Strategia SEO

Podstawą działań promujących stronę, bądź sklep internetowy, w celu sprowadzenia doń dodatkowego ruchu pochodzącego z organicznych wyników wyszukiwania Google, jest indywidualnie dobrana strategia SEO.

Przygotowanie strategii pozwala na rozpoznanie mocnych i słabych stron zarówno Twojej witryny jak i konkurentów. Uporządkowanie obecnej zawartości witryny i lepsze wykorzystanie oraz rozpoczęcie nowych działań, ukierunkowanych na pozyskiwanie ruchu z wyników wyszukiwania.

Dobranie odpowiedniej strategii różni się w zależności od witryny, grupy docelowej, a także celów biznesowych klienta, dlatego jej przygotowanie składa się z kilku etapów:

  • Analizy (widoczności, linków, konkurencji, słów kluczowych)
  • Korygowanie słabych aspektów witryny
  • Przygotowanie witryny do wykorzystania szans i okazji (również konkurencji)
  • Nieustanne dostosowanie witryny do wytycznych Google
  • Dobór słów kluczowych i grup tematycznych
  • Sukcesywne wdrażanie harmonogramu publikacji / optymalizacji treści

Dobrze przygotowana strategia SEO pozwala zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze, przynosząc jednocześnie dodatkowy ruch oraz konwersję, która ostatecznie pokrywa jej koszty.

Strategia SEO w liczbach

 

Sumienne i sukcesywne wdrażanie przygotowanych przez Content Solutions strategii SEO, pozwoliło między innymi na uzyskanie:

274 % wzrostu liczby sesji dla ruchu organicznego w serwisie z milionowymi liczbami odwiedzin

Utrzymywanie miesięcznego wzrostu ruchu organicznego rok do roku na średnim poziomie 200% dla serwisu Castorama.pl

Today it’s not about ‘get the traffic’ — it’s about ‘get the targeted and relevant traffic.

 

Adam Audette, Chief Knowledge Officer, RKG

Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz nasze success story.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies