Linkbuilding

Czynniki rankingowe Google, dzięki którym algorytm nalicza pozycje dla stron internetowych, podzielone są na dwie główne części. Część dotycząca oceny zawartości witryny oraz część odpowiedzialna za ocenę kierujących do niej odnośników zewnętrznych.

Posiadanie nawet idealnie zoptymalizowanej witryny, zawierającej wartościowe dla użytkowników informacje, ale pozbawionej linków przychodzących, jest wykorzystywaniem tylko części potencjału i sygnałów rankingowych.

Pozyskiwanie odnośników zewnętrznych o wysokiej jakości, w obrębie serwisów tematycznych, znacząco poprawia wyniki podczas całego procesu pozycjonowania witryny i pozwala na skuteczne zwiększanie jej widoczności.

Linki zewnętrzne posiadają więcej zalet:

  • Podnoszą wartość treści, do której się odnoszą
  • Stanowią reklamę w serwisie zewnętrznym
  • Generują dodatkowy ruch
  • Są dobrą rekomendacją, zarówna dla użytkowników jak i Google

Sukcesywne pozyskiwanie odnośników umieszczonych w obrębie serwisów zewnętrznych zapewnia dopływ dodatkowych użytkowników oraz ma bardzo duży wpływ na widoczność podstron docelowych oraz całego serwisu.

Linkbuilding w liczbach

 

Dzięki regularnemu prowadzeniu kampanii mających na celu pozyskiwanie linków, widoczność serwisów naszych klientów wzrasta o średnio 40% w porównaniu rok do roku (YOY), podczas gdy klienci niewykorzystujący w strategii linkbuildingu, osiągają nieco niższe wyniki.

Johns: “We’ve heard that this is the 3rd most important factor contributing to results now. Would it be beneficial to us to know what the first two are?”

Lipattsev (SQT in Google): “Yes, I can tell you what they are: content, and links pointing to your site.”

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nasze success story.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies