Opisy kategorii

Opisy kategorii są w Twoim sklepie internetowym jak drogowskazy – informują konsumenta o tym, gdzie znajduje się aktualnie, dokąd przejdzie po kliknięciu w dany link oraz przekazują najważniejsze dane na temat grup produktów wybranych kategorii. Są więc swoistymi drogowskazami dla konsumenta odwiedzającego Twoją stronę.

Ułatw klientowi dokonanie zakupu

Dobrze zaprojektowany eCommerce to taki, w którym klient nie musi klikać nieskończoną ilość razy, żeby wreszcie trafić tam, gdzie chce. Żeby zatem uprościć proces zakupowy i ułatwić konsumentowi odnalezienie produktów, których szuka, należy dokładnie opisać kategorie.

Ale nie tylko!

Choć funkcja nawigacyjna jest z punktu widzenia użyteczności strony bardzo istotna, to opisy kategorii przynoszą też inne korzyści. Przede wszystkim pomagają budować widoczność na frazy z tak zwanego „długiego ogona”, co wpływa na globalną widoczność witryny oraz precyzyjniej określa zawartość poszczególnych kategorii. Dobrze napisane stanowią unikalną treść, co dla robotów indeksujących Google jest jednym z ważniejszych sygnałów rankingowych (na podstawie których następnie określa się kolejność wyników na dane zapytanie).

Opisy kategorii w liczbach:

 

Podstrony z kategoriami są ważniejsze od wszystkich innych stron w sklepie internetowym i to one powinny pojawiać się jako pierwsze w wynikach wyszukiwania. To Twoje najważniejsze landing pages i muszą oferować nie tylko najlepszy User Experience, ale też najlepszy content.

Joost de Valk, CEO w Yoast

 

Dla naszych klientów napisaliśmy już ponad 20 000 opisów kategorii. Nasze treści można znaleźć na stronach takich marek, jak Castorama, Euro RTV AGD, Zalando czy Tagomago.

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies