cs-opisyproduktow2

Opisy produktów i kategorii

Podanie samej specyfikacji produktu w e-sklepie jest niewystarczające. Klienci potrzebują dokładniejszych informacji. Opis produktowy ma być substytutem kontaktu ze sprzedawcą i zastępować wizytę w stacjonarnym sklepie. Zatem zbyt ogólny i powtarzalny nie będzie dawał Ci przewagi w walce o nabywcę.

Opis nie powinien przedstawiać wyłącznie parametrów produktu, ale też wskazywać jego zalety i możliwości użytkowe. Dlatego opisy dla sklepu internetowego tworzymy perswazyjnym językiem korzyści, zachęcającym do  szybszego podjęcia decyzji zakupowej. Oprócz opisów produktów, e-sklepy implementują opisy kategorii asortymentu. Jest to zwięzłe opisanie zawartości kategorii na stronie. Zazwyczaj poprzedza ono listę dostępnych na stronie produktów.

 

KORZYŚCI DLA CIEBIE

  • precyzyjne i wyczerpujące opisy produktów oraz kategorii zachęcą do zakupu
  • Twój e-sklep posiada unikalne opisy, zamiast specyfikacji technicznych (brak duplikacji contentu, co jest niekorzystne pod kątem SEO)
  • zwiększasz widoczność podstron na wybrane słowa kluczowe, związane z asortymentem
  • wzbogacasz stronę o dodatkowe treści
  • pokazujesz, że znasz się na sprzedawanym asortymencie – wzbudzasz zaufanie klienta


Zobacz, jaki content możemy Ci jeszcze zaproponować

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies