Publikacje zewnętrzne

Swoją marketingową wiedzą dzielimy się nie tylko na blogu, ale też publikując w branżowych mediach. Jesteśmy również współautorami Encyklopedii Marketingu. Przeczytaj, co mamy do powiedzenia.

8 prawd o content marketingu, o których (być może) nie słyszałeś. Case studies.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem, w którym Marcin Polanowicz opowiada o 8 prawdach na temat content marketingu i potwierdza je dobrymi case studies.

Strategia content marketingowa w 6 krokach

Katarzyna Sowicka, nasza COO, udowadnia, że efektywną strategię #content marketingową można stworzyć w kilku prostych krokach. W gratisie dorzucamy do tekstu ściągę graficzną!

Jak wykorzystać content marketing w działaniach employer brandingowych

Jak, dzięki content marketingowi, firmy pozyskują pracowników i budują swoją markę jako pracodawcy? O contencie w służbie employer brandingu na łamach Nowego Marketingu pisze Beata Ulrych, marketing manager w Content Solutions.

Edukacja jest droższa od złota – 5 arabskich lekcji o kulturze organizacji

Michał Gąsior, CMO Content Solutions, dzieli się swoimi lekcjami z Bliskiego Wschodu. Okazuje się, że istnieje tam wiele praktyk, które warto zaszczepić do organizacji polskich spółek i przede wszystkim do naszych codziennych relacji z klientami oraz pracownikami.

To nie są TYLKO zdjęcia – dlaczego content visual jest tak samo ważny, jak content tekstowy

Monika Bagińska-Majewicz, nasz graphic designer, na łamach Nowego Marketingu pisze o tym, jak skutecznie przykuć uwagę odbiorcy.

Twoja firma w serwisach społecznościowych – jak, gdzie i dlaczego

Asia Mikusek, nasz social media manager, dla portalu Nowy Marketing o dotarciu do klientów poprzez social media.

Kontekst, dystrybucja i contextual marketing – jak za 5 lat będzie wyglądać content marketing?

Z czym wiąże się contextual marketing i dlaczego stwierdzenie „content is the king” w dzisiejszych realiach jest już nieprawdziwe? Na łamach NowyMarketing odpowiada nasz content manager, Marcin Polanowicz.

Jak sprawdzić raport z działań agencji – dobre i złe praktyki

Nasz zasłużony SEO Manager, Łukasz Trześniewski, na Nowym Marketingu pisze o tym, co powinien zawierać raport dla klienta oraz jak klient powinien sprawdzić jego rzetelność.

No bullshit with content marketing – 8 mitów, o których (być może) nie miałeś pojęcia

Nasza COO, Katarzyna Sowicka, słusznie pastwi się nad powtarzanymi często bzdurami na temat content marketingu. Sprawdź, czy jesteś podatny na bullshit i zweryfikuj swoje wyobrażenie na temat marketingu treści!

polanowicz-nowy-marketingContent marketer a copywriter – czym się różnią
|| publikacja dla portalu SprawnyMarketing.pl

Tym artykułem, w konkursie Pióra Roku 2015,  zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii publikacji edukujących o content marketingu. Marcin Polanowicz pisze o zadaniach content managera i copywritera oraz ich współpracy. Omawia też pożądane w tych zawodach umiejętności i kompetencje.

student-849825_1280Long-form, czym jest, dlaczego warto go stosować oraz najlepsze przykłady
|| WhitePress

TL;DT czyli too long, didn’t read. Ale czy zawsze tak jest? Jakie korzyści przynosi publikowanie long-formów? Jak zachęcić do ich czytania? Podpowiadamy w naszym artykule.  A jeszcze więcej wskazówek, dotyczących tworzenia długich formatów znajdziesz tutaj.

 

 

football-1331838_12807 rzeczy, których o marketingu uczą największe drużyny sportowe
|| Marketing przy kawie

Drużyny sportowe też mają swoje zespoły od marketingu. Jak zapracować na komercyjny sukces klubu? Marcin Polanowicz mówi o 7 podstawowych praktykach, wdrażanych w marketingu sportowym.

 

san-siro-1940307_1280Krótka historia marketingu sportowego
|| Nowy Marketing

Czy marketing sportowy opiera się głównie na sponsoringu? Jak Nike zaczęło współpracę reklamową z Michaelem Jordanem? Co Qatar Airways mają wspólnego z klubem FC Barcelona? O tym w kolejnym artykule Marcina Polanowicza – oczywiście ze sportem w tle.

 

 

social-media-1795578_1280Jak być FIT w social media?
|| Nowy Marketing

O modzie na fit, która nadal trwa. A social media są tym miejscem, w którym widać to najlepiej.

 

 

 

5782_530_0_1_d5678c6759__zrzut-ekranu-2015-05-13-o-15-51-33Wcześniej Frugo, niedawno Secret Service, teraz EB – jak stare marki radzą sobie w świecie nowych mediów?
|| Nowy Marketing

W ostatnich latach na rynek powróciło sporo marek – chociażby EB czy Frugo. Obecni 30- i 40-latkowie na pewno mają do nich spory sentyment. Jak tę nostalgię wykorzystują marketingowcy?

 

eyJ3Ijo1NTAsImgiOjMxMCwieDEiOjEsIngyIjo1NTEsInkxIjowLCJ5MiI6MzEwfQ==Czy Monet piłby Grolscha? – czyli jak współczesna reklama czerpie ze sztuki klasycznej
|| Nowy Marketing

Monika Bagińska – Majewicz, nasza graficzka, zastanawia się, czy Monet piłby Grolscha 🙂 A to wszystko za sprawą coraz liczniejszych kampanii, które inspirowane są dziełami sztuki. Ile znasz przeróbek (na potrzeby reklamy) Mona Lisy? Która firma wykorzystała autoportret Van Gogha?  Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.

instagram-1474231_1280Zrób zdjęcie, dodaj hasztag… Jak polskie marki wykorzystują potencjał Instagrama
|| Marketing przy kawie

Jakie hashtagi są najpopularniejsze? Które branże wiodą prym?  O tym w krótkiej analizie polskiej części Instagrama.

 

 

eyJ4MSI6MCwieDIiOjEwMjQsInkxIjoxMjEsInkyIjo2OTcsInciOjEwMjQsImgiOjU3Nn0=

Jak Pepsi „podpepsiła” Mikołaja Coca-Coli, czyli wojny dużych brandów
|| Nowy Marketing

Audi z BMW, McDonald’s z KFC, Coca Cola z Pepsi – duże brandy od dawna ze sobą walczą. Ku naszej uciesze – bo niektóre reklamy porównawcze są naprawdę świetne i zabawne. Monika Bagińska – Majewicz przygotowała zestawienie tych najciekawszych.

 

woodstockLech, Play i Shaggy największymi gwiazdami na 21. Przystanku Woodstock? – czyli jak marki promowały się na festiwalu
|| Nowy Marketing

Na Woodstocku mieliśmy własną wysłanniczkę. Monika sprawdziła, jak marki sponsorujące festiwal, promowały się podczas wydarzenia i jakie atrakcje przygotowali dla uczestników.

 

wyszukiwarka GoogleZa co kochamy wujka Google’a?
|| Nowy Marketing

Google jest najczęściej wybieraną wyszukiwarką. Zadomowił się nawet w naszym języku – bo przecież googlujemy informacje w sieci. Właściwie Google daje użytkownikom wiele powodów, by go lubić. W artykule wymieniliśmy kilka z nich.

 

tennis-1671852_1280Przepis na kryzys? Zatrudnij ambasadora!
|| Nowy Marketing

Firma Nike chyba nie ma szczęścia do swoich ambasadorów. Wielu z nich prędzej czy później, przez różne skandale, przestało cieszyć się uznaniem. Inne brandy też często stawiały na nieodpowiedniego człowieka. Jakie są najbardziej znane kryzysy związane z ambasadorami marek ze świata sportu?

 

darth-vader-1282288_1280Gwiezdne wojny i… reklamy
|| Nowy Marketing

Przy okazji każdej kolejnej premiery z serii Gwiezdnych Wojen, świat marketingu zaczyna toczyć zaciętą walkę o to, kto przygotuje najlepszą real-time marketingową kreację. W tym czasie trudno znaleźć większy brand, który nawet w najbardziej subtelny sposób nie odniesie się do gwiezdnej sagi. Sprawdź nasz przegląd najciekawszych kampanii.

student-849825_1280Jaka jest społeczność Wykopu i JoeMonstera?
|| Nowy Marketing

Wykop i JoeMonster – te portale są znane niemal każdemu bywalcowi internetu i na pewno każdemu, kto miał do czynienia z dystrybucją contentu. Natalia Gawrońska-Kuntić tym razem bierze pod lupę użytkowników serwisów. Jakie grupy ludzi przyciągają zamieszczane tam treści?

 

social-349554_1280Jak social media wpływają na relacje międzyludzkie?
|| Nowy Marketing

Trochę psychologii – czyli jak obecność w sieci wpływa na relacje międzyludzkie. Sprawdź też, czy już cierpisz na FOMO.

 

Największe sukcesy, porażki i najważniejsze trendy w social media w latach 2010-2015 (część 4)
|| Nowy Marketing

Natalia Gawrońska w gronie specjalistów, którzy typują najważniejsze wydarzenia, trendy, sukcesy i porażki w historii social media.

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close