Połączenie działań SEO oraz produkcji „właściwego contentu”, dają doskonałe i, przede wszystkim, trwałe w dłuższej perspektywie czasu, wyniki, które można wykorzystać w celu zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym.
Od czasu publikacji artykułu „7 powodów, dla których budujemy sekcje contentowe – 3 x case study” w którym omawiałem jakie korzyści niesie ze sobą budowa sekcji contentowych dla e-commerce, minęło już 7 miesięcy, warto więc zaktualizować informacje dotyczące wyników, jakie osiągnęliśmy dla naszych klientów.
Case study #1
Rodzaj serwisu: Home&Decor
Konkurencja: Duża
Potencjał: Zapytania inspiracyjne i poradnikowe
Ruch organiczny:
Widoczność w top10 wg Senuto:
Widoczność w top50 wg Senuto:
Case study #2
Rodzaj serwisu: Beauty
Konkurencja: Średnia
Potencjał: Zapytania produktowe i poradnikowe
Ruch organiczny:
Widoczność w top10 wg Senuto:
Widoczność w top50 wg Senuto:
Case study #3
Rodzaj serwisu: Home&Garden
Konkurencja: Duża
Potencjał: Zapytania poradnikowe i DIY
Ruch organiczny:
Wykresu widoczności w top10 i top50 wg Senuto dla tej sekcji niestety nie udało się wygenerować, gdyż znajduje się ona wewnątrz serwisu głównego klienta i nie ma możliwości jej wydzielenia.
Reasumując, synergia dobrze zaplanowanej i prowadzonej strategii SEO oraz Contentu contentu daje świetne wyniki w kwestii trwałego pozyskiwania tematycznego ruchu z Google.
Ruch ten można przekierowywać bezpośrednio do sklepu, na konkretne produkty, wykorzystać do zbierania list remarketingowych i wiele, wiele więcej, co w efekcie znacząco wpływa na ostateczny wynik finansowy Twojej firmy i mocuje jej wizerunek jako eksperta w branży.
Chcesz takich wyników?
Zapraszam do kontaktu
SEO Manager w agencji Content Solutions. Specjalizuje się w technicznym SEO. Pomaga w ściąganiu nakładanych przez Google kar i filtrów. Na co dzień zajmuje się przeprowadzaniem audytów optymalizacji, analizą widoczności oraz planowaniem strategii SEO. W wolnych chwilach przeprowadza testy związane ze sposobem działania algorytmu Google oraz śledzi wszystkie nowinki, aby zawsze być na bieżąco z wiedzą.
Dodaj komentarz