Content Solutions sp. z o.o. sp. k. dla Hekko.pl. Case study_2017

Jak generować leady dzięki artykułom eksperckim i ich dystrybucji – czyli wzrost o 30% w 6 miesięcy dla Hekko.pl

Kiedy marka dzieli się wiedzą, jej klienci zdecydowanie to doceniają. Szczególnie w branży IT, gdzie zarówno terminologia, jak i stopień trudności bywają wyzwaniem dla odbiorców.

We wrześniu 2016 rozpoczęliśmy działania dla Hekko.pl, które nadal kontynuujemy. Przy mocnym merytorycznym wsparciu marki Hekko, tworzymy artykuły z oprawą graficzną na blog firmowy, skierowane do dwóch zdefiniowanych segmentów klientów: profi oraz semi-profi.

Sam artykuł, nawet najbardziej merytoryczny, sukcesu nie gwarantuje – stąd włączenie w proces szerokich działań dystrybucyjnych oraz optymalizacyjnych.

 

CEL GŁÓWNY:

Wzrost liczby konwersji z bloga o minimum 30% w ciągu 6 miesięcy

 

 

CELE POŚREDNIE:

  1. zwiększenie zaangażowania w obrębie wpisów na blogu oraz produktów będących w ofercie Hekko.pl
  2. zbudowanie wizerunku eksperta, również w przypadku nowych nisz, o które zasięg witryny docelowo jest poszerzany

WYZWANIE

– merytoryczne i praktyczne ujęcie tematów, niosące wymierne korzyści dla każdego

ze zdefiniowanych segmentów TG

– dotarcie do grupy docelowej/zwiększenie zasięgu

– dystrybucja contentu dopasowana do potrzeb i problemów użytkownikó

ROZWIĄZANIE

– zgodny ze zdefiniowanym potrzebami odbiorców podział artykułów na

poszczególne rodzaje

– zastosowanie adekwatnego języka i sposobu prezentacji treści w celu ułatwienia

ich konsumpcji

– analiza potencjałów fraz i otoczenia semantycznego

– analiza i dobór miejsc komunikacji, wdrożenie komunikacji odpowiadającej

na problemu użytkowników


REZULTAT

Po 6 miesiącach:

– poprawiliśmy konwersję z bloga o ok. 30%

– wciągnęliśmy w interakcję czytelników, uzyskując polubienia i przesłania dalej

w sieciach społecznościowych oraz komentarze wskazujące na zaangażowanie

w odbierane treści

OPINIA KLIENTA

We współpracy z Content Solutions cenię sobie przede wszystkim samodzielność w tworzeniu wysokiej jakości, specjalistycznych treści oraz ich terminowe dostarczanie.

Po wstępnym okresie, kiedy „docieraliśmy” naszą współpracę, udało nam się osiągnąć bardzo płynne działania, obejmujące fazę planowania, tworzenia oraz dystrybuowania treści. Zarządzając marketingiem Hekko, cenię sobie mierzalność wyników – w tym wypadku nie było problemu z implementacją uczciwych mierników, które potwierdzają wysoką skuteczność tworzonych treści w realizacji naszych celów sprzedażowych.

Ekipa Content Solutions pozwala mi zaoszczędzić czas i jednocześnie korzystać z unikatowych treści tak samo dobrych jakościowo, jakby były wytwarzane wewnętrznie. Szczerze polecam każdemu, komu zależy na dotrzymaniu terminów, mierzalności wyników i wysokiej jakości merytorycznej dostarczanego contentu.

Artur Pajkert, dyrektor marketinguHekko.pl

Dla Ciebie też możemy to zrobić. Napisz do nas

15 + 11 =

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close