Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Podsumowanie roku 2012 w SEO [INFOGRAFIKA]

04.01.2013

Wiele takich podsumowań już się pojawiło, więc teraz czas i na nasze. Postanowiliśmy przedstawić to, co działo się w świecie SEO w 2012 w formie infografiki. A działo się. To był rok, można by zaryzykować stwierdzenie, najbardziej kontrowersyjny w naszej branży. Zmieniło się bardzo wiele i z tego powodu wiele osób odpuściło sobie zabawy w pozycjonowanie.

A to dopiero początek!

W 2013 będziemy musieli gonić za jakością jeszcze bardziej. I bardzo dobrze!

A co Wy sądzicie o 2012 pod kątem SEO?

9
Dodaj komentarz

avatar
5 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
7 Comment authors
JoannaMagdalena BródMichałWilkLe Jardin Recent comment authors
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Paweł
Gość

Wszystko bardzo fajnie zebrane w jednym miejscu. Ja u siebie też szykuję się publikacji podsumowania, tekst już prawie gotowy 🙂

Le Jardin
Gość

No to znów będzie kilka miesięcy stresu, a najgorsze są zmiany w wakacje bo wtedy wujek G może popsuć wyjazd :/. I jeśli cena SEO wzrośnie to jak to powiedzieć klientowi w czasach kryzysu… Ogólnie te dane są złowieszcze ale pewnie nie będzie tak źle 🙂

Le Jardin
Gość

źle odczytałem ze zmęczenia ;)) myślałem że to zapowiedź wróżki na kolejny rok,a to 2012, ale pewnie też będzie dużo nowych zmian i oczywiście dużo stresu dla wielu soewców 😉 powodzenia w nowym roku dla SEOwców

Wilk
Gość

Ciekawe jak przy tym wszystkim będą sobie radzić firmy SEO, gdy z jednej strony trzeba pracować staranniej, a z drugiej klienci częściej są atakowani przez handlowców różnych firm obiecujących „natychmiastowe cuda”.

Michał
Gość

Jakby nie patrzeć, dość sporo się zmieniło w 2012 pod kątem SEO. Z pewnością pójście na jakość zamiast na ilość linków wyklaruje specjalistów, którzy dobrze znają SEO od osób zajmującym się masowym katalogowaniem, obiecującym cuda specjalistom za dyche.

Wydaje mi się, że sporo firm zrezygnuje z SEO na poczet AdWordsów, które są pewne i w pełni mierzalne. No ale co będzie – się okaże.

Ja tam jestem dobrej myśli 🙂

Joanna
Gość

No jak widać z Waszej infografiki, teraz pozycjonowanie będzie coraz trudniejsze, a więc i coraz droższe.
No nic, miejmy chociaż nadzieję, że większość firm będzie przynajmniej robić to dobrze.

CONTENT SOLUTIONS

WROCŁAW

biuro@adcookie.pl

ADRES:

ul. Ruska 37/38

50-079 Wrocław

Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Przejdź do adCookie

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies