cs-opisyproduktow2

Opisy produktów i kategorii

Podanie samej specyfikacji produktu w e-sklepie jest niewystarczające. Klienci potrzebują dokładniejszych informacji. Opis produktowy ma być substytutem kontaktu ze sprzedawcą i zastępować wizytę w stacjonarnym sklepie. Zatem zbyt ogólny i powtarzalny nie będzie dawał Ci przewagi w walce o nabywcę.

Opis nie powinien przedstawiać wyłącznie parametrów produktu, ale też wskazywać jego zalety i możliwości użytkowe. Dlatego opisy dla sklepu internetowego tworzymy perswazyjnym językiem korzyści, zachęcającym do  szybszego podjęcia decyzji zakupowej. Oprócz opisów produktów, e-sklepy implementują opisy kategorii asortymentu. Jest to zwięzłe opisanie zawartości kategorii na stronie. Zazwyczaj poprzedza ono listę dostępnych na stronie produktów.

 

KORZYŚCI DLA CIEBIE

  • precyzyjne i wyczerpujące opisy produktów oraz kategorii zachęcą do zakupu
  • Twój e-sklep posiada unikalne opisy, zamiast specyfikacji technicznych (brak duplikacji contentu, co jest niekorzystne pod kątem SEO)
  • zwiększasz widoczność podstron na wybrane słowa kluczowe, związane z asortymentem
  • wzbogacasz stronę o dodatkowe treści
  • pokazujesz, że znasz się na sprzedawanym asortymencie – wzbudzasz zaufanie klienta

NEWSLETTER

Świeża porcja aktualności

ZAPISZ MNIE!



Zobacz, jaki content możemy Ci jeszcze zaproponować

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close