Analiza widoczności

Czy wiesz, na jakie słowa kluczowe jest widoczna Twoja strona? A może chciałbyś się dowiedzieć, w którym miesiącu Twoja witryna ma największy potencjał ruchu z wyszukiwarki? Badanie pozycji serwisu – obecne oraz w nawiązaniu historycznym, jest bardzo ważne. Pozwala zauważyć pewne zależności, które mogą wystąpić bezpośrednio po określonych akcjach promocyjnych, zmianach na stronie, czy u konkurencji.

Analiza widoczności to okazja do tego, by dowiedzieć się, które witryny z Twojej branży cieszą się największą widocznością w organicznych wynikach wyszukiwania. Raport, który przygotowujemy, składa się z kilku elementów: analizy widoczności badanej strony oraz analizy konkurencji.

W ten sposób wyselekcjonujesz frazy najbardziej opłacalne biznesowo. Zestawiając dane z raportami Google Analytics, możesz uzyskać zamierzone cele kampanii, którą aktualnie opracowujesz.

untitled-2

 

Przegląd obecnej sytuacji

Daje to wartościową wiedzę o tym, na które słowa kluczowe rankuje Twoja witryna i dlaczego oraz jak poszerzyć swoje dotychczasowe działania, by zakres słów kluczowych będących w TOP 3 i TOP 10 był większy. Dowiesz się też, czy i jakie błędy popełniasz, nie wykorzystując potencjału poszczególnych grup słów kluczowych.

 

Analiza konkurencji

Jest najlepszym sposobem na odnalezienie szans/zagrożeń oraz okazji do poszerzenia widoczności witryny. Konkurencja może wskazywać te rozwiązania, o których zapomniałeś lub nie wykorzystałeś. Analiza pozwala odnaleźć słowa kluczowe, dla których warto ściągnąć dodatkowy ruch w odniesieniu do wyszczególnionych podstron, a które obecnie rankują niżej niż oczekujesz.

Tak zebrane dane będą szczególnie przydatne w sytuacji, gdy wchodzisz na rynek z nowym produktem lub usługą i chcesz szybko sprawdzić, jakie słowa kluczowe są wspólne dla Twoich konkurentów.

 

Diagnozowanie filtrów algorytmicznych

Czy zauważyłeś w ostatnim czasie znaczny spadek pozycji dla określonych podstron w wynikach wyszukiwania? Jednym z tego powodów mogły być kary algorytmiczne nałożone na Twoją stronę za nienaturalny profil linków lub inne działania uznane za naruszenie zasad Google. W przeprowadzanej analizie wskażemy powody takich zmian, z jednoczesną informacją o możliwościach szybkiego reagowania.

 

Analiza spadków

Spadek pozycji wybranych słów kluczowych może być spowodowany wieloma czynnikami. Niektóre ze spadków mogą wpłynąć bardzo mocno na dochody z Twojej działalności oraz widoczność witryny. Analiza czynników obniżających pozycje na Twoje kluczowe frazy pomoże zminimalizować straty finansowe.

Analiza widoczności to:

  • możliwość szybkiego reagowania na spadki pozycji
  • odpowiedź na kluczowe pytania, dotyczące działań promocyjnych – co zrobiłeś dobrze, a nad czym powinieneś popracować
  • jak inni widzą Twoją witrynę i czy w ogóle ją widzą

Zobacz, jak jeszcze pomożemy Ci w budowaniu widoczności w wyszukiwarkach

 

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies