Content i SEO – 3x Case Study – Aktualizacja

30.05.2018

Połączenie działań SEO oraz produkcji „właściwego contentu”, dają doskonałe i, przede wszystkim, trwałe w dłuższej perspektywie czasu, wyniki, które można wykorzystać w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym.

Od czasu publikacji artykułu „7 powodów, dla których budujemy sekcje contentowe – 3 x case study” w którym omawiałem jakie korzyści niesie ze sobą budowa sekcji contentowych dla e-commerce, minęło już 7 miesięcy, warto więc zaktualizować informacje dotyczące wyników, jakie osiągnęliśmy dla naszych klientów.

 

Case study #1

Rodzaj serwisu: Home&Decor
Konkurencja: Duża
Potencjał: Zapytania inspiracyjne i poradnikowe

Ruch organiczny:

 

Widoczność w top10 wg Senuto:

 

Widoczność w top50 wg Senuto:

 

Case study #2

Rodzaj serwisu: Beauty
Konkurencja: Średnia
Potencjał: Zapytania produktowe i poradnikowe

Ruch organiczny:

 

Widoczność w top10 wg Senuto:

 

Widoczność w top50 wg Senuto:

 

Case study #3

Rodzaj serwisu: Home&Garden
Konkurencja: Duża
Potencjał: Zapytania poradnikowe i DIY

Ruch organiczny:

 

Wykresu widoczności w top10 i top50 wg Senuto dla tej sekcji niestety nie udało się wygenerować, gdyż znajduje się ona wewnątrz serwisu głównego klienta i nie ma możliwości jej wydzielenia.

Reasumując, synergia dobrze zaplanowanej i prowadzonej strategii SEO oraz Contentu contentu daje świetne wyniki w kwestii trwałego pozyskiwania tematycznego ruchu z Google.

Ruch ten można przekierowywać bezpośrednio do sklepu, na konkretne produkty, wykorzystać do zbierania list remarketingowych i wiele, wiele więcej, co w efekcie znacząco wpływa na ostateczny wynik finansowy Twojej firmy i mocuje jej wizerunek jako eksperta w branży.

 

Chcesz takich wyników?

Zapraszam do kontaktu

 

SEO Manager w agencji Content Solutions. Specjalizuje się w technicznym SEO. Pomaga w ściąganiu nakładanych przez Google kar i filtrów. Na co dzień zajmuje się przeprowadzaniem audytów optymalizacji, analizą widoczności oraz planowaniem strategii SEO. W wolnych chwilach przeprowadza testy związane ze sposobem działania algorytmu Google oraz śledzi wszystkie nowinki, aby zawsze być na bieżąco z wiedzą.

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies