Jak generować leady dzięki artykułom eksperckim i ich dystrybucji – czyli wzrost o 30% w 6 miesięcy dla Hekko.pl

Kiedy marka dzieli się wiedzą, jej klienci zdecydowanie to doceniają. Szczególnie w branży IT, gdzie zarówno terminologia, jak i stopień trudności bywają wyzwaniem dla odbiorców. We wrześniu 2016 rozpoczęliśmy działania dla Hekko.pl, które nadal kontynuujemy. Przy mocnym merytorycznym wsparciu marki Hekko, tworzymy artykuły z oprawą graficzną na blog firmowy, skierowane do dwóch zdefiniowanych segmentów klientów: profi oraz semi-profi.

Sam artykuł, nawet najbardziej merytoryczny, sukcesu nie gwarantuje – stąd włączenie w proces szerokich działań dystrybucyjnych oraz optymalizacyjnych.

 

CEL GŁÓWNY:

Wzrost liczby konwersji z bloga o minimum 30% w ciągu 6 miesięcy

 

 

CELE POŚREDNIE:

  1. zwiększenie zaangażowania w obrębie wpisów na blogu oraz produktów będących w ofercie Hekko.pl
  2. zbudowanie wizerunku eksperta, również w przypadku nowych nisz, o które zasięg witryny docelowo jest poszerzany

WYZWANIE

– merytoryczne i praktyczne ujęcie tematów, niosące wymierne korzyści dla każdego

ze zdefiniowanych segmentów TG

– dotarcie do grupy docelowej/zwiększenie zasięgu

– dystrybucja contentu dopasowana do potrzeb i problemów użytkownikó

ROZWIĄZANIE

– zgodny ze zdefiniowanym potrzebami odbiorców podział artykułów na

poszczególne rodzaje

– zastosowanie adekwatnego języka i sposobu prezentacji treści w celu ułatwienia

ich konsumpcji

– analiza potencjałów fraz i otoczenia semantycznego

– analiza i dobór miejsc komunikacji, wdrożenie komunikacji odpowiadającej

na problemu użytkowników


REZULTAT

Po 6 miesiącach:

– poprawiliśmy konwersję z bloga o ok. 30%

– wciągnęliśmy w interakcję czytelników, uzyskując polubienia i przesłania dalej

w sieciach społecznościowych oraz komentarze wskazujące na zaangażowanie

w odbierane treści

OPINIA KLIENTA

We współpracy z Content Solutions cenię sobie przede wszystkim samodzielność w tworzeniu wysokiej jakości, specjalistycznych treści oraz ich terminowe dostarczanie.

Po wstępnym okresie, kiedy „docieraliśmy” naszą współpracę, udało nam się osiągnąć bardzo płynne działania, obejmujące fazę planowania, tworzenia oraz dystrybuowania treści. Zarządzając marketingiem Hekko, cenię sobie mierzalność wyników – w tym wypadku nie było problemu z implementacją uczciwych mierników, które potwierdzają wysoką skuteczność tworzonych treści w realizacji naszych celów sprzedażowych.

Ekipa Content Solutions pozwala mi zaoszczędzić czas i jednocześnie korzystać z unikatowych treści tak samo dobrych jakościowo, jakby były wytwarzane wewnętrznie. Szczerze polecam każdemu, komu zależy na dotrzymaniu terminów, mierzalności wyników i wysokiej jakości merytorycznej dostarczanego contentu.

Artur Pajkert, dyrektor marketinguHekko.pl

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies