Jak pomagamy sklepom internetowym w sprzedaży?

Już ponad połowa Polaków robi zakupy przez internet, a wartość rynku e-commerce w Polsce to kilkadziesiąt miliardów złotych. Liczba sklepów internetowych wciąż rośnie, a to dla ich właścicieli znak, że muszą znaleźć skuteczny sposób na wyróżnienie się i przyciągnięcie klientów. Ale rozwiązanie już istnieje; my je znamy i z powodzeniem wdrażamy u Klientów. To synergia content marketingu i SEO.

Tak zbudowana strategia dla e-commerce jest szczególnie skuteczna w przypadku e-sklepów z dużą konkurencją i popularnym, łatwo dostępnym asortymentem.

Zobacz, jakie narzędzia wykorzystujemy w budowaniu konkurencyjności e-sklepów:

 

Dlaczego warto?

Budowa i contentowa zawartość sklepu internetowego mają ogromne znaczenie. Wzorcem są odpowiednio dopasowane do docelowego klienta, zoptymalizowane pod kątem SEO opisy produktów, artykuły i grafiki. Przyciągną one użytkownika na Twoją stronę, ale i zachęcą do zakupu właśnie u Ciebie.

  • Widoczność asortymentu w wyszukiwarkach
    Unikalny, tworzony zgodnie ze strategią SEO content sklepu internetowego, pozytywnie wpływa na jego pozycję w wyszukiwarkach. Możesz dzięki temu prześcignąć inne sklepy na cenne frazy! Dowód? Sprawdź, jak Castorama, dzięki naszej strategii, przeskoczyła konkurencję w Google!
  • Obecność tam, gdzie potencjalni klienci
    Optymalna strategia contentowa dla sklepu internetowego powinna przewidywać publikacje dopasowane do każdego etapu ścieżki zakupowej konsumenta. Dzięki temu może on trafić na interesujący go Twój materiał niezależnie od tego, czy dopiero szuka informacji na temat produktu, czy rozważa już jego zakup.
  • Budowanie świadomości i wizerunku eksperta
    70% konsumentów czuje się mocniej związanych z marką w wyniku jej działań content marketingowych. Dlaczego by tego nie wykorzystać do budowania wizerunku specjalisty w swojej branży? Służą temu przede wszystkim artykuły eksperckie, poradniki, tutoriale, webinary itp. Przekazując w ten sposób wartościową wiedzę na temat sprzedawanego asortymentu, zdobywasz zaufanie i lojalność nowych klientów.

    Zobacz, jak nasze artykuły eksperckie zwiększyły sprzedaż w Hekko
  • Najtrwalszy efekt
    Połączenie działań SEO oraz tworzenie właściwego contentu, daje przede wszystkim trwałe efekty. Raz przygotowane materiały, czy to tekstowe, czy wizualne, cały czas pracują na wzmocnienie pozycji w wyszukiwarkach, pozwalają użytkownikom poznać asortyment sklepu i pomagają przekonać ich do zakupu.
  • Jeszcze Cię nie przekonaliśmy?
    Cały czas (przy odpowiedniej strategii, środkach i odrobinie cierpliwości) masz możliwość wyróżnienia się - nie tylko w wynikach Google, ale i świadomości klientów. Bo, jak przeanalizowaliśmy, nadal dużo sklepów (nawet tych dużych i znanych) jest słabo zoptymalizowana pod kątem SEO, a działania contentowe traktują pobieżnie. Więc pora zadbać o SEO oraz content marketing we własnym sklepie i być przed konkurencją!
Zobacz, czy popełniasz błędy, obniżające widoczność Twoich produktów w Google

Co jeszcze jest istotne w strategii dla e-commerce?

Z jakimi branżami współpracowaliśmy?

Doświadczenie – być może brzmi to jak truizm. Ale mieliśmy przyjemność pracować ze sklepami z wielu różnych branż. To dało nam kolejne kompetencje i wiedzę na temat potrzeb i zachowań konsumentów. A to z kolei sprawia, że nasze kolejne strategie są jeszcze bardziej celne i przynoszą efekty jeszcze szybciej!

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies