Opisy produktów

Konsument kupujący produkt przez internet nie ma często możliwości natychmiastowego dopytania o interesujące go szczegóły. Nie może w luźnym tonie porozmawiać ze sprzedawcą twarzą w twarz i rozwiać swoje wątpliwości dotyczące produktu. Co to oznacza dla Ciebie – właściciela eCommerce?

Przekonaj klienta do zakupu w Twoim sklepie

Wszelkie potrzeby Twojego potencjalnego klienta powinien zaspokoić opis produktu – zarówno te, z których zdaje on sobie sprawę, jak i te ukryte, o których jeszcze nie wie. Konsumpcja podstrony sprzedażowej jest substytutem kontaktu ze sprzedawcą. W idealnej sytuacji klient – patrząc na zdjęcie i czytając napisany językiem korzyści opis – podejmie decyzję zakupową bez potrzeby zadawania dodatkowych pytań. Czy jesteś pewien, że potrafisz opisać swoje produkty tak, żeby konsument chciał je kupić?

Opisy produktów mają jeszcze kilka ważnych funkcji – pod warunkiem, że operują właściwymi słowami kluczowymi oraz są unikalne (o czym bardzo często się zapomina, kopiując treści ze stron producentów), działają na widoczność witryny w wyszukiwarkach. Dzięki temu nie tylko strony produktowe, ale cała witryna jest lepiej oceniana przez Google. Ponadto wyczerpujące opisy produktów pozycjonują Twoją markę jako empatycznego, chcącego rozwiązać problemy konsumenta eksperta.

Opisy produktów w liczbach:

W 20% przypadków odrzucenia koszyka zakupowego winny jest zły lub nieistniejący opis produktu.

Dobrze napisane opisy produktów znacznie odciążą Twój dział customer service, ponieważ zniwelują potrzebę wysyłania maili lub dzwonienia po informacje nt. produktów.

Napisaliśmy już ponad 60 000 opisów dla naszych klientów, takich jak: Castorama, Leroy Merlin, Tagomago, Elements.

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies