Czym jest Content Marketing?

Content marketing to strategia budowy relacji z Twoim odbiorcą. Dzięki tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści, poznasz potrzeby klienta, zdobędziesz jego zaufanie, by na końcu zaproponować mu produkt lub usługę, która rozwiąże problem.

Poznaj przykładowe narzędzia contentowe, które wykorzystujemy w naszych strategiach:

Dlaczego warto?

Dopasowana strategia content marketingowa pozwala realizować kilka Twoich celów biznesowych. Jednocześnie.

  • Sprzedaż: konwersje i jakościowe leady
    Strategię contentową, zawierającą plan dystrybucyjny, przygotowujemy pod cel marki i charakterystykę odbiorców. Dzięki temu użytkownicy otrzymują poszukiwaną wiedzę i w konsekwencji chętniej wykonują oczekiwane akcje – kupują, zapisują się na newsletter, dzielą się treściami itp. Słowem – content marketing sprzedaje.
  • Budowanie wizerunku eksperta
    Artykuły eksperckie, poradniki, webinary, podcasty – te i wiele innych narzędzi wykorzystujemy, by sprawić, że marki są postrzegane jako eksperci w swoich dziedzinach, wzbudzając zaufanie odbiorcy. Przekazując wartościową wiedzę, przywiązujemy konsumenta do marki, by na następnych etapach działań przekonwertować go w Twojego klienta. 


    Zobacz, jak nasze artykuły eksperckie zwiększyły sprzedaż w Hekko
  • Widoczność w wyszukiwarkach
    Nasze strategie contentowe realizowane są w synergii z zaplanowanymi jednocześnie działaniami SEO. Łączymy wiedzę i doświadczenie w content marketingu i optymalizacji, tworząc treści, które polubi i czytelnik, i Google. Dzięki temu nasi Klienci zajmują wysokie pozycje w wyszukiwarkach i stają się znacznie bardziej rozpoznawalni wśród odbiorców.

    Sprawdź, jak zrobiliśmy to dla Castoramy
  • Wzrost świadomości marki i długotrwała relacja z klientem
    Siłą content marketingu jest to, że skupia się na potrzebach odbiorców, a nie na produkcie czy usłudze. Dzięki publikacji odpowiednio przygotowanych treści, dużo łatwiej zdobędziesz ich zainteresowanie, zaskarbisz przychylność, a tym samym nawiążesz dłuższą relację. W ten sposób to Twoja marka, a nie konkurencji, przyjdzie im na myśl jako pierwsza, gdy będą gotowi do zakupu.
Jak zaangażowaliśmy odbiorców, budując serwis contentowy wykorzystujący nowe technologie?

Jak wygląda tworzenie i wdrożenie strategii?

U kogo sprawdzi się content marketing?

U każdego! Niezależnie od branży, celów, budżetu, możesz wdrożyć działania contentowe i na tym zyskać.

Zobacz wybrane branże, dla których budowaliśmy i wdrażaliśmy strategie.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies