Consulting

76% firm twierdzi, że w tym roku stworzy więcej treści, niż w jakimkolwiek roku poprzednim. To duża konkurencja. Jak więc sprawić, by Twój content naprawdę się wyróżniał i odniósł sukces? Pomożemy Ci.

Usługa consultingu to pakiet telekonferencji oraz spotkań i warsztatów w Twojej firmie, podczas których omawiamy zagadnienia związane z content marketingiem i wdrażaniem go w organizacji. Wszelkie nasze rekomendacje mają na celu maksymalizację korzyści dla Twojego biznesu.

Zaczynamy od spotkania i zrozumienia specyfiki Twojej branży, modelu biznesowego, celów oraz stojących przed Twoją firmą wyzwań. Sprawdzamy też dotychczasowe działania contentowe. Ocenę bazową uzupełniamy o analizę widoczności Twojej marki na tle konkurencji. Następnie, podczas warsztatów, opracowujemy wewnętrzny dokument roboczy – plan wdrożenia działań content marketingowych, których wybór jest uzależniony od wcześniej zdiagnozowanych potrzeb. Jesteśmy do dyspozycji również po zakończeniu właściwych konsultacji.

 

Szkolenia – content marketing i SEO

Nasze szkolenia są szyte na miarę – zakres poszczególnych bloków każdorazowo dopasowujemy pod kątem wcześniej zbadanych potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Zajęcia mogą być prowadzone w formie wykładu lub – w przypadku szkolenia z tworzenia treści – warsztatowej.

Jakie kompetencje zdobędą uczestnicy? Poznają korzyści z tworzenia i wdrażania strategii content marketingowych, nauczą się, jak przygotowywać wartościowe i skuteczne treści – takie, które będą realnie wspierać sprzedaż produktów i usług firmy. Dowiedzą się też, jak optymalizować je pod kątem wyszukiwarek, dbając o ich pozycjonowanie.

Przykładowe tematy, dzięki którym wzmocnimy kompetencje contentowe Twojego zespołu:

  • Strategia content marketingowa
    - czym jest i jak działa Content Marketing
    - z jakich narzędzi contentowych można korzystać
    - jak określić grupy docelowe i jak dobrać do nich narzędzia
    - jak zbudować podstawową strategię content marketingową
    - jak określić cele działań i monitorować skuteczność
    - jak tworzyć harmonogramy publikacji
    - jak planować działania dystrybucyjne w social media i w serwisach zewnętrznych

  • SEO
    - Content Marketing i SEO - dlaczego ich połączenie daje najlepsze rezultaty
    - podstawy optymalizacji stron
    - analiza SEO konkurencji
    - narzędzia do analizy SEO
    - monitorowanie efektów SEO
    - linkbuilding
  • Jak tworzyć content
    - jak tworzyć najlepszy content w różnych branżach
    - jak planować tematy publikacji
    - narzędzia contentowe
    - SEO copywriting



Z kim pracowaliśmy?

Z naszej oferty indywidualnych konsultacji oraz szkoleń korzystają firmy z wielu branż. Dotąd mieliśmy okazję wspierać:

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies