nowa-koncepcja-seo

Od dawna już wiadomo, że content marketingu nie wolno utożsamiać ze słabymi tekstami po złotówce za 1000 znaków. Teraz specjaliści SEO starają się, by działania pod ogólną nazwą „SEO” były realizowane na wielu płaszczyznach i niosły ze sobą coś więcej niż tradycyjne formy pozycjonowania.

Ma temu służyć między innymi projekt Nowa Koncepcja SEO realizowany przez WhitePress, którego partnerem jest blog Qantum.

Cieszymy się, że zostaliśmy docenieni przez WhitePress i możemy wziąć udział w niezwykle ważnym działaniu, zmieniającym wizerunek branży i de facto kreującym najnowszą generację działań SEO.  „Nowa Koncepcja SEO” to program edukacyjny, skierowany zarówno do agencji, do podmiotów indywidualnych, jak i do ich klientów. Jego główne założenia to:

– promocja SEO jako usługi opartej o transparentność rozliczeń,

– promocja koncepcji, żeby w trosce o jakość, SEO nie kończyło się na optymalizacji strony i linkowaniu, żeby było łączone z analizą danych, UX, Content Marketingiem, działaniami ePR i remarketingiem.

Na rynku nadal często realizowane są tanie usługi dla nieświadomych klientów, skupione na doraźnych wynikach i obarczone wysokim ryzykiem otrzymania kary od Google’a. Zdecydowanie należy w świadomości branżowej zastąpić je bezpieczną, długofalową strategią o charakterze inwestycyjnym.

„W dobie algorytmów wyszukiwarek maksymalnie nastawionych na zadowolenie użytkowników, prowadzenie działań SEO skupiających się na zdobywaniu dużej ilości słabych odnośników w pewnym momencie przestaje być wystarczające, niesie ze sobą ograniczone profity i duże ryzyko” – wyjaśnia SEO Manager z Qantum, Łukasz Trześniewski.

„Dodatkowo coraz większą rolę w temacie budowania i zwiększania widoczności witryn odgrywają sami użytkownicy oraz generowane przez nich czynniki behawioralne, bez których trudno jest utrzymać dobrą widoczność w wynikach wyszukiwania przez dłuższy czas.

Łączenie działań SEO z Content Marketingiem oraz troska o nieustanne podnoszenie poziomu zadowolenia użytkowników pozwala na znaczne poszerzenie zasięgu marki/witryny poprzez zwiększenie świadomości i zaangażowania. Pomaga też tworzyć nowe nisze, których wzrostowe trendy przynoszą kolejne okazje warte uwzględnienia w procesie optymalizacji pod wyszukiwarki.

Pozytywnym efektem budowania marki na innych witrynach oraz prowadzenia działań w zakresie marketingu treści, jest przede wszystkim dywersyfikacja źródeł ruchu oraz wsparcie procesu naturalnego pozycjonowania. Działania te również wpływają na stopień konwersji i podnoszą zaufanie wśród potencjalnych klientów.”

Oznacza to, że nowa koncepcja SEO wyżej niż pozycje w wyszukiwarkach ceni sobie pozyskanie organicznego ruchu pochodzącego od czytelników świadomych marki, którzy następnie wykonują działanie celowe. Firma oferująca usługi SEO nie powinna koncentrować się wyłącznie na optymalizacji strony i pozyskiwaniu linków, ale ma wzbogacić swój wachlarz usług np. o efektywne wykorzystanie już wytworzonych treści, co będzie też bardziej opłacalne dla klienta. Wdrożenie nowych koncepcji prowadzi do zwiększenia elastyczności w stosowanych modelach rozliczeń (ryczałtowe, w oparciu o realizację celów, w oparciu o ROI, mieszane).

Realizacja projektu „Nowa Koncepcja SEO” oznacza serię fachowych publikacji, które będą się ukazywały w kolejnych miesiącach – do których śledzenia serdecznie zachęcamy. A Wy jak widzicie rynek SEO w 2016 r.?

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies