Opisy kategorii

Opisy kategorii są w Twoim sklepie internetowym jak drogowskazy – informują konsumenta o tym, gdzie znajduje się aktualnie, dokąd przejdzie po kliknięciu w dany link oraz przekazują najważniejsze dane na temat grup produktów wybranych kategorii. Są więc swoistymi drogowskazami dla konsumenta odwiedzającego Twoją stronę.

Ułatw klientowi dokonanie zakupu

Dobrze zaprojektowany eCommerce to taki, w którym klient nie musi klikać nieskończoną ilość razy, żeby wreszcie trafić tam, gdzie chce. Żeby zatem uprościć proces zakupowy i ułatwić konsumentowi odnalezienie produktów, których szuka, należy dokładnie opisać kategorie.

Ale nie tylko!

Choć funkcja nawigacyjna jest z punktu widzenia użyteczności strony bardzo istotna, to opisy kategorii przynoszą też inne korzyści. Przede wszystkim pomagają budować widoczność na frazy z tak zwanego „długiego ogona”, co wpływa na globalną widoczność witryny oraz precyzyjniej określa zawartość poszczególnych kategorii. Dobrze napisane stanowią unikalną treść, co dla robotów indeksujących Google jest jednym z ważniejszych sygnałów rankingowych (na podstawie których następnie określa się kolejność wyników na dane zapytanie).

 

Podstrony z kategoriami są ważniejsze od wszystkich innych stron w sklepie internetowym i to one powinny pojawiać się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania. To Twoje najważniejsze landing pages i muszą oferować nie tylko najlepszy User Experience, ale też najlepszy content.

Joost de Valk, CEO w Yoast

 

Dla naszych klientów napisaliśmy już ponad 20 000 opisów kategorii. Nasze treści można znaleźć na stronach takich marek, jak Castorama, Euro RTV AGD, Zalando czy Tagomago.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies