Content Solutions sp. z o.o. sp. k. dla projektu Lider Animator – Obudź Swoje Ciało. Case study_2017

Srebrna Szpalta – jak w kilka miesięcy zrealizowaliśmy strategię content marketingową, skutecznie angażując do projektu nowych użytkowników

Od maja do końca września 2015 roku wprowadzaliśmy w życie opracowaną przez nasz zespół strategię content marketingową dla projektu Lider Animator – Obudź Swoje Ciało, wspieranego przez Coca-Colę oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, którego celem jest promowanie kultury fizycznej oraz aktywnego trybu życia. To program, który wyłania lokalnych animatorów sportu otrzymujących wsparcie finansowe i merytoryczne dla organizowanych przez siebie imprez.  Skuteczność naszych działań zaowocowała pozyskaniem oczekiwanej liczby osób do udziału w IV edycji programu oraz otrzymaniem Srebrnej Szpalty w kategorii „Strategia content marketing dla klientów” w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing 2016.

CELE GŁÓWNE:

  1. Zwiększenie świadomości marki
  2. Promocja i pozyskanie osób do udziału w IV edycji programu
  3. Promocja i pozyskanie osób do udziału w imprezach organizowanych przez Klienta
  4. Zwiększenie liczby fanów i zaangażowania na profilu facebookowym
  5. Wzrost ruchu w serwisie

CELE POŚREDNIE:

  1. Rozwój i wzmocnienie serwisu poprzez dodanie merytorycznej i jakościowej treści
  2. Zwiększenie liczby nowych użytkowników w serwisie
  3. Edukacja odbiorców
  4. Zwiększenie aktywności fizycznej Polaków

SREBRO: Lider Animator – Obudź Swoje Ciało

– Agencja marketingowa Qantum

Za spójną, wielokanałową i efektywną realizację strategii,

opartą o angażujący content

WYZWANIE

– zwiększenie świadomości marki

dotarcie do dwóch podstawowych grup docelowych: potencjalnych uczestników IV edycji programu, potencjalnych zainteresowanych imprezami klienta

– dotarcie do osób, które należy zachęcić do podjęcia aktywności fizycznej

zwiększenie liczby fanów i zaangażowania na profilu facebookowym – wzrost ruchu w serwisie

ROZWIĄZANIE

 informowanie w publikacjach oraz postach na Facebooku o tym, kim jest Klient, jak przebiegały poprzednie edycje programu, a także wykorzystanie pozytywnych relacji z beneficjentami programu z poprzednich lat

– cytowanie ich wypowiedzi, interakcje z ich fanpage’ami i stronami internetowymi + działania WOMM

 informowanie o nowej edycji programu oraz imprezach zarówno w serwisach zewnętrznych, jak i na landing page’u Klienta, a także wykorzystanie tych materiałów w postach sponsorowanych na Facebooku, tworzenie wydarzeń za pośrednictwem Facebooka i wspieranie działań materiałami wideo na YouTube + działania WOMM

 tworzenie serii artykułów poradnikowych, łączących wiedzę teoretyczną (autor) i praktyczną (niejednokrotnie teksty powstawały przy współpracy ze animatorami i specjalistami w danej dziedzinie sportu)

 zwiększenie świadomości marki w postach, dystrybucja wysokiej jakości artykułów z landing page’a, publikacje angażujące do podejmowania aktywności fizycznej, posty sponsorowane

 rozbudowanie serwisu poprzez dodanie jakościowego contentu, zoptymalizowanie artykułów pod wybrane frazy na bazie analizy otoczenia semantycznego, dystrybucja contentu, reklama pre-roll na YouTube zapewniająca przejścia na stronę


REZULTATY

– wzrost liczby unikalnych użytkowników o 40,58%

– wzrost liczby sesji w witrynie o 11,14%

– wzrost liczby nowych użytkowników o 15%

42 461 wyświetleń reklamy pre-roll na YouTube (1278 przejść na stronę)

1699 nowych fanów na Facebooku

– dwukrotny wzrost liczby polubień i siedmiokrotny wzrost liczby udostępnień na Facebooku

2683 osoby zainteresowane udziałem w IV edycji (przeszły na stronę z rejestracją)

Dla Ciebie też możemy to zrobić. Napisz do nas

9 + 12 =

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close