE GŁÓWNE

Porównując statystyki z września 2017 względem stycznia 2017 roku:

Zwiększyliśmy liczbę słów kluczowych w Top50 o 152 672 nowe słowa, co stanowi wzrost na poziomie 88%

Zwiększyliśmy liczbę słów kluczowych w Top10 o 46 773, co stanowi wzrost na poziomie 125%

Zwiększyliśmy szacowany ruch o 573 205 wizyt, co stanowi wzrost na poziomie 83%

REZULTATY – CELE POŚREDNIE

W przypadku liczby słów kluczowych w Top50, zbliżyliśmy się do głównego konkurenta o 81 014 fraz

Dla wyników w Top10, zbliżyliśmy się do naszego konkurenta o 34 163 słowa kluczowe

Dystans w przypadku estymowanego ruchu, pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania Google, zmniejszyliśmy o 655 833 wizyty.

Dla Ciebie też możemy to zrobić. Napisz do nas

1 + 13 =

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies