Opisy produktów

Konsument kupujący produkt przez internet nie ma często możliwości natychmiastowego dopytania o interesujące go szczegóły. Nie może w luźnym tonie porozmawiać ze sprzedawcą twarzą w twarz i rozwiać swoje wątpliwości dotyczące produktu. Co to oznacza dla Ciebie – właściciela eCommerce?

Przekonaj klienta do zakupu w Twoim sklepie

Wszelkie potrzeby Twojego potencjalnego klienta powinien zaspokoić opis produktu – zarówno te, z których zdaje on sobie sprawę, jak i te ukryte, o których jeszcze nie wie. Konsumpcja podstrony sprzedażowej jest substytutem kontaktu ze sprzedawcą. W idealnej sytuacji klient – patrząc na zdjęcie i czytając napisany językiem korzyści opis – podejmie decyzję zakupową bez potrzeby zadawania dodatkowych pytań. Czy jesteś pewien, że potrafisz opisać swoje produkty tak, żeby konsument chciał je kupić?

Opisy produktów mają jeszcze kilka ważnych funkcji – pod warunkiem, że operują właściwymi słowami kluczowymi oraz są unikalne (o czym bardzo często się zapomina, kopiując treści ze stron producentów), działają na widoczność witryny w wyszukiwarkach. Dzięki temu nie tylko strony produktowe, ale cała witryna jest lepiej oceniana przez Google. Ponadto wyczerpujące opisy produktów pozycjonują Twoją markę jako empatycznego, chcącego rozwiązać problemy konsumenta eksperta.

Opisy produktów w liczbach:

W 20% przypadków odrzucenia koszyka zakupowego winny jest zły lub nieistniejący opis produktu.

Dobrze napisane opisy produktów znacznie odciążą Twój dział customer service, ponieważ zniwelują potrzebę wysyłania maili lub dzwonienia po informacje nt. produktów.

Napisaliśmy już ponad 60 000 opisów dla naszych klientów, takich jak: Castorama, Leroy Merlin, Tagomago, Elements.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies