Na półkę dumy i chwały w naszej agencji (gdzie już stoją nagrody z takich branżowych konkursów jak Szpalty Roku czy Blog Firmowy Roku) trafiły właśnie kolejne. A właściwie to aż 5. Za jednym zamachem! Polerujemy właśnie ramy na nowe dyplomy – z Piór Roku 2016.

O konkursie

Pióra_RokuPióra Roku organizowane są od 2012 roku przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych przykładów wysokiej jakości content marketingu. W jury zasiadają praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży. W tegorocznej edycji konkurs rozstrzygany był w następujących kategoriach:

 

 

1. Publikacja dla pracowników: artykuły o ludziach w firmach, o firmie/produkcie/usłudze oraz relacje z firmowych eventów;
2. Publikacja dla klientów: artykuły o firmie oraz wspierające markę;
3. Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu.

Prace oceniane były pod kątem realizacji celu, poprawności językowej, formy przekazu, sposobu uchwycenia tematu i wartości dla odbiorcy. Walczyliśmy o uznanie w oczach kilkuosobowego składu jury, w którym zasiedli:

  • Jacek Wasilewski – scenarzysta filmów dokumentalnych i kampanii społecznych, zajmuje się retoryką medialną i skutecznością przekazu medialnego oraz kulturowymi wzorami korzystania z mediów
  • Jakub Ciastoń – były korespondent i dziennikarz sportowy, obecnie redaktor naczelny portalu Redbull.pl, gdzie odpowiada za content
  • Artur Jabłoński – szkoleniowiec, autor znanego bloga o marketingu i komunikacji
  • Marcin Małecki – były dziennikarz motoryzacyjny, współzałożyciel i redaktor naczelny magazynów NowyMarketing i MamStartup
  • Rafał Mietelski – Business Development Director at Vice Media, były pracownik czołowych agencji reklamowych, od 12 lat związany z branżą reklamową i mediową
  • Artur Roguski – product manager w serwisie FAKT24.PL należącym do Ringier Axel Springer Polska, autor bloga whysosocial.pl
  • Emilia Skiba – koordynatorka działań grupy Loesje Polska i członkini zarządu Loesje International; prowadzi warsztaty kreatywnego pisania

Kto z nas i czym zasłużył na Pióro Roku?

Pióra Roku 2016 laureaci

Zdobyliśmy nagrody w kategoriach odzwierciedlających naszą codzienna pracę: publikacja dla klientów i publikacja promująca lub edukująca o content marketingu. Szczególnie ważne jest dla nas docenienie naszego wkładu w edukację o content marketingu.
Cieszymy się z dwóch Złotych Piór, Srebrnego i dwóch Brązowych. Przedstawiamy naszych Laureatów i zachęcamy do przeczytania nagrodzonych artykułów!

Publikacja na temat content marketingu:

 

bw_marianna1b Marianna Chade (Złote Pióro) za artykuł Trudne sprawy, czyli jak CM może czynić dobro w służbie NGO

Techniczka fotografii o ambicjach dziennikarskich, kształciła się na wydziale filologicznym UWr. Obecnie copywriterka z dwuletnim stażem. Swoją przygodę z branżą zaczęła w czasach, gdy na Facebooku nie było jeszcze wszystkich; animowała i tworzyła społeczności, będąc zawziętym samoukiem. Z zamiłowania fitoterapeutka, aktywistka, kucharka i miłośniczka zwykłego życia.

 

 

 

beata2Beata Ulrych (Brązowe Pióro) za artykuł Estymacja wyników kampanii content marketingowej? Pokazujemy, jak to zrobić!

Z wykształcenia prawnik, ukończyła też menedżerskie studia zarządzania i kurs public relations. Marketing Manager w Qantum. Związana również z branżą prawniczą – jest specjalistą marketingu prawniczego. Interesuje się user experience, projektuje strony www, tworzy na nie treści i doradza, jak budować markę osobistą. Kolekcjonuje wszelkie publikacje (im starsze tym lepsze), dotyczące savoir-vivre’u i dress code’u.

 

 

Publikacja dla klientów: Marka

 

dom13Dominik Olszewski (Złote Pióro) za artykuł Szpachlowanie i gładzenie ścian – krok po kroku (artykuł powstał dla Castorama Polska)

Z wykształcenia dziennikarz sportowy i muzyczny, od kilku lat mistrz copywritingu w Qantum. Tworzy treści dla takich marek jak: Castorama, RTV Euro AGD, Allegro czy Ibum. Potrafi eksperckim okiem spojrzeć na podłączenie pralki, aplikacje na telefon i wybór trampek. Jeden z nielicznych, którzy doszli do końca internetu. Poza marketingiem, DJ i spiker, a także amatorski piłkarz.

 

 

 

Izabela Hudziec - copywriter w QantumIzabela Hudziec (Srebrne Pióro) za artykuł Kto jest królem contentu i dlaczego LEGO, kolego?

Od ponad 2 lat copywriter w Qantum. Z wykształcenia polonistka i logopedka –studiowała na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Swoją wiedzę wykorzystuje w praktyce, pracując także jako terapeuta z dziećmi. Chętnie pisze teksty specjalistyczne dla branży parentingowej. Współpracowała przy tworzeniu contentu dla takich marek jak Ibum, Zalando, Red Bull, Castorama i Oponeo.

 

 

 

Ola Mojka - copywriter w QantumAleksandra Mojka (Brązowe Pióro) za artykuł Quiz w służbie content marketingu

Od dwóch lat copywriter w Qantum. Ukończyła Filologię Klasyczną i Kulturę Śródziemnomorską na Uniwersytecie Wrocławskim. W wolnych chwilach rozwiązuje quizy, czyta książki i podróżuje. Od przygnębiającej rzeczywistości woli niezwykły świat baśni, mitów i legend, ale często też śledzi koty w sieci i w realu.

 

 

 

 

Wszystkim Laureatom (których znajdziesz na stronie konkursu) serdecznie gratulujemy!

Za rok też podniesiemy rękawice!

Zobacz również

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close