Content marketing po polsku i nie tylko – międzynarodowe badanie ICMF

25.08.2016

Content marketing to Twoja codzienność? Świetnie! Z pewnością więc wiesz, że jednym z kluczowych elementów tworzenia strategii content marketingowej jest wiedza. Nie tylko ta ekspercka, dotycząca Twoich produktów czy usług. Także ta, która obrazuje stan branży, rynku, trendy, prognozy CM i jest wynikiem rzetelnych badań. Dzięki niej Ty i Twoja organizacja możecie wyprzedzić konkurencję.

A teraz nadarza się ku temu doskonała okazja. Mam dla Ciebie propozycję wzięcia udziału w międzynarodowym badaniu content marketingu, które obejmuje również Polskę. Jako członek SCMP, które to Stowarzyszenie jest członkiem ICMF, zostaliśmy zaproszeni do wzięcia udziału w badaniu kondycji polskiego content marketingu. A teraz my zapraszamy Ciebie i nie robimy tego z powodu groźby przerwania łańcuszka szczęścia.

Ale o co chodzi?

W dniach 26.08.2016-16.09.2016 r., jednocześnie w 17 krajach europejskich (także w USA i Rosji) odbędzie się badanie, polegające na wypełnieniu ankiety. Ankieta jest w języku angielskim, składa się z 14 pytań, z których żadne nie dotyczy poufnych danych. Organizacją badania, jego bezpieczeństwem i opracowaniem danych zajmuje się prof. dr Clemens Koob, wykładowca Munich School of Managment oraz dyrektor zarządzający w szwajcarskiej agencji content marketingowej Zehnvier, także członek ICMF.

W badaniu mogą wziąć udział tylko te podmioty, które czynnie i świadomie realizują działania content marketingowe. Dlaczego tak? Otóż powód jest prosty: praktyczna znajomość narzędzi i mierników, walidacja strategii content marketingowej, twórcze poszukiwanie oraz identyfikacja potrzeb grupy docelowej i wiele innych, codziennie wdrażanych procedur powoduje, że będzie to unikalna i wartościowa wiedza. A nam zależy na maksymalnie jakościowych wynikach.

Jak wziąć udział?

Wystarczy, że wyślesz e-mail na adres Stowarzyszenia (poniżej) i zadeklarujesz gotowość uczestnictwa. Stowarzyszenie, w zwrotnej wiadomości, prześle do Ciebie link do ankiety, której wypełnienie zajmie Ci około 10 minut. Jeśli zechcesz, możesz na końcu ankiety podać swój adres e-mail, a wówczas jako pierwszy otrzymasz opracowane wyniki badań.

Dlaczego warto wziąć udział?

Zakładam, że na co dzień wykorzystujesz CM. Czyli z pewnością doceniasz wiedzę, jaką niosą ze sobą raporty i badania. I to właśnie możliwość zdobycia unikalnej wiedzy jest największym benefitem badania. Dowiesz się m.in. jaki procent budżetów marketingowych jest inwestowany w CM, jakie są prognozy w horyzoncie do 2020 roku, jakie mierniki stosuje branża do walidacji działań. I wiele innych, bardzo interesujących danych, które z pewnością przydadzą Ci się w kontekście zaprojektowania strategii, która zdystansuje Twoją konkurencję.

Bonus

A na koniec drobny upominek od Stowarzyszenia w postaci zwiększenia widoczności Twojej marki. 🙂 Dla tych organizacji, które wyślą ankiety, zostanie przygotowane miejsce na dedykowanym landingu w serwisie SCMP.  Znajdzie się tam opis badania, jego wyniki oraz logotypy tych organizacji, które wzięły udział, oznaczone jako Partnerzy badania. Strona będzie na bieżąco aktualizowana i promowana w SM.

I jak? Znajdziesz chwilę na wypełnienie ankiety?

Adres, na który można przesłać deklarację uczestnictwa:

biuro@contentmarketingpolska.pl

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies