Opisy produktów i kategorii

cs-opisyproduktow2

Podanie samej specyfikacji produktu w e-sklepie jest niewystarczające. Klienci potrzebują dokładniejszych informacji. Opis produktowy ma być substytutem kontaktu ze sprzedawcą i zastępować wizytę w stacjonarnym sklepie. Zatem zbyt ogólny i powtarzalny nie będzie dawał Ci przewagi w walce o nabywcę.

Opis nie powinien przedstawiać wyłącznie parametrów produktu, ale też wskazywać jego zalety i możliwości użytkowe. Dlatego opisy dla sklepu internetowego tworzymy perswazyjnym językiem korzyści, zachęcającym do  szybszego podjęcia decyzji zakupowej. Oprócz opisów produktów, e-sklepy implementują opisy kategorii asortymentu. Jest to zwięzłe opisanie zawartości kategorii na stronie. Zazwyczaj poprzedza ono listę dostępnych na stronie produktów.

 

KORZYŚCI DLA CIEBIE

  • precyzyjne i wyczerpujące opisy produktów oraz kategorii zachęcą do zakupu
  • Twój e-sklep posiada unikalne opisy, zamiast specyfikacji technicznych (brak duplikacji contentu, co jest niekorzystne pod kątem SEO)
  • zwiększasz widoczność podstron na wybrane słowa kluczowe, związane z asortymentem
  • wzbogacasz stronę o dodatkowe treści
  • pokazujesz, że znasz się na sprzedawanym asortymencie – wzbudzasz zaufanie klienta

 

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies