Kiedy blisko 12 lat temu zaczynał biznes z SEO w roli głównej, miał jeden cel: robić dobre, jakościowe SEO. Po nauki udał się na Wyspy, by przekonać się, że to jedyna słuszna droga. Konsekwentnie wdrażana opcja White Hat SEO, opartego o jakościowe linki, zaowocowała 5-letnią współpracą z Leroy Merlin i specjalizacją w obsłudze klientów korporacyjnych: Microsoft, Nokaut, Liberty Direct, Euro RTV AGD, Castorama.
COO Content Solutions, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Edytor z wykształcenia, marketer z zamiłowania i wyboru. Na szczęście dla innych jej edytorskie natręctwa nie stanowią zagrożenia dla życia, bywając jedynie utrapieniem. Na co dzień zarządza operacyjnie agencją i pracuje z Klientami, pomagając w optymalizacji i maksymalizacji efektów biznesowych. Szczególną uwagą (poza zarządzaniem) darzy strategię, marketing wartości i etykę w biznesie. Z content marketingiem w zażyłych stosunkach, z nadzieją na długi i owocny związek.
Absolwent Stosunków Międzynarodowych oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Przez blisko dekadę pracował w branży motoryzacyjnej jako redaktor, organizator eventów i copywriter. Tworzył treści m.in. dla marek takich jak Jeep, Nissan i Volkswagen. Następnie związał się z sektorem IT, pełniąc rolę marketera. W Content Solutions zajmuje się obsługą projektów, kooperacją z redaktorami i współpracownikami zewnętrznymi. Po pracy pisze recenzje dla znajomych, czyta komiksy i śledzi badania nad kosmosem. Jeśli mu na to pozwolicie, zacznie Was męczyć opowieściami o Batmanie, Kubricku, Star Treku i swoich kotach.
Absolwentka filologii polskiej o specjalności dziennikarskiej. Z branżą związana od 4 lat – najpierw jako redaktorka, potem content manager. Nagrodzona Srebrnym Piórem 2017 autorka tekstów, która z briefem trzyma sztamę, a z deadline’em jest na „ty”. W Content Solutions odpowiada za zróżnicowany content ekspercki i zarządzanie zespołem redaktorów. Zaprzyjaźniona z branżami: beauty, fashion, FMCG oraz home&garden. Współpracowała z markami: Tagomago, Zalando, Prymat, Maspex, Castorama, ING oraz Santander Bank Polska. Wolny czas „marnuje” na wyprawy w góry, amatorskie bieganie i zdobywanie kolejnych umiejętności w gotowaniu. Miłośniczka designu rodem z PRL-u z wbudowanym radarem na #vintage.
Podobno potrafi napisać tekst na każdy temat, tak by zaciekawić, rozbawić i wzruszyć. A jednak o sobie, nie bez przyczyny, pisze zwykle mało i krótko. Skromna a jednocześnie towarzyska – swój każdy wolny czas poświęca na pogaduszki z wydawcami oraz influencerami, z którymi, jak mawiają na mieście, ma poprawne, wręcz życzliwe stosunki. Nic dziwnego, że systematycznie umawia się z nimi na popołudniową dystrybucję, podczas której wzajemnie się inspirują. Lubi przeglądać nowe kanały dystrybucji i tworzyć strategie, dłubać w narzędziach, posłuchać sensownych webinarów – uczyć się lubi, by potem uczyć innych. Nie ma ulubionej działki w CM, choć ciągle zmaga się z SEO i dystrybucją, do których czuje największą miętę.
To jego strategie SEO
przynoszą naszym Klientom
najlepsze rezultaty!
Manager i pasjonat SEO. Praktyk. Niemal w każdej wolnej chwili stara się przeprowadzać liczne testy, których celem jest poznanie zmian zachodzących w algorytmach Google, twierdząc przy tym, że wiedzy nigdy dość. W życiu prywatnym strateg, rycerz, wiking. Lubi grać w gry rpg, oglądać dobre filmy oraz seriale, niezależnie od kategorii tematycznej. Prowadzi również prywatny blog o pozycjonowaniu, na którym dzieli się swoją wiedzą i przemyśleniami oraz pomaga webmasterom w rozwiązywaniu niestandardowych problemów.
Z SEO związana od ponad 3 lat. W tym czasie wykonała dziesiątki analiz optymalizacyjnych serwisów internetowych. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów on-site. Najwięcej radości sprawa jej optymalizacja sklepów internetowych i to w nich czuje się najpewniej. Uważa, że techniczne SEO jest punktem wyjścia w przypadku każdej analizowanej witryny. W wolnym czasie zwiedza oraz fotografuje opuszczone miejsca, a także jeździ na rowerze.
W branży od 4 lat. Niezależnie od kategorii klienta, dopasowuje się do marki i wyciąga z niej to, co najlepsze. Pracowała m.in. dla takich marek jak Tymbark, Tagomago, Elements, Sapa Aluminium, Arkana, Ferratum Bank i AdMonkey. Hobbystycznie gadżeciara – nie ma narzędzi lub technologii, których nie zna. Przestrzeń kreatywna to jej konik, dlatego tylko czeka, aż będzie mogła uwolnić swoje twórcze zwierzę. Kiedy tylko nadarzy się okazja, kupuje bilet i leci w nieznane. Snowboard i nurkowanie to rzeczy, które ją napędzają, ale też nie potrafi odmówić sobie kolejnego serialu czy milionowego seansu “Edwarda Nożycorękiego”.
Z wykształcenia filolog, z pasji i zawodu projektant graficzny i fotograf, od 7 lat w branży marketingu internetowego. Tworzy content wizualny umiejętnie łącząc w projektach wysoką jakość i estetykę z oczekiwaniami i wytycznymi identyfikacji klientów najróżniejszych branż. Na swoim koncie ma 3 autorskie wystawy fotografii, liczne sesje wizerunkowe, w tym sesję polskiego MasterChefa, sesje produktowe dla marek, w tym sesje dedykowane dla firmy Electrolux. W dziedzinie grafiki pochwalić może się projektem CI dla Content Solutions, projektem brand heros dla marki Iglotex, licznymi realizacjami e-booków, infografik publikowanych w serwisach typu newsweek.pl, rp.pl, elle.pl dla marek takich jak NN Investment, Ibum, Toyota czy L’Oréal.
CONTENT SOLUTIONS
WROCŁAW
ADRES:
ul. Ruska 37/38
50-079 Wrocław
Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.
o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb