Content Solutions, czyli kto?

 

Dzień dobry! Miło Cię widzieć 🙂 Pewnie szukasz informacji, z kim masz w tej chwili do czynienia. Świetnie trafiłeś – tu znajdziesz odpowiedzi na pytania, które mogą Ci krążyć po głowie. Ad rem!

Content Solutions tworzą ludzie – to fundament kompetencji, kreatywności i pracowitości. Indywidualiści o bardzo odmiennych zainteresowaniach, co stanowi wartość dodaną proponowanego przez nas content marketingu. Różnorodność doświadczeń i umiejętności daje Ci gwarancję, że w odpowiedzi na brief, uzyskasz rzetelne, holistyczne i skuteczne rozwiązanie problemu.

 

Tomasz Mozyrko, Founder&CEO


Kiedy blisko 10 lat temu zaczynał biznes z SEO w roli głównej, miał jeden cel: robić dobre, jakościowe SEO. Po nauki udał się na Wyspy, by przekonać się, że to jedyna słuszna droga. Konsekwentnie wdrażana opcja White Hat SEO, opartego o jakościowe linki, zaowocowała 5-letnią współpracą z Leroy Merlin i specjalizacją w obsłudze klientów korporacyjnych: Microsoft, Nokaut, Libery Direct, Euro RTV AGD, Castorama. Po pracy mól książkowy, gracz, pasjonat motoryzacji oraz szybkiej i bezpiecznej jazdy. Lubi pościgać się na torze i docenić smak kolejnego dania na kulinarnej mapie Wrocławia i Polski.

linkedin mail

 

Katarzyna Sowicka, COO

katarzyna-sowicka2

COO Content Solutions, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Na szczęście dla innych jej edytorskie natręctwa nie stanowią zagrożenia dla życia, bywając jedynie utrapieniem. Na co dzień zarządza operacyjnie agencją i pracuje z Klientami, pomagając w optymalizacji i maksymalizacji efektów biznesowych. Szczególną uwagą (poza zarządzaniem) darzy strategię, marketing wartości i etykę w biznesie. Z content marketingiem w zażyłych stosunkach, z nadzieją na długi i owocny związek.

linkedin mail

Marcin Polanowicz, CCO

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, ze specjalizacją PR i branding, z branżą marketingową związany od 6 lat. Zaczynał jako copywriter, następnie pełnił rolę content managera i accounta, obecnie zajmuje stanowisko Chief Content Officera w Content Solutions. Wyznawca spójnych, wielokanałowych strategii, łączących różne, wzajemnie uzupełniające się rodzaje contentu. Laureat Złotego Pióra w konkursie Pióra Roku 2016, współtworzył też strategie komunikacyjne dwukrotnie zdobywające srebrną nagrodę w konkursie Power of Content Marketing (w latach 2016 i 2017).

linkedin mail

Dominik Olszewski, Content Manager

Dominik Olszewski Content Manager Content Solutions

Absolwent dziennikarstwa sportowego i muzycznego. W Content Solutions przeszedł drogę od copywritera do managera. Obecnie odpowiedzialny za sprawowanie pieczy nad projektami od strony organizacyjnej, troszczenie się o ekipę redaktorów i dobre stosunki ze współpracownikami zewnętrznymi, choć do jego działek należą także: rozbawianie i harmonogram gier w ping-ponga. Laureat Złotego Pióra 2016 i Srebrnego Pióra 2017, współodpowiedzialny za zdobycie Srebrnej Szpalty 2016. Legendarny wiralowiec i zdobywca Wykopu. Po pracy też manager – amatorskiego klubu piłkarskiego, król osiedla na orliku, fan dobrego basu, dresów w miejscu pracy, Stevena Seagala i zabawnych komentarzy na Facebooku.

linkedin mail

Natalia Nowaczyk, Project Manager

natalia3

Podobno potrafi napisać tekst na każdy temat, tak by zaciekawić, rozbawić i wzruszyć. A jednak o sobie, nie bez przyczyny, pisze zwykle mało i krótko. Skromna a jednocześnie towarzyska – swój każdy wolny czas poświęca na pogaduszki z wydawcami oraz influencerami, z którymi, jak mawiają na mieście, ma poprawne, wręcz życzliwe stosunki. Nic dziwnego, że systematycznie umawia się z nimi na popołudniową dystrybucję, podczas której wzajemnie się inspirują. Lubi przeglądać nowe kanały dystrybucji i tworzyć strategie, dłubać w narzędziach, posłuchać sensownych webinarów – uczyć się lubi, by potem uczyć innych. Nie ma ulubionej działki w CM, choć ciągle zmaga się z SEO i dystrybucją, do których czuje największą miętę.

linkedin mail

Malwina Zator, Junior Content Manager

Malwina Zator Junior Content Manager

Absolwentka filologii polskiej, która nie chciała zostać nauczycielką. Jej poczynania w Content Solutions można podsumować tak: „od przedszkola do Opola”. Zaczynała jako copywriter, stając na głowie, by internet pokochał produkty, takich brandów, jak Tagomago, Prymat, Zalando czy Castorama. Stylistyczną akrobatykę opanowała do perfekcji – zdobyła Srebrne Pióro 2017. Od roku po drugiej stronie mocy – organizuje działania dla dużego e-commerce’a z branży beauty i skwapliwie uprawia poletko, które jej powierzono. Wolny czas „marnuje” na wyprawy w góry, amatorskie bieganie i zdobywanie kolejnych skilli w gotowaniu.

linkedin mail

 

Łukasz Trześniewski, SEO Manager

lukasz-trzesniewski

Manager i pasjonat SEO. Praktyk. Niemal w każdej wolnej chwili stara się przeprowadzać liczne testy, których celem jest poznanie zmian zachodzących w algorytmach Google, twierdząc przy tym, że wiedzy nigdy dość. W życiu prywatnym strateg, rycerz, wiking. Lubi grać w gry rpg, oglądać dobre filmy oraz seriale, niezależnie od kategorii tematycznej. Prowadzi również prywatny blog o pozycjonowaniu, na którym dzieli się swoją wiedzą i przemyśleniami oraz pomaga webmasterom w rozwiązywaniu niestandardowych problemów.

linkedin mail

 

Martyna Zagórska, Junior SEO Manager

Z SEO związana od ponad 3 lat. W tym czasie wykonała dziesiątki analiz optymalizacyjnych serwisów internetowych. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów on-site. Najwięcej radości sprawa jej optymalizacja sklepów internetowych i to w nich czuje się najpewniej. Uważa, że techniczne SEO jest punktem wyjścia w przypadku każdej analizowanej witryny. W wolnym czasie zwiedza oraz fotografuje opuszczone miejsca, a także jeździ na rowerze.

linkedin mail

 

Wojciech Nekanda Trepka, Video Manager


Bez aparatu nie rusza się z domu – jak mówi – „nigdy nie wiesz, kiedy będzie ten Bressonowski decydujący moment”. Gdy nie robi zdjęć ani nie kręci kolejnego filmu, ogląda tutoriale, czyta testy i opinie lub spędza czas z przyjaciółmi. Od kilku lat prowadzi blog poświęcony fotografii ulicznej, która według niego pełni ważną rolę społeczną i dokumentalną. Chętnie dzieli się wiedzą, zaraża nowymi pomysłami i namawia do eksperymentów. W domu superbohater, mistrz śrubokręta i kombinerek, nie widzi problemów, li tylko rozwiązania.

linkedin mail

 

Beata Ulrych, Marketing Manager

beata-ulrych2

Zarządza projektem dla jednego z kluczowych klientów z branży e-commerce, dbając o realizację strategii SEO, komunikację w mediach społecznościowych i doradzając w zakresie UX. Ma niepohamowaną chęć zdobywania wiedzy z różnych dziedzin – jeśli bierze urlop, to tylko po to, by pojechać na kolejne szkolenie lub je poprowadzić. Swoje prawnicze wykształcenie i zainteresowania łączy z marketingiem – prowadzi wizerunekprawnika.pl, doradza kancelariom i projektuje dla nich strony internetowe.
Nałogowo kupuje książki, na przeczytanie których nieustannie próbuje znaleźć czas. Toleruje w ludziach różne przywary, poza chamstwem i głupotą. Nadużywa przecinków, kocha kosmetyki, relaksuje się przy „starym dobrym rocku”, nigdy nie odmówi wyjścia na sushi.

linkedin mail

 

Joanna Mikusek, Social Media Manager

W branży od 3 lat. Niezależnie od kategorii klienta, dopasowuje się do marki i wyciąga z niej to, co najlepsze. Pracowała m.in. dla takich marek jak Tymbark, Tagomago, Elements, Sapa Aluminium, Arkana, Ferratum Bank i AdMonkey. Hobbystycznie gadżeciara – nie ma narzędzi lub technologii, których nie zna. Przestrzeń kreatywna to jej konik, dlatego tylko czeka, aż będzie mogła uwolnić swoje twórcze zwierzę. Kiedy tylko nadarzy się okazja, kupuje bilet i leci w nieznane. Snowboard i nurkowanie to rzeczy, które ją napędzają, ale też nie potrafi odmówić sobie kolejnego serialu czy milionowego seansu “Edwarda Nożycorękiego”.

linkedin mail

Monika Bagińska-Majewicz, Graphic Designer

monika-baginska-majewicz

Z wykształcenia filolog, z pasji i zawodu projektant graficzny i fotograf, od 7 lat w branży marketingu internetowego. Tworzy content wizualny umiejętnie łącząc w projektach wysoką jakość i estetykę z oczekiwaniami i wytycznymi identyfikacji klientów najróżniejszych branż. Na swoim koncie ma 3 autorskie wystawy fotografii, liczne sesje wizerunkowe, w tym sesję  polskiego MasterChefa, sesje produktowe dla marek, w tym sesje dedykowane dla firmy Electrolux. W dziedzinie grafiki pochwalić może się projektem CI dla Content Solutions, projektem brand heros dla marki Iglotex, licznymi realizacjami e-booków, infografik publikowanych w serwisach typu newsweek.pl, rp.pl, elle.pl dla marek takich jak NN Investment, Ibum, Toyota czy L’Oréal.

linkedin mail

 

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies