Longtail

Pozycjonowanie słów kluczowych długiego ogona (longtail), to nic innego jak ukierunkowywanie sygnałów rankingowych Google na nieco bardziej precyzyjne zapytania wyszukiwane przez użytkowników.

Przykładem słów kluczowych longtail są przede wszystkim nazwy konkretnych produktów, a także i wszelkie związane z nimi informacje, których potencjał rośnie wraz ze świadomością konsumentów.

Do słów długiego ogona możemy więc zaliczać takie frazy jak:

  • Ranking telewizorów led 2018
  • Jak naprawić cieknący zlew
  • LG 55UJ6307 ultra hd opinie
  • Jakie słuchawki do biegania warto kupić

Głównymi cechami tego rodzaju zapytań użytkowników jest bardziej doprecyzowana intencja, złożoność frazy, która składa się z więcej niż trzech wyrazów, charakter frazy czyli np. zadanie logicznego pytania, bądź też poszukiwanie konkretnych informacji na temat danego produktu bądź też firmy.

Dzięki pozycjonowaniu strony albo sklepu internetowego na słowa długiego ogona (longtail) przy niewielkim wkładzie możemy uzyskać bardzo duży ruch dodatkowy, który sprowadzi do serwisu użytkowników znajdujących się na każdym z etapów lejka zakupowego.

Pozycjonowanie longtail w liczbach

 

Słowa kluczowe długiego ogona stanowią aż 70% wszystkich zapytań wpisywanych w wyszukiwarkę Google

Dzięki rozszerzeniu działań o pozycjonowanie longtail, zwiększyliśmy ruch organiczny naszych klientów średnio o 40%

Did you know that 70% of internet searches are for long tail terms and Conversion rates for long tail keywords are 2.5 times higher? These statistics show the importance of understanding this term.

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nasze success story.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies