Tomasz Mozyrko, założyciel i CEO

Kiedy blisko 12 lat temu zaczynał biznes z SEO w roli głównej, miał jeden cel: robić dobre, jakościowe SEO. Po nauki udał się na Wyspy, by przekonać się, że to jedyna słuszna droga. Konsekwentnie wdrażana opcja White Hat SEO, opartego o jakościowe linki, zaowocowała 5-letnią współpracą z Leroy Merlin i specjalizacją w obsłudze klientów korporacyjnych: Microsoft, Nokaut, Liberty Direct, Euro RTV AGD, Castorama.

strategie seo
strategie SEO
strategie e-commerce
strategie e-commerce
optymalizacja konwersji
optymalizacja konwersji

Katarzyna Sowicka, COO

COO Content Solutions, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Na szczęście dla innych jej edytorskie natręctwa nie stanowią zagrożenia dla życia, bywając jedynie utrapieniem. Na co dzień zarządza operacyjnie agencją i pracuje z Klientami, pomagając w optymalizacji i maksymalizacji efektów biznesowych. Szczególną uwagą (poza zarządzaniem) darzy strategię, marketing wartości i etykę w biznesie. Z content marketingiem w zażyłych stosunkach, z nadzieją na długi i owocny związek.

strategie contentowe
strategie contentowe
dobór narzędzi contentowych
dobór narzędzi contentowych
optymalizacja efektów
optymalizacja efektów
szkolenia
szkolenia

Wojciech Kaczałek, Content Manager

Absolwent Stosunków Międzynarodowych oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Przez blisko dekadę pracował w branży motoryzacyjnej jako redaktor, organizator eventów i copywriter. Tworzył treści m.in. dla marek takich jak Jeep, Nissan i Volkswagen. Następnie związał się z sektorem IT, pełniąc rolę marketera. W Content Solutions zajmuje się obsługą projektów, kooperacją z redaktorami i współpracownikami zewnętrznymi. Po pracy pisze recenzje dla znajomych, czyta komiksy i śledzi badania nad kosmosem. Jeśli mu na to pozwolicie, zacznie Was męczyć opowieściami o Batmanie, Kubricku, Star Treku i swoich kotach.

realizacja strategii contentowych
realizacja strategii contentowych

Malwina Zator, Content Manager

Absolwentka filologii polskiej o specjalności dziennikarskiej. Z branżą związana od 4 lat – najpierw jako redaktorka, potem content manager. Nagrodzona Srebrnym Piórem 2017 autorka tekstów, która z briefem trzyma sztamę, a z deadline’em jest na „ty”. W Content Solutions odpowiada za zróżnicowany content ekspercki i zarządzanie zespołem redaktorów. Zaprzyjaźniona z branżami: beauty, fashion, FMCG oraz home&garden. Współpracowała z markami: Tagomago, Zalando, Prymat, Maspex, Castorama, ING oraz Santander Bank Polska. Wolny czas „marnuje” na wyprawy w góry, amatorskie bieganie i zdobywanie kolejnych umiejętności w gotowaniu. Miłośniczka designu rodem z PRL-u z wbudowanym radarem na #vintage.

realizacja strategii contentowych
realizacja strategii contentowych

Natalia Nowaczyk, Content Manager

Podobno potrafi napisać tekst na każdy temat, tak by zaciekawić, rozbawić i wzruszyć. A jednak o sobie, nie bez przyczyny, pisze zwykle mało i krótko. Skromna a jednocześnie towarzyska – swój każdy wolny czas poświęca na pogaduszki z wydawcami oraz influencerami, z którymi, jak mawiają na mieście, ma poprawne, wręcz życzliwe stosunki. Nic dziwnego, że systematycznie umawia się z nimi na popołudniową dystrybucję, podczas której wzajemnie się inspirują. Lubi przeglądać nowe kanały dystrybucji i tworzyć strategie, dłubać w narzędziach, posłuchać sensownych webinarów – uczyć się lubi, by potem uczyć innych. Nie ma ulubionej działki w CM, choć ciągle zmaga się z SEO i dystrybucją, do których czuje największą miętę.

dystrybucja treści
dystrybucja treści
influencerzy i blogerzy
influencerzy i blogerzy
Łukasz Trzesniewski

To jego strategie SEO przynoszą naszym Klientom najlepsze rezultaty! strzałka

Łukasz Trześniewski, SEO Manager

Manager i pasjonat SEO. Praktyk. Niemal w każdej wolnej chwili stara się przeprowadzać liczne testy, których celem jest poznanie zmian zachodzących w algorytmach Google, twierdząc przy tym, że wiedzy nigdy dość. W życiu prywatnym strateg, rycerz, wiking. Lubi grać w gry rpg, oglądać dobre filmy oraz seriale, niezależnie od kategorii tematycznej. Prowadzi również prywatny blog o pozycjonowaniu, na którym dzieli się swoją wiedzą i przemyśleniami oraz pomaga webmasterom w rozwiązywaniu niestandardowych problemów.

strategie seo
strategie SEO
analizy i audyty SEO
analizy i audyty SEO
SEO dla e-commerce
SEO dla e-commerce

Martyna Zagórska, Junior SEO Manager

Z SEO związana od ponad 3 lat. W tym czasie wykonała dziesiątki analiz optymalizacyjnych serwisów internetowych. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów on-site. Najwięcej radości sprawa jej optymalizacja sklepów internetowych i to w nich czuje się najpewniej. Uważa, że techniczne SEO jest punktem wyjścia w przypadku każdej analizowanej witryny. W wolnym czasie zwiedza oraz fotografuje opuszczone miejsca, a także jeździ na rowerze.

audyty optymalizacji SEO
audyty optymalizacji SEO
SEO dla e-commerce
SEO dla e-commerce
wsparcie SEO
wsparcie SEO

Joanna Mikusek, Social Media Manager

W branży od 4 lat. Niezależnie od kategorii klienta, dopasowuje się do marki i wyciąga z niej to, co najlepsze. Pracowała m.in. dla takich marek jak Tymbark, Tagomago, Elements, Sapa Aluminium, Arkana, Ferratum Bank i AdMonkey. Hobbystycznie gadżeciara – nie ma narzędzi lub technologii, których nie zna. Przestrzeń kreatywna to jej konik, dlatego tylko czeka, aż będzie mogła uwolnić swoje twórcze zwierzę. Kiedy tylko nadarzy się okazja, kupuje bilet i leci w nieznane. Snowboard i nurkowanie to rzeczy, które ją napędzają, ale też nie potrafi odmówić sobie kolejnego serialu czy milionowego seansu “Edwarda Nożycorękiego”.

strategie social media
strategie social media
komunikacja
komunikacja

Monika Bagińska-Majewicz, Graphic Designer

Z wykształcenia filolog, z pasji i zawodu projektant graficzny i fotograf, od 7 lat w branży marketingu internetowego. Tworzy content wizualny umiejętnie łącząc w projektach wysoką jakość i estetykę z oczekiwaniami i wytycznymi identyfikacji klientów najróżniejszych branż. Na swoim koncie ma 3 autorskie wystawy fotografii, liczne sesje wizerunkowe, w tym sesję polskiego MasterChefa, sesje produktowe dla marek, w tym sesje dedykowane dla firmy Electrolux. W dziedzinie grafiki pochwalić może się projektem CI dla Content Solutions, projektem brand heros dla marki Iglotex, licznymi realizacjami e-booków, infografik publikowanych w serwisach typu newsweek.pl, rp.pl, elle.pl dla marek takich jak NN Investment, Ibum, Toyota czy L’Oréal.

grafika
grafika
fotografia
fotografia
content design
content design

EKIPA CONTENT SOLUTIONS (najczęściej) PO GODZINACH.
To zobaczysz tylko na naszym Instagramie!

To jesteśmy my.
Ale najważniejszy jesteś TY i TWÓJ biznes.
Opowiedz nam o nim, a my podpowiemy, jak możesz go rozwijać.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies