Na półkę dumy i chwały w naszej agencji (gdzie już stoją nagrody z takich branżowych konkursów jak Szpalty Roku czy Blog Firmowy Roku) trafiły właśnie kolejne. A właściwie to aż 5. Za jednym zamachem! Polerujemy właśnie ramy na nowe dyplomy – z Piór Roku 2016.

O konkursie

Pióra_RokuPióra Roku organizowane są od 2012 roku przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych przykładów wysokiej jakości content marketingu. W jury zasiadają praktycy z wieloletnim doświadczeniem w branży. W tegorocznej edycji konkurs rozstrzygany był w następujących kategoriach:

 

 

1. Publikacja dla pracowników: artykuły o ludziach w firmach, o firmie/produkcie/usłudze oraz relacje z firmowych eventów;
2. Publikacja dla klientów: artykuły o firmie oraz wspierające markę;
3. Publikacja promująca lub edukująca o content marketingu.

Prace oceniane były pod kątem realizacji celu, poprawności językowej, formy przekazu, sposobu uchwycenia tematu i wartości dla odbiorcy. Walczyliśmy o uznanie w oczach kilkuosobowego składu jury, w którym zasiedli:

  • Jacek Wasilewski – scenarzysta filmów dokumentalnych i kampanii społecznych, zajmuje się retoryką medialną i skutecznością przekazu medialnego oraz kulturowymi wzorami korzystania z mediów
  • Jakub Ciastoń – były korespondent i dziennikarz sportowy, obecnie redaktor naczelny portalu Redbull.pl, gdzie odpowiada za content
  • Artur Jabłoński – szkoleniowiec, autor znanego bloga o marketingu i komunikacji
  • Marcin Małecki – były dziennikarz motoryzacyjny, współzałożyciel i redaktor naczelny magazynów NowyMarketing i MamStartup
  • Rafał Mietelski – Business Development Director at Vice Media, były pracownik czołowych agencji reklamowych, od 12 lat związany z branżą reklamową i mediową
  • Artur Roguski – product manager w serwisie FAKT24.PL należącym do Ringier Axel Springer Polska, autor bloga whysosocial.pl
  • Emilia Skiba – koordynatorka działań grupy Loesje Polska i członkini zarządu Loesje International; prowadzi warsztaty kreatywnego pisania

Kto z nas i czym zasłużył na Pióro Roku?

Pióra Roku 2016 laureaci

Zdobyliśmy nagrody w kategoriach odzwierciedlających naszą codzienna pracę: publikacja dla klientów i publikacja promująca lub edukująca o content marketingu. Szczególnie ważne jest dla nas docenienie naszego wkładu w edukację o content marketingu.
Cieszymy się z dwóch Złotych Piór, Srebrnego i dwóch Brązowych. Przedstawiamy naszych Laureatów i zachęcamy do przeczytania nagrodzonych artykułów!

Publikacja na temat content marketingu:

 

bw_marianna1b Marianna Chade (Złote Pióro) za artykuł Trudne sprawy, czyli jak CM może czynić dobro w służbie NGO

Techniczka fotografii o ambicjach dziennikarskich, kształciła się na wydziale filologicznym UWr. Obecnie copywriterka z dwuletnim stażem. Swoją przygodę z branżą zaczęła w czasach, gdy na Facebooku nie było jeszcze wszystkich; animowała i tworzyła społeczności, będąc zawziętym samoukiem. Z zamiłowania fitoterapeutka, aktywistka, kucharka i miłośniczka zwykłego życia.

 

 

 

beata2Beata Ulrych (Brązowe Pióro) za artykuł Estymacja wyników kampanii content marketingowej? Pokazujemy, jak to zrobić!

Z wykształcenia prawnik, ukończyła też menedżerskie studia zarządzania i kurs public relations. Marketing Manager w Qantum. Związana również z branżą prawniczą – jest specjalistą marketingu prawniczego. Interesuje się user experience, projektuje strony www, tworzy na nie treści i doradza, jak budować markę osobistą. Kolekcjonuje wszelkie publikacje (im starsze tym lepsze), dotyczące savoir-vivre’u i dress code’u.

 

 

Publikacja dla klientów: Marka

 

dom13Dominik Olszewski (Złote Pióro) za artykuł Szpachlowanie i gładzenie ścian – krok po kroku (artykuł powstał dla Castorama Polska)

Z wykształcenia dziennikarz sportowy i muzyczny, od kilku lat mistrz copywritingu w Qantum. Tworzy treści dla takich marek jak: Castorama, RTV Euro AGD, Allegro czy Ibum. Potrafi eksperckim okiem spojrzeć na podłączenie pralki, aplikacje na telefon i wybór trampek. Jeden z nielicznych, którzy doszli do końca internetu. Poza marketingiem, DJ i spiker, a także amatorski piłkarz.

 

 

 

Izabela Hudziec - copywriter w QantumIzabela Hudziec (Srebrne Pióro) za artykuł Kto jest królem contentu i dlaczego LEGO, kolego?

Od ponad 2 lat copywriter w Qantum. Z wykształcenia polonistka i logopedka –studiowała na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Swoją wiedzę wykorzystuje w praktyce, pracując także jako terapeuta z dziećmi. Chętnie pisze teksty specjalistyczne dla branży parentingowej. Współpracowała przy tworzeniu contentu dla takich marek jak Ibum, Zalando, Red Bull, Castorama i Oponeo.

 

 

 

Ola Mojka - copywriter w QantumAleksandra Mojka (Brązowe Pióro) za artykuł Quiz w służbie content marketingu

Od dwóch lat copywriter w Qantum. Ukończyła Filologię Klasyczną i Kulturę Śródziemnomorską na Uniwersytecie Wrocławskim. W wolnych chwilach rozwiązuje quizy, czyta książki i podróżuje. Od przygnębiającej rzeczywistości woli niezwykły świat baśni, mitów i legend, ale często też śledzi koty w sieci i w realu.

 

 

 

 

Wszystkim Laureatom (których znajdziesz na stronie konkursu) serdecznie gratulujemy!

Za rok też podniesiemy rękawice!

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies