Content Solutions, czyli kto?

 

Dzień dobry! Miło Cię widzieć 🙂 Pewnie szukasz informacji, z kim masz w tej chwili do czynienia. Świetnie trafiłeś – tu znajdziesz odpowiedzi na pytania, które mogą Ci krążyć po głowie. Ad rem!

Content Solutions tworzą ludzie – to fundament kompetencji, kreatywności i pracowitości. Indywidualiści o bardzo odmiennych zainteresowaniach, co stanowi wartość dodaną proponowanego przez nas content marketingu. Różnorodność doświadczeń i umiejętności daje Ci gwarancję, że w odpowiedzi na brief, uzyskasz rzetelne, holistyczne i skuteczne rozwiązanie problemu.

 

Tomasz Mozyrko, Founder&CEO


Kiedy blisko 10 lat temu zaczynał biznes z SEO w roli głównej, miał jeden cel: robić dobre, jakościowe SEO. Po nauki udał się na Wyspy, by przekonać się, że to jedyna słuszna droga. Konsekwentnie wdrażana opcja White Hat SEO, opartego o jakościowe linki, zaowocowała 5-letnią współpracą z Leroy Merlin i specjalizacją w obsłudze klientów korporacyjnych: Microsoft, Nokaut, Libery Direct, Euro RTV AGD, Castorama. Po pracy mól książkowy, gracz, pasjonat motoryzacji oraz szybkiej i bezpiecznej jazdy. Lubi pościgać się na torze i docenić smak kolejnego dania na kulinarnej mapie Wrocławia i Polski.

linkedin mail

 

Katarzyna Sowicka, COO

katarzyna-sowicka2

COO Content Solutions, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Na szczęście dla innych jej edytorskie natręctwa nie stanowią zagrożenia dla życia, bywając jedynie utrapieniem. Na co dzień zarządza operacyjnie agencją i pracuje z Klientami, pomagając w optymalizacji i maksymalizacji efektów biznesowych. Szczególną uwagą (poza zarządzaniem) darzy strategię, marketing wartości i etykę w biznesie. Z content marketingiem w zażyłych stosunkach, z nadzieją na długi i owocny związek.

linkedin mail

 

Michał Gąsior, CMO

Kilkanaście lat doświadczenia w marketingu online po stronie globalnych, sieciowych agencji reklamowych w Polsce, Katarze i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Laureat branżowych nagród zarówno za kreację jak i strategię obecności marek w przestrzeni digitalowej. Wieloletni konsultant wielu firm z zakresu działań w social media i nowych technologii w Polsce, Rosji, USA i na Bliskim Wschodzie. Doświadczony product owner i szef marketingu kilku uznanych aplikacji mobilnych.

linkedin mail

 

Marcin Polanowicz, Content Manager

Oprócz zadań związanych z zarządzaniem działem contentowym, pełni też rolę accounta. Natomiast po godzinach lubi wcielić się w skórę copywritera, realizując własne projekty oraz współpracując przy innych. Nienawidzi zimy, choć jest to okres, w którym pielęgnuje swoje wewnętrzne dziecko i nadrabia zaległości, które narobił sobie jako namiętny czytelnik, zapalony gracz i miłośnik seriali. Wiosną i latem uzależniony od zapachu spalin i ciepła bijącego z rozgrzanego silnika, warczącego przy każdym rozkręceniu manetki. Wraz z nadejściem ciepłych dni wyprowadza się z bieżni, by znów biegiem przemierzać okoliczne parki, laski, wały i wszystkie inne ścieżki biegowe.

linkedin mail

Natalia Nowaczyk, Senior Content Specialist

natalia3

Podobno potrafi napisać tekst na każdy temat, tak by zaciekawić, rozbawić i wzruszyć. A jednak o sobie, nie bez przyczyny, pisze zwykle mało i krótko. Skromna a jednocześnie towarzyska – swój każdy wolny czas poświęca na pogaduszki z wydawcami oraz influencerami, z którymi, jak mawiają na mieście, ma poprawne, wręcz życzliwe stosunki. Nic dziwnego, że systematycznie umawia się z nimi na popołudniową dystrybucję, podczas której wzajemnie się inspirują. Lubi przeglądać nowe kanały dystrybucji i tworzyć strategie, dłubać w narzędziach, posłuchać sensownych webinarów – uczyć się lubi, by potem uczyć innych. Nie ma ulubionej działki w CM, choć ciągle zmaga się z SEO i dystrybucją, do których czuje największą miętę.

linkedin mail

Zespół redaktorski

copywriterzy2

Bez nich nawet najlepiej skrojona content marketingowa strategia spaliłaby na panewce. Dociekliwi, bezpardonowi, wszechstronni wojownicy słowa. Za źle postawiony przecinek admonicja, za ‘ortografa’ solidny paternoster bez prawa do obrony. Nie biorą jeńców – w obronie kreatywnego konceptu gotowi na wszystko. W poszukiwaniu potencjałów fraz, zapędzają się w najdalsze zakątki sieci. Analiza semantyczna nie ma dla nich tajemnic, dlatego czasem trudno za nimi nadążyć. Łagodni jak baranki w separacji od klawiatury i ekranu. Wielbiciele wspólnych posiłków i liderzy zakładowych rozgrywek w ping-ponga. Niektórych z nich możecie bliżej poznać, czytając naszego bloga.

 

Łukasz Trześniewski, SEO Manager

lukasz-trzesniewski

Manager i pasjonat SEO. Praktyk. Niemal w każdej wolnej chwili stara się przeprowadzać liczne testy, których celem jest poznanie zmian zachodzących w algorytmach Google, twierdząc przy tym, że wiedzy nigdy dość. W życiu prywatnym strateg, rycerz, wiking. Lubi grać w gry rpg, oglądać dobre filmy oraz seriale, niezależnie od kategorii tematycznej. Prowadzi również prywatny blog o pozycjonowaniu, na którym dzieli się swoją wiedzą i przemyśleniami oraz pomaga webmasterom w rozwiązywaniu niestandardowych problemów.

linkedin mail

 

Łukasz Rajzer, Project Manager

Uwielbia kreować, inspirować i zarządzać. Swoje umiejętności marketingowe zdobywał m.in. w kategoriach, w których stawki za kliknięcie są najwyższe – ubezpieczeniach, produktach bankowych i chwilówkach. W porównywarce ubezpieczeń rankomat.pl zarządzał ponad 30-osobowym zespołem marketingowym, z którym realizował także nowe, autorskie projekty serwisów internetowych. Tworząc strategie dla projektów mierzy najwyżej, jak to możliwe. Pasje zawodowe przeplata miłością do sportów i obcowania z naturą.

linkedin mail

 

Wojciech Nekanda Trepka, Video Manager


Bez aparatu nie rusza się z domu – jak mówi – „nigdy nie wiesz, kiedy będzie ten Bressonowski decydujący moment”. Gdy nie robi zdjęć ani nie kręci kolejnego filmu, ogląda tutoriale, czyta testy i opinie lub spędza czas z przyjaciółmi. Od kilku lat prowadzi blog poświęcony fotografii ulicznej, która według niego pełni ważną rolę społeczną i dokumentalną. Chętnie dzieli się wiedzą, zaraża nowymi pomysłami i namawia do eksperymentów. W domu superbohater, mistrz śrubokręta i kombinerek, nie widzi problemów, li tylko rozwiązania.

linkedin mail

 

Beata Ulrych, Marketing Manager

beata-ulrych2

Zarządza projektem dla jednego z kluczowych klientów z branży e-commerce, dbając o realizację strategii SEO, komunikację w mediach społecznościowych i doradzając w zakresie UX. Ma niepohamowaną chęć zdobywania wiedzy z różnych dziedzin – jeśli bierze urlop, to tylko po to, by pojechać na kolejne szkolenie lub je poprowadzić. Swoje prawnicze wykształcenie i zainteresowania łączy z marketingiem – prowadzi wizerunekprawnika.pl, doradza kancelariom i projektuje dla nich strony internetowe.
Nałogowo kupuje książki, na przeczytanie których nieustannie próbuje znaleźć czas. Toleruje w ludziach różne przywary, poza chamstwem i głupotą. Nadużywa przecinków, kocha kosmetyki, relaksuje się przy „starym dobrym rocku”, nigdy nie odmówi wyjścia na sushi.

linkedin mail

 

Monika Bagińska-Majewicz, Graphic Designer

monika-baginska-majewicz

Mona, Monka. Jej ulubiony portal społecznościowy to Instagram. Trudno się dziwić, bo od robienia zdjęć uzależniona jest od dawna. W ekipie Content Solutions odpowiedzialna za foto i grafikę, czyli „visualną” część działań. Nie wyprze się miłości do Wrocławia i pomidorówek. Nie wyobraża sobie pracy bez muzyki, w której z każdego gatunku znajdzie coś dla siebie. Chociaż wiadomo… Queen is the king!

linkedin mail

 

Joanna Mikusek, Social Media Manager

Socialowy guru. W branży od 3 lat. Niezależnie od kategorii klienta, dopasowuje się do marki i wyciąga z niej to, co najlepsze. Pracowała m.in. dla takich marek jak Tymbark, Tagomago, Elements, Sapa Aluminium, Arkana, Ferratum Bank i AdMonkey. Hobbystycznie gadżeciara – nie ma narzędzi lub technologii, których nie zna. Przestrzeń kreatywna to jej konik, dlatego tylko czeka, aż będzie mogła uwolnić swoje twórcze zwierzę. Kiedy tylko nadarzy się okazja, kupuje bilet i leci w nieznane. Snowboard i nurkowanie to rzeczy, które ją napędzają, ale też nie potrafi odmówić sobie kolejnego serialu czy milionowego seansu “Edwarda Nożycorękiego”.

linkedin mail

 

 

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close