Publikacje zewnętrzne

Swoją marketingową wiedzą dzielimy się nie tylko na blogu, ale też publikując w branżowych mediach. Jesteśmy również współautorami Encyklopedii Marketingu. Przeczytaj, co mamy do powiedzenia.

8 prawd o content marketingu, o których (być może) nie słyszałeś. Case studies.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem, w którym Marcin Polanowicz opowiada o 8 prawdach na temat content marketingu i potwierdza je dobrymi case studies.

Strategia content marketingowa w 6 krokach

Katarzyna Sowicka, nasza COO, udowadnia, że efektywną strategię #content marketingową można stworzyć w kilku prostych krokach. W gratisie dorzucamy do tekstu ściągę graficzną!

Jak wykorzystać content marketing w działaniach employer brandingowych

Jak, dzięki content marketingowi, firmy pozyskują pracowników i budują swoją markę jako pracodawcy? O contencie w służbie employer brandingu na łamach Nowego Marketingu pisze Beata Ulrych, marketing manager w Content Solutions.

Edukacja jest droższa od złota – 5 arabskich lekcji o kulturze organizacji

Michał Gąsior, CMO Content Solutions, dzieli się swoimi lekcjami z Bliskiego Wschodu. Okazuje się, że istnieje tam wiele praktyk, które warto zaszczepić do organizacji polskich spółek i przede wszystkim do naszych codziennych relacji z klientami oraz pracownikami.

To nie są TYLKO zdjęcia – dlaczego content visual jest tak samo ważny, jak content tekstowy

Monika Bagińska-Majewicz, nasz graphic designer, na łamach Nowego Marketingu pisze o tym, jak skutecznie przykuć uwagę odbiorcy.

Twoja firma w serwisach społecznościowych – jak, gdzie i dlaczego

Asia Mikusek, nasz social media manager, dla portalu Nowy Marketing o dotarciu do klientów poprzez social media.

Kontekst, dystrybucja i contextual marketing – jak za 5 lat będzie wyglądać content marketing?

Z czym wiąże się contextual marketing i dlaczego stwierdzenie „content is the king” w dzisiejszych realiach jest już nieprawdziwe? Na łamach NowyMarketing odpowiada nasz content manager, Marcin Polanowicz.

Jak sprawdzić raport z działań agencji – dobre i złe praktyki

Nasz zasłużony SEO Manager, Łukasz Trześniewski, na Nowym Marketingu pisze o tym, co powinien zawierać raport dla klienta oraz jak klient powinien sprawdzić jego rzetelność.

No bullshit with content marketing – 8 mitów, o których (być może) nie miałeś pojęcia

Nasza COO, Katarzyna Sowicka, słusznie pastwi się nad powtarzanymi często bzdurami na temat content marketingu. Sprawdź, czy jesteś podatny na bullshit i zweryfikuj swoje wyobrażenie na temat marketingu treści!

polanowicz-nowy-marketingContent marketer a copywriter – czym się różnią
|| publikacja dla portalu SprawnyMarketing.pl

Tym artykułem, w konkursie Pióra Roku 2015,  zajęliśmy pierwsze miejsce w kategorii publikacji edukujących o content marketingu. Marcin Polanowicz pisze o zadaniach content managera i copywritera oraz ich współpracy. Omawia też pożądane w tych zawodach umiejętności i kompetencje.

student-849825_1280Long-form, czym jest, dlaczego warto go stosować oraz najlepsze przykłady
|| WhitePress

TL;DT czyli too long, didn’t read. Ale czy zawsze tak jest? Jakie korzyści przynosi publikowanie long-formów? Jak zachęcić do ich czytania? Podpowiadamy w naszym artykule.  A jeszcze więcej wskazówek, dotyczących tworzenia długich formatów znajdziesz tutaj.

 

 

football-1331838_12807 rzeczy, których o marketingu uczą największe drużyny sportowe
|| Marketing przy kawie

Drużyny sportowe też mają swoje zespoły od marketingu. Jak zapracować na komercyjny sukces klubu? Marcin Polanowicz mówi o 7 podstawowych praktykach, wdrażanych w marketingu sportowym.

 

san-siro-1940307_1280Krótka historia marketingu sportowego
|| Nowy Marketing

Czy marketing sportowy opiera się głównie na sponsoringu? Jak Nike zaczęło współpracę reklamową z Michaelem Jordanem? Co Qatar Airways mają wspólnego z klubem FC Barcelona? O tym w kolejnym artykule Marcina Polanowicza – oczywiście ze sportem w tle.

 

 

social-media-1795578_1280Jak być FIT w social media?
|| Nowy Marketing

O modzie na fit, która nadal trwa. A social media są tym miejscem, w którym widać to najlepiej.

 

 

 

5782_530_0_1_d5678c6759__zrzut-ekranu-2015-05-13-o-15-51-33Wcześniej Frugo, niedawno Secret Service, teraz EB – jak stare marki radzą sobie w świecie nowych mediów?
|| Nowy Marketing

W ostatnich latach na rynek powróciło sporo marek – chociażby EB czy Frugo. Obecni 30- i 40-latkowie na pewno mają do nich spory sentyment. Jak tę nostalgię wykorzystują marketingowcy?

 

eyJ3Ijo1NTAsImgiOjMxMCwieDEiOjEsIngyIjo1NTEsInkxIjowLCJ5MiI6MzEwfQ==Czy Monet piłby Grolscha? – czyli jak współczesna reklama czerpie ze sztuki klasycznej
|| Nowy Marketing

Monika Bagińska – Majewicz, nasza graficzka, zastanawia się, czy Monet piłby Grolscha 🙂 A to wszystko za sprawą coraz liczniejszych kampanii, które inspirowane są dziełami sztuki. Ile znasz przeróbek (na potrzeby reklamy) Mona Lisy? Która firma wykorzystała autoportret Van Gogha?  Zobacz przegląd najciekawszych kampanii.

instagram-1474231_1280Zrób zdjęcie, dodaj hasztag… Jak polskie marki wykorzystują potencjał Instagrama
|| Marketing przy kawie

Jakie hashtagi są najpopularniejsze? Które branże wiodą prym?  O tym w krótkiej analizie polskiej części Instagrama.

 

 

eyJ4MSI6MCwieDIiOjEwMjQsInkxIjoxMjEsInkyIjo2OTcsInciOjEwMjQsImgiOjU3Nn0=

Jak Pepsi „podpepsiła” Mikołaja Coca-Coli, czyli wojny dużych brandów
|| Nowy Marketing

Audi z BMW, McDonald’s z KFC, Coca Cola z Pepsi – duże brandy od dawna ze sobą walczą. Ku naszej uciesze – bo niektóre reklamy porównawcze są naprawdę świetne i zabawne. Monika Bagińska – Majewicz przygotowała zestawienie tych najciekawszych.

 

woodstockLech, Play i Shaggy największymi gwiazdami na 21. Przystanku Woodstock? – czyli jak marki promowały się na festiwalu
|| Nowy Marketing

Na Woodstocku mieliśmy własną wysłanniczkę. Monika sprawdziła, jak marki sponsorujące festiwal, promowały się podczas wydarzenia i jakie atrakcje przygotowali dla uczestników.

 

wyszukiwarka GoogleZa co kochamy wujka Google’a?
|| Nowy Marketing

Google jest najczęściej wybieraną wyszukiwarką. Zadomowił się nawet w naszym języku – bo przecież googlujemy informacje w sieci. Właściwie Google daje użytkownikom wiele powodów, by go lubić. W artykule wymieniliśmy kilka z nich.

 

tennis-1671852_1280Przepis na kryzys? Zatrudnij ambasadora!
|| Nowy Marketing

Firma Nike chyba nie ma szczęścia do swoich ambasadorów. Wielu z nich prędzej czy później, przez różne skandale, przestało cieszyć się uznaniem. Inne brandy też często stawiały na nieodpowiedniego człowieka. Jakie są najbardziej znane kryzysy związane z ambasadorami marek ze świata sportu?

 

darth-vader-1282288_1280Gwiezdne wojny i… reklamy
|| Nowy Marketing

Przy okazji każdej kolejnej premiery z serii Gwiezdnych Wojen, świat marketingu zaczyna toczyć zaciętą walkę o to, kto przygotuje najlepszą real-time marketingową kreację. W tym czasie trudno znaleźć większy brand, który nawet w najbardziej subtelny sposób nie odniesie się do gwiezdnej sagi. Sprawdź nasz przegląd najciekawszych kampanii.

student-849825_1280Jaka jest społeczność Wykopu i JoeMonstera?
|| Nowy Marketing

Wykop i JoeMonster – te portale są znane niemal każdemu bywalcowi internetu i na pewno każdemu, kto miał do czynienia z dystrybucją contentu. Natalia Gawrońska-Kuntić tym razem bierze pod lupę użytkowników serwisów. Jakie grupy ludzi przyciągają zamieszczane tam treści?

 

social-349554_1280Jak social media wpływają na relacje międzyludzkie?
|| Nowy Marketing

Trochę psychologii – czyli jak obecność w sieci wpływa na relacje międzyludzkie. Sprawdź też, czy już cierpisz na FOMO.

 

Największe sukcesy, porażki i najważniejsze trendy w social media w latach 2010-2015 (część 4)
|| Nowy Marketing

Natalia Gawrońska w gronie specjalistów, którzy typują najważniejsze wydarzenia, trendy, sukcesy i porażki w historii social media.

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies