Opisy produktów

Konsument kupujący produkt przez internet nie ma często możliwości natychmiastowego dopytania o interesujące go szczegóły. Nie może w luźnym tonie porozmawiać ze sprzedawcą twarzą w twarz i rozwiać swoje wątpliwości dotyczące produktu. Co to oznacza dla Ciebie – właściciela eCommerce?

Przekonaj klienta do zakupu w Twoim sklepie

Wszelkie potrzeby Twojego potencjalnego klienta powinien zaspokoić opis produktu – zarówno te, z których zdaje on sobie sprawę, jak i te ukryte, o których jeszcze nie wie. Konsumpcja podstrony sprzedażowej jest substytutem kontaktu ze sprzedawcą. W idealnej sytuacji klient – patrząc na zdjęcie i czytając napisany językiem korzyści opis – podejmie decyzję zakupową bez potrzeby zadawania dodatkowych pytań. Czy jesteś pewien, że potrafisz opisać swoje produkty tak, żeby konsument chciał je kupić?

Opisy produktów mają jeszcze kilka ważnych funkcji – pod warunkiem, że operują właściwymi słowami kluczowymi oraz są unikalne (o czym bardzo często się zapomina, kopiując treści ze stron producentów), działają na widoczność witryny w wyszukiwarkach. Dzięki temu nie tylko strony produktowe, ale cała witryna jest lepiej oceniana przez Google. Ponadto wyczerpujące opisy produktów pozycjonują Twoją markę jako empatycznego, chcącego rozwiązać problemy konsumenta eksperta.

Opisy produktów w liczbach:

W 20% przypadków odrzucenia koszyka zakupowego winny jest zły lub nieistniejący opis produktu.

Dobrze napisane opisy produktów znacznie odciążą Twój dział customer service, ponieważ zniwelują potrzebę wysyłania maili lub dzwonienia po informacje nt. produktów.

Napisaliśmy już ponad 60 000 opisów dla naszych klientów, takich jak: Castorama, Leroy Merlin, Tagomago, Elements.

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close