Linkbuilding

Czynniki rankingowe Google, dzięki którym algorytm nalicza pozycje dla stron internetowych, podzielone są na dwie główne części. Część dotycząca oceny zawartości witryny oraz część odpowiedzialna za ocenę kierujących do niej odnośników zewnętrznych.

Posiadanie nawet idealnie zoptymalizowanej witryny, zawierającej wartościowe dla użytkowników informacje, ale pozbawionej linków przychodzących, jest wykorzystywaniem tylko części potencjału i sygnałów rankingowych.

Pozyskiwanie odnośników zewnętrznych o wysokiej jakości, w obrębie serwisów tematycznych, znacząco poprawia wyniki podczas całego procesu pozycjonowania witryny i pozwala na skuteczne zwiększanie jej widoczności.

Linki zewnętrzne posiadają więcej zalet:

  • Podnoszą wartość treści, do której się odnoszą
  • Stanowią reklamę w serwisie zewnętrznym
  • Generują dodatkowy ruch
  • Są dobrą rekomendacją, zarówna dla użytkowników jak i Google

Sukcesywne pozyskiwanie odnośników umieszczonych w obrębie serwisów zewnętrznych zapewnia dopływ dodatkowych użytkowników oraz ma bardzo duży wpływ na widoczność podstron docelowych oraz całego serwisu.

Linkbuilding w liczbach

 

Dzięki regularnemu prowadzeniu kampanii mających na celu pozyskiwanie linków, widoczność serwisów naszych klientów wzrasta o średnio 40% w porównaniu rok do roku (YOY), podczas gdy klienci niewykorzystujący w strategii linkbuildingu, osiągają nieco niższe wyniki.

Johns: “We’ve heard that this is the 3rd most important factor contributing to results now. Would it be beneficial to us to know what the first two are?”

Lipattsev (SQT in Google): “Yes, I can tell you what they are: content, and links pointing to your site.”

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nasze success story.

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies