Content Solutions sp. z o.o. sp. k. dla projektu Lider Animator – Obudź Swoje Ciało. Case study_2017

Srebrna Szpalta – jak w kilka miesięcy zrealizowaliśmy strategię content marketingową, skutecznie angażując do projektu nowych użytkowników

Od maja do końca września 2015 roku wprowadzaliśmy w życie opracowaną przez nasz zespół strategię content marketingową dla projektu Lider Animator – Obudź Swoje Ciało, wspieranego przez Coca-Colę oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, którego celem jest promowanie kultury fizycznej oraz aktywnego trybu życia. To program, który wyłania lokalnych animatorów sportu otrzymujących wsparcie finansowe i merytoryczne dla organizowanych przez siebie imprez.  Skuteczność naszych działań zaowocowała pozyskaniem oczekiwanej liczby osób do udziału w IV edycji programu oraz otrzymaniem Srebrnej Szpalty w kategorii „Strategia content marketing dla klientów” w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing 2016.

 

CELE GŁÓWNE:

  1. Zwiększenie świadomości marki
  2. Promocja i pozyskanie osób do udziału w IV edycji programu
  3. Promocja i pozyskanie osób do udziału w imprezach organizowanych przez Klienta
  4. Zwiększenie liczby fanów i zaangażowania na profilu facebookowym
  5. Wzrost ruchu w serwisie

CELE POŚREDNIE:

  1. Rozwój i wzmocnienie serwisu poprzez dodanie merytorycznej i jakościowej treści
  2. Zwiększenie liczby nowych użytkowników w serwisie
  3. Edukacja odbiorców
  4. Zwiększenie aktywności fizycznej Polaków

 

 

SREBRO: Lider Animator – Obudź Swoje Ciało

– Agencja marketingowa Qantum

Za spójną, wielokanałową i efektywną realizację strategii,

opartą o angażujący content

WYZWANIE

  • zwiększenie świadomości marki
  • dotarcie do dwóch podstawowych grup docelowych: potencjalnych uczestników IV edycji programu, potencjalnych zainteresowanych imprezami klienta
  • dotarcie do osób, które należy zachęcić do podjęcia aktywności fizycznej
  • zwiększenie liczby fanów i zaangażowania na profilu facebookowym – wzrost ruchu w serwisie

ROZWIĄZANIE

  • informowanie w publikacjach oraz postach na Facebooku o tym, kim jest Klient, jak przebiegały poprzednie edycje programu, a także wykorzystanie pozytywnych relacji z beneficjentami programu z poprzednich lat
  • cytowanie ich wypowiedzi, interakcje z ich fanpage’ami i stronami internetowymi + działania WOMM
  • informowanie o nowej edycji programu oraz imprezach zarówno w serwisach zewnętrznych, jak i na landing page’u Klienta, a także wykorzystanie tych materiałów w postach sponsorowanych na Facebooku, tworzenie wydarzeń za pośrednictwem Facebooka i wspieranie działań materiałami wideo na YouTube + działania WOMM
  • tworzenie serii artykułów poradnikowych, łączących wiedzę teoretyczną (autor) i praktyczną (niejednokrotnie teksty powstawały przy współpracy ze animatorami i specjalistami w danej dziedzinie sportu)
  • zwiększenie świadomości marki w postach, dystrybucja wysokiej jakości artykułów z landing page’a, publikacje angażujące do podejmowania aktywności fizycznej, posty sponsorowane
  • rozbudowanie serwisu poprzez dodanie jakościowego contentu, zoptymalizowanie artykułów pod wybrane frazy na bazie analizy otoczenia semantycznego, dystrybucja contentu, reklama pre-roll na YouTube zapewniająca przejścia na stronę


REZULTATY

– wzrost liczby unikalnych użytkowników o 40,58%

– wzrost liczby sesji w witrynie o 11,14%

– wzrost liczby nowych użytkowników o 15%

42 461 wyświetleń reklamy pre-roll na YouTube (1278 przejść na stronę)

1699 nowych fanów na Facebooku

– dwukrotny wzrost liczby polubień i siedmiokrotny wzrost liczby udostępnień na Facebooku

2683 osoby zainteresowane udziałem w IV edycji (przeszły na stronę z rejestracją)

Dla Ciebie też możemy to zrobić. Napisz do nas

3 + 2 =

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies