W piątek odbył się w Oku Miasta na katowickim Rondzie pierwszy polski festiwal SEO. Na Facebooku do wydarzenia zapisało się ponad 250 osób i tyle też przyszło. Nie mogło więc też zabraknąć ekipy z Qantum. Powiem Wam, że branża SEO wcale nie jest taka mała, bo naprawdę w pewnym momencie było aż tłoczno (w dobrym znaczeniu tego słowa).
Zaczęło się punktualnie o 17 i nie wiem, do której trwało, bo wiecie, After Party na Mariackiej… W tym czasie usłyszeliśmy 10 prelekcji po 15-20 minut. I muszę przyznać, że nawet te kilkanaście minut wystarczyło, żeby dowiedzieć się kilku ciekawych informacji. To nie miejsce, by opisywać je wszystkie po kolei, bo będziecie mogli obejrzeć prezentacje (mają być w tym tygodniu na Silesia SEM). Ogólnie poziom był całkiem niezły, taki, który dopasował się zarówno do newbie w naszej branży, jak i tych bardziej zaawansowanych.
Co cztery prezentacje odbywały się przerwy, podczas których można było podsykutować czy rozwinąć myśli na temat wypowiedzi. Można też był poznać się wreszcie osobiście z wieloma osobami z naszej branży.
Po prelekcjach nadszedł czas na rozdanie nagród za konkurs SEO 2013. Powiem Wam chłopaki i dziewczyny – kawał dobrej roboty, gratuluję. Zwłaszcza koleżance po fachu. Jedyne, co mi się w tym czasie bardzo nie spodobało, to to, że połowa osób po ostatniej prelekcji po prostu wstała i wyszła. Wiecie, szanujmy się. Mogliście poczekać te 5 minut.
A potem impreza przeniosła się na Mariacką, więc pewnie dla wielu było dużo bardziej efektywnie, niż podczas samych prezentacji – w końcu w kuluarach można się dowiedzieć najwięcej.
A Wy byliście? Co sądzicie o tego typu imprezach?
Co sądzę o tego typu imprezach, hmm… odpowiem tak – czekam na drugą edycję 😉