Połączenie działań SEO oraz produkcji „właściwego contentu”, dają doskonałe i, przede wszystkim, trwałe w dłuższej perspektywie czasu, wyniki, które można wykorzystać w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym.

Od czasu publikacji artykułu „7 powodów, dla których budujemy sekcje contentowe – 3 x case study” w którym omawiałem jakie korzyści niesie ze sobą budowa sekcji contentowych dla e-commerce, minęło już 7 miesięcy, warto więc zaktualizować informacje dotyczące wyników, jakie osiągnęliśmy dla naszych klientów.

 

Case study #1

Rodzaj serwisu: Home&Decor
Konkurencja: Duża
Potencjał: Zapytania inspiracyjne i poradnikowe

Ruch organiczny:

 

Widoczność w top10 wg Senuto:

 

Widoczność w top50 wg Senuto:

 

Case study #2

Rodzaj serwisu: Beauty
Konkurencja: Średnia
Potencjał: Zapytania produktowe i poradnikowe

Ruch organiczny:

 

Widoczność w top10 wg Senuto:

 

Widoczność w top50 wg Senuto:

 

Case study #3

Rodzaj serwisu: Home&Garden
Konkurencja: Duża
Potencjał: Zapytania poradnikowe i DIY

Ruch organiczny:

 

Wykresu widoczności w top10 i top50 wg Senuto dla tej sekcji niestety nie udało się wygenerować, gdyż znajduje się ona wewnątrz serwisu głównego klienta i nie ma możliwości jej wydzielenia.

Reasumując, synergia dobrze zaplanowanej i prowadzonej strategii SEO oraz Contentu contentu daje świetne wyniki w kwestii trwałego pozyskiwania tematycznego ruchu z Google.

Ruch ten można przekierowywać bezpośrednio do sklepu, na konkretne produkty, wykorzystać do zbierania list remarketingowych i wiele, wiele więcej, co w efekcie znacząco wpływa na ostateczny wynik finansowy Twojej firmy i mocuje jej wizerunek jako eksperta w branży.

 

Chcesz takich wyników?

Zapraszam do kontaktu

 

SEO Manager w agencji Content Solutions. Specjalizuje się w technicznym SEO. Pomaga w ściąganiu nakładanych przez Google kar i filtrów. Na co dzień zajmuje się przeprowadzaniem audytów optymalizacji, analizą widoczności oraz planowaniem strategii SEO. W wolnych chwilach przeprowadza testy związane ze sposobem działania algorytmu Google oraz śledzi wszystkie nowinki, aby zawsze być na bieżąco z wiedzą.

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close